U 10th Bosphorus Film Festival hè iniziatu

Bogazici Film Festival Iniziatu
U 10th Bosphorus Film Festival hè iniziatu

U 21th Bosphorus Film Festival, chì si scontra cù u so publicu trà u 28-10 d'ottobre di questu annu, hà iniziatu cù a ceremonia d'apertura in Atlas 1948 Cinema è a proiezione di u filmu di Michal Blaško "Victima".

A cerimonia di apertura di u 10th Bosphorus Film Festival, urganizata da a Fundazione di Cultura è Arti di u Bosforu, hè stata tenuta in Atlas 21 Cinema u venneri 1948 ottobre. "Premiu d'onore" hè statu presentatu à u direttore maestru Lav Diaz in a ceremonia di apertura.

In a notte, induve u prugramma di u festival hè statu ancu introduttu, u primu discorsu hè statu fattu da Ogün Şanlıer, presidente di u Bosphorus Film Festival è a Fundazione di Cultura è Arti di Boğaziçi. Şanlıer, in u so discorsu, hà dettu: "Semu felici d'avè riesciutu à esse unu di i più impurtanti avvenimenti naziunali è internaziunali chì sò tenuti in u nostru paese in pocu tempu per i festivals". disse. Ellu hà ancu enfatizatu chì u festivale hà avà righjuntu duie figure è hà dichjaratu ch'elli sò fieri di ghjunghje à u puntu chì avianu miratu 10 anni fà. Ringraziendu tutte l'istituzioni è i patrocinatori chì sustenevanu u festival, Şanlıer hà ancu ringraziatu a squadra di u festival è l'hà invitatu à u palcuscenicu.

In u so discorsu, u Vice Ministru di a Cultura è u Turismu Ahmet Misbah Demircan hà enfatizatu chì u cinema hà un rolu impurtante di cullezzione è hà dettu: "Ci hè assai travagliu per dì è fà. Sta squatra faci dinù grandi sforzi per l’arte, per fà intruduce u cinema è e culture di u mondu trà di elli. Hè bonu chì site implicatu in questu sforzu ". disse.

Premiu d'onore à Lav Diaz

Dopu à i discorsi, u direttore filippinu Lav Diaz hè statu prisentatu cù u "Premiu d'onore". U premiu hè statu presentatu à Diaz da Ogün Şanlıer, presidente di u Bosphorus Film Festival è a Fundazione Bogazici Culture and Arts. Şanlıer hà dichjaratu chì Lav Diaz, una di e voci più impurtanti di u cinema cuntimpuraniu, hà scrittu u so nome in u cinema mundiale in lettere d'oru cù i so ritratti epichi è chì sò onorati di accogliella à u Bosphorus Film Festival.

Lav Diaz, in u so discorsu indicà u putere trasfurmativu di u cinema, hà ancu attiratu l'attenzione à e guerri in u mondu è hà dettu: "U cinema serà successu malgradu a guerra". disse.

Dopu à i discorsi è a presentazione di u premiu, u filmu di apertura "Victima" hè statu proiettatu. Koray Abay hà ospitatu a notte. Ancu à a cerimonia, Fecir Alptekin, membru di u Cunsigliu di a Fundazione per a Cultura è l'Arte di Boğaziçi, hà presentatu placche à u presidente di a Comunicazione Corporativa di Turkish Airlines, Rafet Fatih Özgür, è u presidente di u Festival di Film Boğaziçi, Ogün Şanlıer, à u coordinatore di gestione di u prughjettu di l'Agenzia Anadolu, Oğuz Karakaş, è u vicedirettore generale di TRT, Muhammed Ziyad Varol. era fattu.
U 22 d'ottobre Prugramma à u Festival

U secondu ghjornu di u 10th Bosphorus Film Festival, i filmi di a Cumpetizione Naziunale di Film è di u Cuncorsu Internaziunale di Film è proiezioni speciali seranu realizati.

Mentre "Misdemeanor" di Ümran Safter à 1948, "Smile" di Sezgin Cengiz è Şiyar Gedik à 13.00, "Dark Night" di Özcan Alper à 16.00, "Dark Night" di Lav Diaz à 18.30. Ci sarà l'audienza di Atlas à 21.00. proiezione speciale di u filmu "Quandu l'onda sò andate".

Mentre "L'avventura orientale di a scatula scura" di Nihan Belgin è "Once Upon a Time Yeşilçam: Abdurrahman Keskiner" di Mehmet Güreli si sò riuniti cù i cinéfili à u Cinema AKM Yeşilçam à 13.00; Una proiezione speciale di u filmu di Biket İlhan "Memorie di un Medicu" serà realizatu à 21.00.

i cinéfili, Kadıköy À u Cinema, puderanu fighjà "Eroi di a classe operaia" di Miloš Pušić à 13.00, "To the North" di Mihai Mincan à 18.30, è "Rodeo" di Lola Quivoron à 21.00. Ci sarà una proiezione speciale di u filmu di Ildikó Enyedi "A storia di a mo moglia" in u stessu teatru à 16.00.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*