WorldFood Istanbul hà creatu un volume di cummerciale di 4 miliardi d'euros in 1.2 ghjorni

WorldFood Istanbul crea miliardi di euro di volumi di cummerciale ogni ghjornu
WorldFood Istanbul hà creatu un volume di cummerciale di 4 miliardi d'euros in 1.2 ghjorni

WorldFood Istanbul, chì hè a più grande fiera di settore in Eurasia è hè in strada per diventà una di e più grandi fiere di settore in u mondu cù u so momentu è a so zona d'influenza in espansione, hà celebratu u so 30 anniversariu cù i so stakeholder, aprendu e so porte à TÜYAP trà 1-4 settembre 2022.

Quist'annu, a fiera hà accoltu 163 visitatori da 38.358 paesi diffirenti, è 33% di i participanti, vale à dì 12.633 in totale, eranu visitatori stranieri. Cusì, WorldFood Istanbul hà aumentatu u numeru di visitatori stranieri da 141 per centu paragunatu à l'annu precedente, è u numeru di participanti era à un livellu storicu.

Mentre 25 espositori da 835 paesi diversi anu presentatu i so più di 2000 marchi sia à i visitori prufessiunali sia à più di 77 prufessiunali stranieri di compra di 600 paesi, per via di e riunioni tenute in u scopu di u prugramma WorldFood Istanbul VIP Buyer Delegation per 4 ghjorni, l'obiettivu prima di a fiera era "almenu 1 U scopu di "volume di cummerciale di miliardi d'euros" hè statu rializatu.

WorldFood Istanbul 2022 accoglierà mercati internaziunali assai impurtanti, principalmente da regioni impurtanti cum'è u Mediu Oriente è i paesi di l'Africa di u Nordu (MENA), i paesi Balcani, i paesi CIS, i paesi di l'America di u Sud è di u Nordu, l'Asia Sud-Est, in u quadru di stu prugramma, chì purterà à a creazione di novi cullaburazioni è a firma di accordi durante a fiera, i prufessiunali di compra sò stati ospitati in Istanbul.

Dichjarà chì u numeru di prufessiunali di compra hà righjuntu una figura assai significativa è chì l'ultima fiera hè una sperienza impurtante per WorldFood Istanbul per esse trà e fiere internaziunali più impurtanti in u so settore, da a situazione attuale, u direttore di WorldFood Istanbul, Semi Benbanaste, hà dettu: "U voluminu di l'affari chì affetta a mobilità cummerciale in e nostre fiere Hè u Prugramma di u Cumitatu di Acquistu chì sviluppa stu scopu. Quist'annu, avemu accoltu un numeru significativu di cumpratori prufessiunali, più di 600, in Istanbul. In questu modu, avemu superatu u voluminu di cummerciale di 1 Billion Euro chì avemu destinatu prima di a fiera è hà risultatu in vendite per un valore di 1.2 Billion Euro. Vogliu dì chì i nostri participanti lucali, in particulare quelli chì pruducianu in Turchia, ricevenu una grande fetta di sta torta ". Cù e so parolle, hà attiratu l'attenzione à a cuntribuzione di u Programma di Delegazione di Procurement à u voluminu cummerciale di i participanti in 4 ghjorni.

Cù e sessioni, workshop, presentazioni di l'imprenditori è cerimonii di premiazione tenuti durante a fiera, i partiti di l'industria ponu sente u pulsu di l'industria da l'area di l'avvenimenti Food Arena è YouTube seguitatu.

Benbanaste hà dichjaratu chì un'altra zona di focu di a fiera hè di determinà e tendenze è di parlà di u futuru di u settore, è hà dettu: "Quest'annu, in più di a sustenibilità è l'alimentazione sicura, u focu di i nostri avvenimenti serà di truvà suluzioni per i rifiuti, chì hè unu di i prublemi più impurtanti di u nostru settore, o ciò chì pò esse fattu è cumu si riduce i rifiuti, è cumu utilizà a nostra cucina in questa direzzione ", hè diventatu u sughjettu. Inoltre, i nostri intraprenditori, chì avemu cura è sustenemu assai, anu avutu l'uppurtunità di presentà i so novi prudutti è servizii in u settore ". disse.

Duranti a fiera, l'Aperitivi Creativi Inspirati da u Movimentu Zero Waste è i Dessert Creativi Inspirati da i Attelli di u Movimentu Zero Waste ; Cù quali approcci ponu esse valutati i rifiuti alimentari o i rifiuti, cumu si ponu minimizzà o eliminati i rifiuti in una certa misura, hè stata implementata in cuuperazione cù l'Associazione di Chefs, cù prudutti orientati à l'esperienza selezziunati da i stand di i participanti. U Special Fair Tour, urganizatu cù a participazione limitata di l'esperti di gastronomia in cuuperazione cù l'Associazione Gastronomia, hà visitatu i stands di i participanti è hà valutatu l'approcciu, i suluzioni è i prudutti chì cumbattenu i rifiuti zero cù prudutti sani è affidabili.

Mentre chì a classica Sessione di i Presidenti per WorldFood Istanbul hè stata ancu quist'annu, İHBİR hà annunziatu u scopu di l'esportazione di u settore per 2022 cum'è 13 miliardi di dollari; I benefizii di a fiducia creata in u produttu è a supply chain à Turchia è i pruduttori domestici sò stati trasmessi cù studii di casu.

Mentre chì 10 diversi imprenditori anu prisentatu i so novi prudutti è servizii à i participanti in l'area Food Tech Garage in l'area di l'avvenimenti Food Arena, sustinutu da l'Unione Europea è l'Istitutu Europeu di Innovazione è Tecnulugia (EIT Food); L'imprenditrici 2020-2021-2022 di u prugramma "Empowering Women in Agrifood - EWA", realizatu in cuuperazione cù Impact Hub Istanbul, Foodback.co è Topraktan.co, anu spartutu i so prughjetti è storie innovatori, cumprese soluzioni tecnologiche specifiche per u settore, cù l'audienza in u campu di Food Tech Garage.

Approcci innovativi quist'annu; Soluzioni è servizii sò stati pruposti per a produzzione di snacks sani, nutrimentu funziunale, fertilizante non chimicu è a produzzione d'alivi amichevuli di a terra, è ancu per aiutà l'api à pruduce un meli sanu, prolificu è nutritivu attraversu l'Intelligenza Artificiale, è prevene i rifiuti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*