Appruvazioni per a Vendita di Azioni à una Cumpagnia Cinese à u Portu di Amburgo

Appruvazioni per a Vendita di Azioni à una Cumpagnia di Gin à u Portu di Amburgo
Appruvazioni per a Vendita di Azioni à una Cumpagnia Cinese à u Portu di Amburgo

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'Ecunumia è l'Energia tedescu, hè statu dichjaratu chì u Cunsigliu di i Ministri hà appruvatu l'acquistu di a participazione di 24.9 per centu di Tollerort in i terminali di u Portu di Amburgo à a cumpagnia cinese Cosco.

Hè nutate chì u gabinettu tedescu hà appruvatu a vendita di terminal riducendu l'offerta di Cosco per cumprà una participazione di 35 per centu à 24.9 per centu.

A dichjarazione hà dettu chì u downgrade di a pruposta era "per impedisce a cumpagnia chinesa di avè una minurità bluccante è di pudè influenzà e decisioni di a cumpagnia HHLA, chì opera u terminal portu in quistione". Sicondu a dichjarazione, Cosco ùn hà micca participatu à l'affari strategicu di u terminal, ùn avarà micca privilegi speciali, è invece puderà participà solu à a participazione finanziaria. U guvernu tedescu hà nutatu chì sta restrizione di vendita era duvuta à possibili risichi per l'ordine publicu è a sicurità.

In u stessu ghjornu, a cumpagnia di logistica HHLA, chì opera in Cosco è u portu di Amburgo, hà publicatu a decisione nantu à u so situ web.

U presidente di u Cunsigliu di HHLA, Angela Titzrath, hà dichjaratu ch'elli anu accoltu a decisione è hà spressu chì ella cuntattà Cosco per a cooperazione futura.

Titzrath hà dettu chì, se a vendita di azzioni hè realizata, e so cumpagnie guadagnanu forza. Titzrath hà enfatizatu chì volenu cuntinuà a so cullaburazione di 40 anni cù Cosco.

Titzrath, manager di HHLA, hà nutatu chì cù a participazione di l'azzioni chinesi, aspettanu di mantene a continuità di u prucessu di sviluppu di u terminal, è ancu di aumentà a capacità di carica è di scaricamentu di u terminal è di cresce a so cumpetitività. L'ufficiale tedescu hà dettu chì anu ancu preoccupatu chì Cosco puderia trasfirià e so operazioni da u Portu d'Amburgo à i porti di Anversa è Rotterdam se a vendita di azzione falla.

Sicondu a nutizia in a stampa tedesca, a Cina, u più grande paese d'esportazione di u mondu, hè u cumpagnu cummerciale più impurtante di Amburgo, è un terzu di e transazzioni di cuntainer di u portu venenu da a Cina.

A cumpagnia Cosco, in una dichjarazione in u stessu ghjornu, hà dichjaratu chì ùn anu ancu ricevutu a notificazione di a decisione ufficiale è chì anu da fà una nova dichjarazione dopu avè ricevutu a notificazione.

U terminal di container Tollerort hè u più chjucu di i quattru terminal di container d'Amburgo. Cosco hà previstu di fà Tollerort u puntu di trasferimentu più impurtante in Europa è hà firmatu un accordu d'intenzione cù a gestione di u Portu di Amburgo in settembre di l'annu passatu.

À u principiu, l'accordu ùn hà micca attiratu l'attenzione di l'amministrazione tedesca. Ma dopu à u scoppiu di u cunflittu trà a Russia è l'Ucraina, sei ministeri, cumpresu u ministeru di l'ecunumia di Germania è u ministeru di l'internu, si sò opposti à l'acquistu di azioni di Cosco, affirmannu chì a Cina puderia agisce per guadagnà l'interessu geopoliticu apprufittannu di a so influenza ecunomica. Tuttavia, a cancelleria tedesca sustene a cumpagnia tedesca.

U sindaco d'Amburgo, Peter Tschentscher, hà dichjaratu chì diventà un azionista di a cumpagnia chinesa ùn pone micca alcuna minaccia per e strutture infrastrutturali critiche di Germania, perchè l'Autorità Portuaria di Amburgo continuarà à cuntrullà l'operazione di u portu 35 per centu. Tschentscher hà aghjustatu chì avè una participazione di XNUMX per centu ùn pruvucarà micca à Cosco per avè un effettu strategicu, è chì Cosco seria solu l'inquilanu di u terminal è chì a municipalità di Amburgo continuava à gestisce a terminal.

Ministeru di l'Affari Esteri cinese SözcüÀ a cunferenza di stampa tenuta ieri, Wang Wenbin hà focu annantu à a decisione di u guvernu tedescu. Soullinendu chì a cooperazione deve esse basatu annantu à u beneficu mutuale, sözcüurgeu à i partiti interessati à guardà raziunale à a cooperazione concreta trà a Cina è a Germania è à abbandunà a "campagna di publicità" irragionevule.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*