WorldFood Istanbul International Food Products and Technology Apertura

WorldFood Istanbul International Food Products and Technology Apertura
WorldFood Istanbul International Food Products and Technology Apertura

Urganizata da Hyve Group, WorldFood Istanbul International Food Products and Technologies Fair hà apertu e so porte à TÜYAP u 1 di settembre. A fiera, chì hè u puntu di scontru internaziunale di l'industria alimentaria, guida a strada in l'esposizione di l'ultimi prudutti, servizii è tecnulugia in l'industria è sustene i pruduttori domestici è l'imprenditori.

WorldFood Istanbul 2022; 77 da 600 paesi, principarmenti da regioni impurtanti cum'è u Mediu Oriente è i paesi di l'Africa di u Nordu (MENA), i paesi Balcani, i paesi CIS, i paesi di l'America di u Sud è di u Nordu, l'Asia Sudueste, in u quadru di u prugramma di Delegazione di Cumpratore, chì ghjoca un assai attivu. rolu in a forte cooperazione cù İHBİR è l'esportazioni. Ospitu più di XNUMX prufessiunali di compra invitati in Istanbul.

Riunendu una larga gamma di prudutti, cumpresi espositori è prudutti di tutti i settori di l'industria alimentaria, cù i cumpratori è i visitori, a fiera offre novi accordi di cuuperazione à quasi 25 espositori da 800 paesi.

A seconda sessione di WorldFood Istanbul, intitulata Being Reliable in Production and Supply Chain, hè stata tenuta sottu a dirigenza di u presidente di a piattaforma di produttu affidabile è u ghjurnalistu Celal Toprak.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Balıkesir, Yücel Yılmaz, chì hà pigliatu a parolla per a prima volta in a sessione, hà attiratu l'attenzione à a forte pusizione di Balıkesir in u campu di a gastronomia. Dichjarà chì a cità hà risorse assai ricche è putenti in quantu à l'agricultura, Yılmaz hà cuntinuatu cusì:

"U primu locu certificatu turisticu in Turchia hè Balıkesir. Ayvalık, Altınoluk, Güre, Akçay sò i lochi induve u turismu hè statu fattu prima. U nostru furmagliu di capra è u meli sò stati scuperti. Dicenu, da u pruduttori à a tavula; Stu approcciu hè qualcosa chì applichemu. In quantu à a pruduzzione, ci hè una pruduzzione chì hè sempre prodotta da l'omu è hè naturali. U nostru scopu hè di espansione a marca è di sviluppà a produzzione à valore aghjuntu. In questu sensu, Balıkesir, u locu induve a Turchia pruteghja tutta a so gastronomia, farà cuntributi assai più impurtanti nantu à a strada chì hà da piglià ".

Parlendu dopu, u Cunsigliu di Amministrazione di u Cunsigliu di Amministrazione di a Càmera di Cummerciu d'Istanbul, Ahmet Özer, hà toccu u tema di a sicurezza alimentaria è hà dettu: "A produzzione deve esse affidabile è pulita; In cunfurmità cù a credenza è e cundizioni culturali, a produzzione etica è igienica hè indispensabile. Questu hè u primu. Siconda, una rete logistica sana hè necessaria. In e cundizioni d'oghje, a distanza à a fronte hè significativa in questu sensu, ma ci hè ancu una distanza per esse coperta. Di sicuru, u terzu è più preziosu hè l'offerta. In altri palori, fà una presentazione à i cunsumatori chì creanu a dumanda. In questu cuntestu, l'ambienti è i lochi induve facemu presentazioni duveranu esse ambienti estremamente sani è igienici ". In e so parolle, hà dettu chì i passi da fà in a sicurezza di l'alimentariu ghjunghjeranu à u livellu desideratu cù a cuscenza di u pruduttore è di u cunsumadore.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*