Antalya Golden Orange Film Festival hà apertu e so porte cù a so cerimonia d'apertura

Antalya Golden Orange Film Festival apre e so porte cù a cerimonia di apertura
Antalya Golden Orange Film Festival hà apertu e so porte cù a so cerimonia d'apertura

Organizatu cù i cuntributi di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, u 59th Antalya Golden Orange Film Festival hà apertu e so porte cù a ceremonia d'apertura.

Cù a presentazione di l'attrice Nefise Karatay è u scrittore Yekta Kopan, a cerimonia, chì hè stata in Antalya Sports Hall cù una capacità di 10 mila persone, hà cuminciatu cù l'imaghjini di a storia di u festival.

In u so discorsu à a ceremonia, u Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy hà dichjaratu chì u festival hà fattu cuntributi significativi à u cinema turcu.

Dichjarà chì mantene a storia di u cinema in vita è trasmette à u presente hè ancu impurtante per i ghjovani cineasti per scopre a cultura in cui sò nati, Ersoy hà nutatu chì, per avè un cinema più forte oghje è dumane, hè necessariu sapè bè ciò chì hè statu fattu in u passatu.

Dichjarà chì u festivale hà righjuntu una pusizioni chì pò esse cunsiderata cum'è a memoria di u cinema turcu oghje è chì hè diventatu un terrenu per traccia u cinema turcu, Ersoy hà dettu: "Quandu facemu un sguardu à i filmi chì anu cumpetitu in l'Orange d'oru o l'Orange. vintu un premiu, u paisaghju chì scontru ùn hè micca solu una festa artistica, ma dinò un simbulu di a sucetà turca, hè ancu a storia di a trasfurmazioni sociologica è culturale ch'ellu hà subitu. Ömer Lütfi Akad, Atıf Yılmaz, Halit Refiğ, Derviş Zaim, Nuri Bilge Ceylan è parechji altri travagliadori di cinema i cui nomi ùn pudemu micca chjamà ùn sò micca solu registi di filmi, ma ancu persone chì specchianu a società turca. disse.

Ersoy hà dettu chì per capiscenu a Turchia, per cunnosce i turchi, è per capisce Yeşilçam currettamente, sta festa offre l'uppurtunità di capisce Yeşilçam currettamente.

Espristendu ch'elli credenu in u putere di a cultura è l'arti per abbellisce u mondu, Ersoy hà dichjaratu chì, cum'è un ministeru, anu aumentatu l'opportunità fisiche per sviluppà a capacità storica, culturale è artistica, è da l'altra banda, anu creatu novi cuntenuti. per fà l'arte più sentita in cità.

Sottundu chì u 40 per centu di l'attività turistica in u mondu hè custituita da u turismu culturale, Ersoy hà dettu:

"A ghjente face viaghji culturali per seguità strettamente l'urganisazioni d'arte in diverse geografie. Tali festivali sò di grande impurtanza in quantu à a cumpetizione internaziunale di u nostru paese è di e nostre cità. In questu rispettu, riunitemu i nostri artisti cù u nostru populu attraversu millaie di avvenimenti cù i Festival di Strada Culturale Turca. Custruemu novi centri d'arte è pruteggemu i nostri artefatti storichi. Avemu diventatu unu di i paesi più rispettati in u mondu in i musei ".

Ricordendu e parolle di Mustafa Kemal Atatürk, "Una sucità senza arte significa chì unu di i so sangue hè statu tagliatu", Ersoy hà dichjaratu chì, cum'è ministeru, alimentà u sangue di a sucetà hè u so più grande obbligazione.

Nutendu chì furnisce un supportu seriu à l'industria cinematografica, Ersoy hà dichjaratu chì anu u scopu di aumentà u sustegnu ancu più in u futuru.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Antalya Muhittin Böcek Hà dettu ancu chì Altın Portakal hè u core di u cinema turcu è hè una di e marche più impurtanti in Turchia in l'arena internaziunale.

I vincitori "Premi Onorari" è "Premiu per l'Achievement A Vita".

Perihan Savaş, chì hà vintu u "Premiu per a megliu attrice" per u filmu "Bedrana" in u 1974 à l'Orange d'Oro, è Erkan, chì hà vintu u "Premiu per u megliu attore" per i filmi "On the Ship" in u 1999 è "Takva" in u 2006. XNUMX, sò stati à a ceremonia. Can hè stata datu u "Premiu d'onore" è Zerrin Tekindor u "Premiu per a carriera".

Ricevendu u so premiu da u guvernatore di Antalya Ersin Yazıcı, Savaş hà dettu chì hà avutu una bona ghjurnata cù u corteghju in Antalya oghje. Dichjarà chì u festival hè ancu estremamente impurtante per ellu, Savaş hà dettu: "Stu premiu m'hà pigliatu 48 anni fà. Hè 1974, aghju 17 anni, aghju ricevutu u premiu di a Best Attrice in l'Orange d'Oro. Questu significa chì quandu e persone facenu u so travagliu cù amore, rispettu è sacrificiu di sè stessu, quellu sforzu sempre paga". disse.

Savaş hà desideratu chì i diritti d'autore di l'artisti seranu eliminati u più prestu pussibule cum'è una ricumpensa per i so sforzi.

L'attore Erkan Can, chì hà ricivutu u so premiu da u sindaco di a municipalità metropolitana, hà dettu ch'ellu hà ricevutu u so premiu principarmenti per Erdal Tosun, è per i travagliadori di cinema chì anu travagliatu per u cinema è chì ùn sò micca vivi oghje.

L'attrice Zerrin Tekindor, chì hà ricivutu u "Lifetime Achievement Award" in a ceremonia, hà dichjaratu chì l'artisti anu travagliatu cù un grande sforzu.

Annunziati i premii di u cuncorsu di sceneggiatura di adattazione literaria

Filiz Akın, chì hè apparsu cù l'attrice Ediz Hun nantu à u poster di u festivale, hà dichjaratu in u video recording ch'ella hà mandatu chì ùn puderia micca assistisce à a cerimonia per prublemi di salute. Akın hà dettu ch'ellu era assai felice d'esse nantu à l'affiche di u festival.

Ediz Hun hà ancu nutatu chì l'arti hà un rolu impurtante in u sviluppu di e società. Espristendu chì l'arti è a scienza sò cum'è duie ali di un uccello, Hun hà dettu: "Usendu sti dui ali, volanu è diventanu liberi. In questu cuntestu, naturalmente, u Golden Orange Film Festival hè assai impurtante ". disse.

Espristendu ch'ellu ùn mantene micca u so discorsu longu, Hun hà dichjaratu ch'ellu ùn vulia micca mantene u Ministru Ersoy, chì li prisintò un pittura, aspittendu troppu longu. Allora, u Ministru Ersoy hà dettu: "Se ùn avemu micca aspittà per l'arti, perchè avemu da aspittà?" usatu a frasa.

Elif Refiğ è Murat Mahmutyazıcıoğlu anu ricivutu u "Premiu Speciale di a Ghjuria" di 40 mila lire à u Cuncorsu di Scrittura di Adattamentu Litterariu, chì hè statu tenutu per a prima volta questu annu, cù u scenariu intitulatu "U Populu Solitario". Burcu Aykar hà vintu u "Premiu per u megliu sceneggiatu" per 80 mila lire per u so scenariu "Quandu l'ombra si ritrae".

A cerimonia hà cuntinuatu cù u cuncertu di l'artista Mustafa Sandal.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*