A 4a mezza maratona di Gazi hè stata corsa in memoria di 702 martiri cù 6 atleti

ncu Veteran Half Marathon Corsa in Memoria di Mille Martiri cù Atleta
A 4a mezza maratona di Gazi hè stata corsa in memoria di 702 martiri cù 6 atleti

In a 101a Gazi Half Marathon, chì hè stata tenuta quist'annu per u 4u anniversariu di a liberazione di Gaziantep da l'occupazione nemica, cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Gaziantep, a Federazione Turca di Atletica è u Governatore di Gaziantep, decine di millaie di residenti di Gaziantep è 702 atleti è 6 martiri sò stati orgogliosi di corsa.

Per mantene viva a memoria di 6 317 martiri chì sò stati martirizzati in a Difesa Storica di Antep contr'à l'invasori francesi, è per aumentà a cultura sportiva in tutta a cità cù u scopu di "Gaziantep a Cità Sportiva", a Gazi Half Marathon di 21 chilometri. è a 10th Gazi Half Marathon, chì hè stata urganizata per a quarta volta quist'annu sottu a coordinazione di u Governatore di Gaziantep in cullaburazione cù a Municipalità Metropolitana di Gaziantep è a Federazione Turca di Atletica, A Corsa di Strada di Kilometru hè stata fatta cù a participazione di atleti prufessiunali, atleti disabili è decine di millaie di citadini di Gazi.

101 atleti, 25 di i quali eranu atleti naziunali, anu participatu à a meza maratona urganizata in u 702 anniversariu di a Liberazione di Gaziantep. In più di a Gazi Half Marathon è a 10 Kilometer Road Run, a caminata publica di 3 chilometri hà creatu eccitazione in tutta a cità, è a 14 Martyrs' Memorial Flag Run hè stata tenuta da l'atleti di Gaziantep Metropolitan Belediyespor. Mentre 10 atleti si sò registrati per a razza 586K è 21 atleti è 344 atleti per e razzi 930K; 406 persone anu pigliatu u so postu à a linea di partenza è corse in a maratona, 10 atleti à 296 chilometri è 21 atleti à 702 chilometri. 2 ciclisti è 2 atleti handicapati anu pigliatu ancu u so postu à a linea di partenza in a maratona è cuminciaru a corsa per a prima volta. Quasi 15 XNUMX persone si sò uniti à a marcia publica.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep Fatma Şahin è u guvernatore di Gaziantep Davut Gül è u vicepresidentu di a Federazione Turca di Atletica Nihat Bağcı anu iniziatu e corse.

PRESIDENTE SAHIN: "CORRIAmu PER CHE U MODELLU GAZIANTEP DEVE ESSERE U MODELLU MONDIALE".

U sindaco di a municipalità metropolitana di Gaziantep, Fatma Şahin, in u so discorsu à a ceremonia di apertura di e Razze Gazi, hà dichjaratu ch'elli anu realizatu sta corsa per fà di u "Mudellu Gaziantep" un mudellu mundiale, è hà continuatu cusì:

"Semu in una maratona assai speciale. Semu in u Gazi Run, chjamatu dopu à Gazi Mustafa Kemal Atatürk. Prima di tuttu, e mo condolenze à a nostra nazione. Sentemu u dulore in Bartın cù tuttu u nostru core. Hè per quessa ch'è no corremu a Maratona di Gazi in silenziu oghje. Corrimu inseme per a nostra ghjuventù, per l'avvene di u nostru paese, per a nostra indipendenza, per u nostru avvene. Corrimu inseme per ghjunghje à u scopu di a cità di l'Educazione Gaziantep, a cità di Sport Gaziantep, a cità di a scienza Gaziantep. Cummemurà u fundatore di a nostra Republica, Gazi Mustafa Kemal Atatürk, cun rispettu è gratitùdine à tutti i so amichi, è curriamu per fà u seculu seculu u seculu di Turchia, sottu a guida di u nostru presidente Recep Tayyip Erdoğan, per scrive l'epica. di u seculu seculu. Chì a pace vene à u mondu sanu inseme in a vostra corsa. Corrimu per chì u mudellu di Gaziantep diventerà un mudellu mundiale ".

A DIMENSIONE DI DIVERTIMENTU DI E CORSI SIA CUSSA E AVANZATA IN L'AMBITU DI SPORTS

U guvernatore di Gaziantep, Davut Gül, invece, hà dichjaratu chì a dimensione di l'intrattenimentu hè stata sguassata da e gare per via di ciò chì hè accadutu in Bartın, è chì cuntinueghja cù a so dimensione sportiva è hà dettu: "Gazi Race dura quattru anni cù u vostru. entusiasmu. Quist'annu, a dimensione di l'intrattenimentu hè stata eliminata per via di l'avvenimentu chì tutti avemu vistu è sperimentatu cù una profonda tristezza cum'è nazione in Bartın, è a dimensione sportiva cuntinueghja. Ognunu di voi hà cuntributi impurtanti à Gaziantep esse una cità sportiva. I nostri maestri anu una cuntribuzione significativa. E nostre istituzioni è urganisazioni, in particulare a nostra municipalità metropolitana, anu cuntributi significativi. Spergu chì sta tradizione cuntinueghja. Vogliu ringrazià u nostru Ministru di Fatma è a so squadra per a so cuntribuzione à l'sforzi di l'educazione naziunale, u sportu di i ghjovani, à ognunu di i nostri fratelli studienti è prufessori per a so participazione, è li augurà bona furtuna. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*