'Operazione Catena' à Bevande Alcooli Illegale: 178 Decisioni di Detenzione

Detenzione di a catena di l'operazione à i Manufacturers illegali di bevande alcoliche
"Operazione in catena" à a decisione di detenzione 178 di a fabbrica di bevande alcoliche illegale

A Direzzione Generale di Sicurezza, u Dipartimentu di Anti-Smuggling è Crime Organizatu (KOM) hà lanciatu una operazione simultanea di "Catene" in a matina contr'à i gruppi criminali chì vendenu l'alcolu falsu chì pruducenu via carica. In l'operazione, chì hà fattu in 7 indirizzi in tuttu u paese, in particulare in 641 pruvince, ci sò stati mandati di detenzione per 178 suspettati.

A Direzzione Generale di Sicurezza, Dipartimentu di Anti-Smuggling è Crime Organizatu cuntinueghja a so operazioni contr'à u cuntrabandu / licori falsi, chì minaccia a salute umana è provoca perdite fiscali per u statu.

In 2022 operazioni realizate da unità KOM in i primi 8 mesi di u 1.113, 778.166 litri è 275.923 buttiglie di bevande alcoliche contrabbandate / false sò state sequestrate, mentre chì 113 bevande alcoliche illegali sò state decifrate. Tuttavia, cù operazioni riesciute, una perdita fiscale di circa 400 milioni di TL hè stata evitata.

Per unità KOM, gruppi criminali in u prucessu di pruduzzione di bevande alcoliche è alcolu illegale; Producenu bevimenti alcolichi falsi mischjendu l'alcoolu ottenutu distillendu e materie prime chì anu ottenutu cù caldaie di distillazione cù sustanzi chimichi aromatizzanti, mentre chì certi gruppi criminali pruducianu alcolu etilicu cù u nome di pulitore / disinfettante di superficia o in pacchetti chì ùn anu micca scritta. In più di a pruduzzione di bevande alcoliche, l'azzione hè stata presa nantu à a determinazione chì i gruppi criminali vendevanu bevande alcoliche illegale in u paese cuntrabandendu da l'esteru.

A catena di pruduzzione è di trasportu decifrata

Un seguitu à longu andà hè statu realizatu da u Dipartimentu di Cumbattimentu di u Contrabandu è u Crime Organizatu per decifrare a catena da a produzzione di alcolu di contrabbanda / falsità è di bevande alcoliche à u so trasportu à u cunsumadore. In u risultatu di stu seguitu, 7 gruppi criminali chì operanu in 9 pruvince sò stati decifrati è a catena illegale di produzzione, fornitura è distribuzione hè stata revelata. Una operazione cù u nome di codice "CHAIN" hè stata iniziata sottu a coordinazione di u Dipartimentu KOM di a Direzzione Generale di Sicurezza per decifrare i gruppi criminali chì operanu in u campu di bevande alcoliche illegale / false chì anu causatu morti è colapsà a catena di supply chain. .

bevande alcoliche in u scopu di l'operazione; Ricerche sò state fatte in 7 indirizzi in tuttu u paese, soprattuttu in 641 pruvince induve i gruppi criminali operanu, per decifrare i gruppi criminali chì anu cuntrabandatu in u paese, pruducianu falsi è li mandavanu per carica. U prucessu di arrestà 178 suspettati cuntinueghja.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*