U 7u ​​Simposiu di Scultura Beylikdüzü hà iniziatu

Beylikduzu Sculpture Symposium hà iniziatu
U 7u ​​Simposiu di Scultura Beylikdüzü hà iniziatu

U 7u ​​Simposiu di Scultura di Beylikdüzü, urganizatu da a Municipalità di Beylikdüzü cù u tema di "Mente cumuna, sforzu cumunu, vita cumuna", hà iniziatu questu annu. Parlendu à l'apertura di u simposiu, chì hà invitatu 12 scultori à pruduce inseme trà u 28 è u 6 d'ottobre, u sindaco di Beylikdüzü Mehmet Murat Çalık hà dettu: "Semu onorati di organizà tali belli avvenimenti in un mumentu chì a polarizazione è a separazione sò alimentate. Continueremu à gestisce a nostra cità cù un approcciu di gestione chì dà priorità à l'arti è l'artisti.

U 7u ​​Simposiu di Scultura di Beylikdüzü, urganizatu da a Municipalità di Beylikdüzü cù u tema di "Mente cumuna, sforzu cumunu, vita cumuna", hà iniziatu in l'area di simposiu di Pazar Istanbul. U sindaco di Beylikdüzü, Mehmet Murat Çalık, è ancu i sindaci diputati, rapprisentanti di partiti pulitichi, ONG è amatori d'arte anu assistitu à a ceremonia d'apertura di u simposiu. In u scopu di u simposiu, chì invita 12 scultori à pruduce inseme trà u 28 è u 6 d'ottobre, l'artisti palesaranu opere di materiali "metallichi". L'opere di i scultori Gülfidan Soyuğur, Özgür Kulaksız, İlayda Kepez, Murat Yıldırımçakar, Taylan Türkmen è Ufuk Güneş Taşkın, dopu à 16 ghjorni di travagliu, saranu presentati à l'amatori d'arte à a Galeria Beylikdüzü Art Center Exhibition Hall di Cultura Bedlikdüzü Rahmi.

Çalık: "Beylikdüzü mind" hè a nostra bussola in ogni campu

In u so discorsu à a ceremonia, u sindaco di Beylikdüzü, Mehmet Murat Çalık, hà dettu: "Semu onorati di organizà avvenimenti cusì belli in un mumentu chì a polarizazione è a separazione sò alimentate. Ciò chì avemu bisognu di più hè a cullaburazione. Ci sforzemu di creà tutti i nostri prughjetti in Beylikdüzü in u quadru di una comprensione inclusiva. Purtemu suluzioni raziunali à i prublemi è custruiscenu u nostru avvene cù sti suluzioni raziunali. Chiamemu stu intelligenza "Beylikdüzü mind". Sta mente hè a nostra bussola in ogni campu. Avemu fattu assai passi grandi in a custruzzione di a vita cumuna in Beylikdüzü, da parchi à strutture sportive, da Yaşam Vadisi à Yaşam Bahçesi. Di listessa manera, tradiziunalizemu e nostre attività in parechji campi da u sport à a musica, da a scienza à a literatura. Beylikdüzü Sculpture Symposium, chì avemu urganizatu per a 7a volta questu annu, hè unu di elli. In i simposi di scultura chì avemu tenutu da u 2014, 19 artisti di 49 paesi presentanu 49 opere à i parchi, boulevards è centri culturali di u nostru distrittu. In u simposiu di questu annu, di novu, i nostri artisti assai preziosi custruiranu e so opere chì aghjunghjenu valore à a nostra cità quì è li affidaranu à Beylikdüzü. Cridemu chì l'arti hà un aspettu curativu à a nostra ànima. Induve a ghjente esiste, l'arte esistirà sempre. Continueremu à guvernà a nostra cità cù un approcciu di gestione chì dà priorità à l'arti è l'artisti, inspirati da e parolle di Gazi Mustafa Kemal Atatürk, "Una nazione senza arte significa chì una di e so vene di vita hè stata tagliata". usatu e frasi.

"Ùn custruemu micca solu edifizii, ci focalizemu nantu à l'internu di l'edificiu"

In u so discorsu, u presidente Çalık hà ancu mintuatu l'impurtanza di dumenica Istanbul, induve u simposiu hè statu tenutu, è hà dettu: "Avemu purtatu decine di novi edifici, strutture è centri finu à u nostru distrittu. Ma cum'è dicu sempre, ùn custruemu micca solu l'edificazioni, ci focalizemu nantu à l'internu di l'edificiu. Avemu una mentalità di gestione chì brama chì l'edificazioni sia sopra à e persone. Sta struttura, in quale semu è duv'è avemu tenutu u simposiu di quist'annu, hè unu di i migliori esempi di questu. Questu hè un mercatu è un stabilimentu sportiu; refuggiu pruvisoriu è centru logisticu durante i periodi di disastru. Ma sopratuttu, hè un locu di scontru. I nostri vicini scontranu quì à u Good Iftar Table in Ramadan; fà sport quì; fighjula cuncerti è vene quì per cumprà u mercatu. Avemu custruitu un edifiziu multifunzionale è flessibile ".

Scultori pruducianu per Beylikdüzü

L'scultrice İlayda Kepez, in u so discorsu à l'apertura, hà dettu: "Hè assai preziosu per noi di fà arte cun voi in questa bella zona, in questa bella cità. U vostru interessu ci motiva à travaglià più duru. In ogni locu in Beylikdüzü hè pienu d'arte. Induve turnemu a nostra testa in l'ambienti chì travagliammu, scontru una scultura. Hè assai eccitante chì e nostre opere seranu trà quelli sculture. Ringraziemu assai tutti ", disse. U scultore Ufuk Güneş Taşkın hà dettu: "L'urganizazione di una urganizazione cusì preziosa hè un fattore unificatore è u putere per l'arte è a sucetà. Grazie assai per furnisce sta opportunità. Avemu pianificatu di purtà assai belli opere à Beylikdüzü. Stu locu hè assai bellu è ci hè arte in ogni locu ". U presidente Mehmet Murat Çalık, chì hà apertu u simposiu lancendu a prima fonte, hà parlatu cù i scultori unu per unu. sohbet offri i so ringraziamenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*