10 miliardi TL di sustegnu à e donne agricultori

Miliardi di TL Supportu à e donne agricultori
10 miliardi TL di sustegnu à e donne agricultori

In u scopu di u sviluppu rurale è i prugrammi di creditu da u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, apprussimatamente 280 billion TL supportu hè statu datu à 643 mila 10 agricultori, è migghiara di persone sò stati impiegati.

A causa di l'impurtanza di e donne in l'agricultura, a produzzione alimentaria è a sicurità, ogni annu u 15 d'ottobre hè celebratu cum'è "Giornata Mondiale di l'Agricultori". U Ministeru di l'Agricultura è a Foresta sustene ancu e donne agricultori cù diversi prugrammi facendu una discriminazione positiva per rinvià a campagna è rivitalizza a produzzione. In u scopu di u sviluppu rurale è i prugrammi di creditu, 280 mila 643 donne agricultori sò stati supportati in e zone rurale è una cuncessione di circa 10 miliardi di lire hè stata furnita. Migliaia di persone sò stati impiegati cù i prughjetti sviluppati da e donne agricultori è sustinuti da u ministeru.

PUNTI SUPPLEMENTARI PER L'AGRICULTIVI

In questu cuntestu, a Direzzione Generale di Riforma Agricola affiliata à u ministeru, in u scopu di u "Programma di Supportu per l'Investimenti di Sviluppu" (KKYDP), 8 punti supplementari per e donne imprenditrici in a produzzione bovina, ovina è avicola in grana / corral è pollame. prughjetti di pruduzzione, apicoltura è prudutti di l'api, artighjanali, aquacultura è seta, i prughjetti d'approvvigionamentu di l'attrezzatura di u scarabeu / l'attrezzatura sò stati dati 15 punti per fà li distingue. Cù stu prugramma, 2006 milioni di TL sustegnu di cuncessione hè statu datu à 2022 donne agricultori in 640-108, cuntribuiscenu à l'investimentu di 240,7 milioni di TL è l'impieghi di 2 mila 50 persone.

In u scopu di u "Mani Esperti in u Prughjettu Rurale"; E donne imprenditrici graduate da culleghji o università prufessiunale chì furniscenu educazione nantu à l'agricultura, l'allevamentu di l'animali, a silvicultura, l'alimentariu è i prudutti di a pesca, è e donne chì participanu à l'agricultura, i prudutti acquatici è i prudutti lucali, a produzzione è a trasfurmazioni di e piante medicinali è aromatiche, u almacenamentu è l'imballu di questi. Prudutti. Sussidi finu à Rs. In e valutazioni di u prughjettu, e donne anu datu priorità dandu + 100 punti. In questu cuntestu, 5 di i 2020 prughjetti accettati in 98 sò stati realizati da donne imprenditrici, un pagamentu di cuncessione di 44 milioni di TL hè statu fattu. Ancu s'è a rata di e donne chì applicanu à u prugettu cù discriminazione positiva contru à e donne hè di 4,4 per centu, a rata di e donne chì implementanu prughjetti hà righjuntu u 28 per centu. In u scopu di u "Programma di Supportu per i Prughjetti di Giovani Agricultori", 45 miliardi di TL di sustegnu di cuncessione hè statu furnitu à 2016 mila 2018 ghjovani agricultori trà 47-775, 1,43 mila 28 di elli sò stati implementati da donne è 783 milioni di TL sò stati sustinuti.

SCONTO PREMIUM PER LE FEMME AGRICULTORIE

L'agricultori sò stati sustinuti da u ministeru cù un scontu di prima di 5 per centu nantu à e so polizze d'assicuranza agricula. In questu cuntestu, da 2018, quandu l'implementazione hà iniziatu, finu à uttrovi 2022, 232 mila 546 agricultori sò stati datu un scontu premium di 668 milioni di TL per 474 mila 58 pulitiche. Da 2023, studii sò stati realizati per aumentà u scontu di premium per e donne agricultori.

Diversi supporti è incentivi sò ancu datu da u Ministeru per trasfurmà a campagna in spazii prutetti, viventi è pruduttivi. In questa direzzione, un totale di 12 donne è 639 ghjovani sò stati furniti cù servizii in u "Prughjettu di Sviluppu di Zone Rurali Svantaggiate" (KDAKP) è u "Progettu di Sviluppu di u Bacinu Göksu Taşeli (GTHKP). In questu cuntestu, u sustegnu hè statu datu in i campi di u campu di salvia, funghi, fragole, serre di verdura, mungitura è crema, macchine tessili, macchine per vinificazione, banche di asciugatura, smashing machines, apicultori è rifugi di pastori cum'è un mudellu agriculu cuntrattu. L'4 per centu di sustegnu hè statu furnitu à e famiglie di donna, è u 400 per centu di sustegnu hè statu furnitu à e donne in famiglie assai poveri. Un pacchettu speciale hè statu pianificatu cum'è sustegnu 80 per centu per e donne povere. In cunfurmità cù stu pacchettu, hè assicuratu chì e donne ricevenu educazione, avè un travagliu è aumentanu u so livellu di benessiri.

SUPPORTU IN TUTTI CAMPI DA A PRODUZIONE DI LATTE À L'APICULTURA

U sustegnu hè statu furnitu à e donne è à i ghjovani investitori in parechji campi da a produzzione di latte è di carne, l'acquacultura, a trasfurmazioni di i prudutti di frutta è verdura à l'attività di u turismu rurale, l'apicoltura è l'artisanat. In questu cuntestu, u numeru tutale di prughjetti di l'investitori femine sustinuti da u 2011 hè stata di 4 mila 910, mentre chì l'investimentu tutale per questi prughjetti hà righjuntu 5,1 miliardi TL in u stessu periodu. À a fine di sti investimenti, a quantità di cuncessione pagata à i prughjetti di l'investitori di e donne hà righjuntu 3 billion TL, mentre chì u numeru di impieghi furniti in i prughjetti righjunghji 12 mila. 2010 milioni di supportu TL hè statu datu à 2021 donne finu à a fine di u 1095 in applicazioni di micro-creditu chì sò cuminciati in 11,8. Mentre u limitu superiore di u microcreditu hè determinatu cum'è 2022 mila TL per u 18, u 20 per centu di u prestitu hè cuncessu, mentre chì a quantità restante hè rimbursata in 3 rate uguali in 3 anni senza interessu. In u 2022, 30 mila 402 TL supportu hè statu furnitu à 300 donne di u paese di u boscu.

MINISTRU KIRİŞCI: SE ÙN PUDEmu MANTENU E DONNE IN RURAL, ÙN PUDEmu TUTTE A FAMIGLIA

Ministre de l'agriculture et des forêts Prof. Dr. Vahit Kirişci hà dettu ancu chì e donne, chì custituiscenu a mità di a sucietà, anu un postu speciale in a cultura antica di Turchia. Ricordendu chì "Bacıyn-ı Rum", una di e più antiche organizzazioni di donne in u mondu, hè stata fundata è sviluppata da i Seljuks anatolii, Kirişci hà dettu: "E donne anu una impurtanza assai speciale per noi in questu sensu".

Nutendu chì anu presentatu a visione chì l'unicu modu per rinviviscia a campagna, rivitalizza è aumentà a produzzione quì, hè attraversu u sviluppu rurale, u Ministru Kirişci hà dettu: "Se ùn pudemu micca mantene e donne in a campagna, ùn pudemu micca mantene a famiglia. In questu casu, ùn pudemu micca ghjunghje u nostru scopu di produzzione desideratu. Dunque, i nostri agricultori femini sò di grande impurtanza in a realizazione di u sviluppu rurale.

U Ministru Kirişci hà dettu ancu chì ùn anu micca lasciatu a parolla "supportu à e donne agricultori" in parolle, "Se ci hè una donna in un prughjettu, demu punti supplementari. Dunque, mentre cumpensemu e nostre carenze è carenze in uguaglianza d'uppurtunità per i nostri agricultori, simu determinati à cuntinuà u nostru sustegnu per elli à sviluppà u so spiritu imprenditoriale à u puntu di discriminazione pusitiva, per esse intraprenditori, per operà in tutti l'agricultura. zone di pruduzzione in u campu, vigna, ortu, grana, stalla, avicola.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*