U trasportu ininterrottu principia nantu à a Nova Strada di a Seta

U trasportu senza saldatura principia nantu à a nova strada di a seta
U trasportu ininterrottu principia nantu à a Nova Strada di a Seta

Kenan Memişov, Capu di u Dipartimentu di Pulitica di l'Infrastruttura di u Ministeru di l'Ecunumia di a Republica Azerbaigian, hà annunziatu chì a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hè u puntu di cunnessione più impurtante di a Nova Strada di Seta chì unisce a Cina à l'Europa via Turchia. , sarà messu in serviziu in pochi anni.

In u scopu di a 91st Izmir International Fair, in l'8th Izmir Business Days urganizata sottu a coordinazione di u Ministeru di u Cummerciu di a Republica di Turchia, ospitata da a Filiale Izmir di a Càmera di Spedizione IMEAK, "Tendenzi attuali in u cummerciu agriculu da u Mari è l'Effetti di a Guerra Russia-Ucraina" è "Mar Caspian" Una reunione in linea hè stata fatta in quale i sughjetti di "Condizioni Logistiche-Possibilità di a Cumpagnia" sò stati discututi.

A riunione presidatu da Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di a Camera di Spedizione IMEAK Branch İzmir, hà participatu da Dokuz Eylül University Maritime Faculty Member Prof.Dr. Okan Tuna è Kenan Memişov, Capu di u Dipartimentu di a Politica di l'Infrastruttura di a Direzzione Generale di a Pulitica Ecunomica di u Ministeru di l'Ecunumia di l'Azerbaijan.

U PROGETTU PROGRESSA RAPIDAMENTE

Memişov hà dichjaratu chì u trasportu di cuntainer hè attualmente realizatu nantu à a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, chì hà iniziatu in 2017 cù a cooperazione di l'Azerbaijan, a Turchia è a Georgia, è hà annunziatu chì sta linea cumminciarà à operare cù tutte e so prestazioni assai prestu. Memişov hà dettu: "U prughjettu avanza assai rapidamente. Serà cumpletu in u prossimu annu o dui. Cusì, a quantità di cuntenituri chì passanu per questa linea aumenterà assai più. I cuntenituri caricati nantu à i navi da l'Europa è a Turchia seranu trasportati à l'Asia Centrale è a Cina.

Dichjarà chì a Turchia, l'Azerbaijan è l'altri Stati di l'Asia Centrale si trovanu in u Corridor Mediu di a Nova Strada di a Seta, Memişov hà dettu chì i sforzi per omogeneizà, migliurà è simplificà e prucedure doganali di i paesi in u corridore cuntinueghjanu cù u sustegnu di i Stati Turchi. Fondu d'urganizazione. Memişov hà dettu: "Quandu i travaglii sò finiti, una carica puderà vene in Azerbaijan da a Cina è l'Asia Centrale è andà in Turchia in pocu tempu. Stu prucessu serà cun una sola dichjarazione doganale. Sò assai speranza. Turchia è i paesi di l'Asia Centrale sò ancu assai entusiasti di sta questione ", disse.

Enfatizendu chì ci hè una linea ferroviaria alternativa chì passa per u Corridor Zengezur è si estende à Nakhchivan in parallelu cù a Linea Ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars, Memişov hà dettu chì a Turchia custruirà una ferrovia da Kars à Iğdır è cunnette à questa linea, finu à questu. U prughjettu hè finitu, hà dettu chì i carichi asiatichi seranu trasportati via Tabriz-Van Railway è a cunnessione Nakhchivan.

PRIMA FERRU POSI A SETA DI MARE

Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di IMEAK Chamber of Shipping Izmir Branch, hà dettu chì a Turchia ùn hè ancu stata inclusa in a strada di a Seta Marittima di u Prughjettu di Cintura è Strada di a Cina, chì hè chjamata New Silk Road, ma serà situata. nantu à a Strada di a Seta di Ferru grazia à a so cunnessione ferroviaria cù l'Azerbaijan. Espristendu chì l'Oriente hè a regione di pruduzzione è l'Occidenti hè u mercatu di cunsumu in u 21u seculu, Öztürk attirò l'attenzione à l'impurtanza strategica di Turchia è Azerbaijan, chì si trovanu in u Corridor Mediu di a Strada di a Seta. Öztürk hà dettu: "A causa di a guerra trà a Russia è l'Ucraina, u Corridor Nordu di u Prughjettu di Belt and Road hè quasi chjusu. U Corridor Mediu, chì passa per e fruntiere di dui stati è nazioni amichi, Turchia è Azerbaijan, hè apertu. A cunnessione più impurtante di stu corridore hè a linea ferroviaria Baku-Tbilisi-Kars. Kars Logistics Center hè finitu. Semu pronti in questu modu. Avemu da fà u nostru megliu per dà vita à stu prughjettu ", disse.

Öztürk hà dichjaratu chì a nova era, chì hà cuminciatu cù l'impronta di carbone in 2030, serà un periodu in quale a storia è u futuru di l'industria logistica seranu riscritti, aghjustendu chì a Turchia deve esse preparata per questa trasformazione logistica.

NOVA OPPORTUNITÀ DI CATENA DI SUPPLY À TURCHIA

Dokuz Eylul University Maritime Faculty Lecturer Prof.Dr. Okan Tuna hà dichjaratu chì Turchia hè un paese ponte in logistica è pruduzzione. Dichjarà chì a catena di fornitura basatu annantu à l'efficienza, a produzzione à pocu costu è a spedizione chì emerge cù a globalizazione cambierà cumplettamente da u 2030, Tuna hà dettu: "Per a prima volta, u mondu hà cuminciatu à tene 9 trilioni di dollari di stock. L'imprese preferite avà pruduce in spazii più vicini. I catene di fornitura si giranu in l'internu o più vicinu. Turchia vene à u primu pianu in a nova fiction in u mondu. Ùn avemu micca mancatu l'oppurtunità. Puderemu prufittà di sta nova configurazione ", disse.

EXPANSION CORRIDOR GRAIN

Yusuf Öztürk, presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di IMEAK DTO İzmir Branch, hà dichjaratu chì Turchia sparte u stessu mare cù l'Ucraina è a Russia, è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu à u Corridor di Granu. Öztürk hà dettu: "U nostru desideriu più grande hè chì a guerra finisci u più prestu pussibule. Tuttavia, durante stu tempu, l'approvvigionamentu di l'alimentariu in a regione deve esse permanente. I navi chì ùn sò micca adattati per u trasportu di l'alimentariu duveranu ancu esse furniti per portà altri prudutti. Prufessu dr. Okan Tuna, invece, hà dettu chì u Corridor Grain deve esse allargatu è diversificatu in quantu à u pruduttu trasportatu. Apuntendu chì i paesi africani ùn ponu micca prufittà di u granu chì passa per u corridore, Tuna hà dettu: "I paesi sviluppati sò egoisti per mantene e so scorte alimentari. In ogni casu, mentre chì 1,6 miliardi di tunnellate di manciari sò perdi in u mondu, ci hè un periculu di fame in regioni cum'è l'Africa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*