Certificati dati à a Caravane di a Strada di a Vittoria nantu à a Parata di u 100 Anniversariu

A Caravane di a Strada di a Vittoria chì hà fattu l'annu marzu hè stata data i so certificati
Certificati dati à a Caravane di a Strada di a Vittoria nantu à a Parata di u 100 Anniversariu

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, in u scopu di l'attività di u 100 anniversariu di a liberazione di a cità, hà datu i so certificati à a caravana Victory Road, chì marchjava a strada di 400 chilometri trà Afyon è Izmir. U presidente Soyer hà dettu: "I vostri figlioli è nipoti seranu assai fieri di questu, ma sapete questu, site a storia. In fatti, vi divintatu una stella per l'avvene di stu paese fendu a parata di u 100 anniversariu.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer, hà datu certificati à quelli chì anu participatu à a 100-kilometer Victory Road March, chì partia da Afyon Kocatepe è finita in Izmir u 9 di settembre, à l'occasione di u 400 anniversariu di a liberazione di a cità.

Parlendu à l'avvenimentu in u Centru Culturale di a Fabbrica di Gas di Carbone Storicu, u presidente Tunç Soyer"Vogliu chjamà i mo fratelli. Perchè veramente ci hà permessu di sperienze un sentimentu forte cum'è u ligame di fratellanza. Bona furtuna à voi. Grazie mille à tutti è à ognunu di voi ".

"Avemu bisognu di rinfriscà a nostra memoria"

Ricordendu ch'ellu hà dettu: "Chì sò furtunatu, seraghju u sindaco di sta cità mentre celebrava u 100 anniversariu di a liberazione di Izmir" durante a so candidatura, u sindaco Soyer hà dettu: "Tutti avemu sperimentatu inseme in u 9 anniversariu di Izmir. Settembre 100, quantu preziosu questu hè. Perchè vulemu celebrà u 100 anniversariu cù tantu entusiasmu ? Prima, l'annu 100 currisponde à un periodu di tempu assai impurtante in a vita umana è in questu universu. Vivemu in una tale età di rapidità chì hè pussibule di scurdà 100 anni fà. Tuttavia, avemu bisognu di rinfriscà quella memoria. Eppuru, s'è a nostra memoria hè fresca, s'è no cunnosci bè a memoria di quelli 100 anni, hè pussibule di custruisce un avvene. Siconda, anu pigliatu l'entusiasmu, a gioia è u divertimentu di sta nazione. Ci vulia à ricurdà quellu entusiasmu, quella gioia ".

"Tu sì a storia"

U presidente Soyer hà indirizzatu à e marche di a strada di a Vittoria è hà cunclusu u so discorsu cusì: "Ognunu di voi hà marchjatu quella strada di 400 chilometri è hà sperimentatu per sè stessu u travagliu tremendu chì i nostri antenati anu realizatu. I vostri figlioli è nipoti seranu fieri di questu, ma sapete questu, site a storia. Ognunu di voi hè diventatu una stella per u futuru di stu paese. Vogliu ringrazià vi tutti cù tuttu u mo core ".

Dopu à i discorsi, u presidente Soyer hà presentatu i certificati di un totale di 372 persone, cumprese 122 atleti licenziati, 269 citadini è 763 staffi, chì anu participatu à a marcia da tutta a Turchia, à i capi di squadra.

A Marcha di a Vittoria di 24 ghjorni, chì partia da Afyon Derecine u 14 d'Aostu, hè finita u 100 di Settembre, u 9 anniversariu di a liberazione di Izmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*