Formazione di Empatia per 12 Milla IETT Drivers

Formazione di Empatia per Mille IETT Sofors
Formazione di Empatia per 12 Milla IETT Drivers

U prughjettu "Empathy in Darkness and Silence" hè statu lanciatu per i cunduttori IETT chì serve nantu à e strade di Istanbul. 12 mila cunduttori participaranu à u travagliu realizatu da i guide per disabilità visuale è auditive. Grazie à u prugettu, hè scopu chì i cunduttori sviluppanu l'empatia per e difficultà affruntate da i citadini disabili.

Un prughjettu straordinariu hè statu iniziatu per i cunduttori di l'IETT per capiscenu e difficultà affruntate da i citadini disabili è per agisce più sensibilmente versu elli mentre facenu e so funzioni. Una sperienza unica hè sperimentata in l'opere in u "Museu di Dialogu in Darkness and Silence" in a Stazione di Metro Gayrettepe, accumpagnata da guide visive è udenti. I cunduttori sperimentanu ciò chì i passageri visivi è uditivi chì scontranu in a vita di ogni ghjornu, soprattuttu quandu si mette in i veiculi di trasportu publicu. Hè previstu chì 12 mila cunduttori chì travaglianu in IETT è Busi Publici Privati ​​compie stu prughjettu in gruppi. In u prugettu, chì hà iniziatu u 26 di settembre, 253 cunduttori anu benefiziu di sta furmazione in duie settimane.

DIALOGUE À L'OSCURU

Cù l'esperienza di dialogu in u bughju, i cunduttori sò stati guidati da guide visualmente impediti è permessi di spustà in un ambiente scuru, zero-luce, scopre è sviluppà i so altri sensi invece di i so sensi visuali. Un cunduttore IETT chì hà participatu à u primu studiu di gruppu hà dettu: "Pensu chì avemu avutu occhiali di visione notturna in a nostra guida. Sò in un viotu scuru, ùn sapete induve andà, induve mette e mani è e braccia se l'instructore ùn vi dirige micca, ùn pudete micca move. Tutte e persone, cum'è tutti i cunduttori, duveranu avè sta sperienza ". I guide per i disabilità visuali permettenu à i cunduttori di vede in un modu "novu è diversu" toccu, annusendu è ascultendu nantu à a pista di 30 minuti. U scopu principale di Dialogue in the Dark hè di prufittà di l'abilità di i disabilità visuale è di sperimentà a vita vera da a so perspettiva.

DIALOGUE IN SILENZIO

In l'esperienza di dialogu in u silenziu, i cunduttori sperimentanu a cumunicazione non verbale in un ambiente completamente silenziosu cù i guide di udienti in una zona speciale. In l'esposizione Dialogue in Silence, chì hè custituita da sezioni speciali chì aumentanu a cuscenza cù a capacità di empatizà, i participanti sperimentanu cumu l'espressioni faciale è a lingua di u corpu ponu esse aduprate in modu efficace è ciò chì pò esse ottenutu cù sensi altru ch'è l'udito. Cù u Dialogu in silenziu, hè vulsutu chì a capacità di i cunduttori di trasfurmà e difficultà in opportunità hè rinfurzata, lascendu per sempre tutti i so preghjudizii annantu à elli stessi è u so ambiente.

Zeynep Pınar Mutlu, Direttore Generale Diputatu di IETT, hà parlatu di i scopi di u prugettu in seguitu: "U nostru scopu hè di capisce megliu i nostri passageri disabili in Istanbul è di permette à i nostri cunduttori di sperimentà i so prucessi. Cù sta furmazione, vulemu chì i nostri cunduttori capiscenu ciò chì l'individui cù disabilità visuale è uditiva ponu sperimentà in u trasportu publicu è per affruntà li in cunseguenza ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*