Celebrazione di u Ghjornu di a Republica di TCDD Transportation General Manager Yalçın

Celebrazione di u ghjornu di a Republica di Yalci, Direttore Generale di TCDD Transport
Celebrazione di u Ghjornu di a Republica di TCDD Transportation General Manager Yalçın

U 29 d'ottobre hè l'anniversariu di a nostra Republica... U 29 d'ottobre di u 1923, mentre chì a Gran Assemblea Naziunale di Turchia accettava chì a forma di amministrazione di u Statu Turcu era a Republica, sò stati iniziati studii in parechji spazii da l'ecunumia à l'educazione è u trasportu. salute.

In stu cuntestu, i ferrovii chì cuminciaru in terri Anatolian u 23 settembre 1856, subitu dopu à u stabilimentu di a Republica, Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà dettu: "Tutte e regioni di a patria seranu cunnessi cù l'altri cù rails d'acciaio". Tuttu u paese diventerà una massa di ferru. "I ferrovie sò un'arma di sicurità più impurtante di u paese cà i fucili è i cannoni". Hà campatu a so età d'oru cù a mubilizazione ferroviaria ch'ellu principia dicendu.

Finu à l'anni 1940, circa 80 chilometri di ferrovie sò stati custruiti, u 3 per centu di e quali eranu in a nostra Regione di l'Anatolia Orientale. À u listessu tempu, e linee di e cumpagnie straniere sò state naziunalizate, è a ferrovia hè diventata u bloccu di u sviluppu di u nostru paese, cun l'intelligenza di "Railway aumenta a prosperità è a speranza".

Dapoi u 2003, e ferrovie sò diventate di novu una pulitica statale è e linee esistenti sò state rinnuvate, sò stati custruiti 1.213 chilometri di linee ferroviarie à alta velocità è 219 chilometri di linee ferroviarie à alta velocità, cusì a nostra lunghezza totale di a ferrovia hà righjuntu 13 mila 50 chilometri.

U Prughjettu Marmaray, unu di i prughjetti più orgogliosi di portà a nostra Republica à u livellu di e civilizazioni cuntempuranee è unu di i prughjetti infrastrutturali principali di u mondu chì culliganu i cuntinenti asiatichi è europei per ferrovia, hè statu messu in opera u 29 d'ottobre 2013, in u 90 anniversariu di a nostra Republica.

Cum'è a famiglia di TCDD Transportation, cuntinuemu à travaglià cù tutte e nostre forze ghjornu è notte, senza stanca è senza stanca, per furnisce un trasportu ferroviariu veloce è còmode è per furnisce u megliu serviziu à u nostru paese è a nazione, cun l'intelligenza di "A civiltà passa induve a strada. passa".

Ci sentimu fieri è felici di trasportà centinaie di millaie di passageri è millaie di tunnellate di carica à ghjornu.

Quelli chì mettenu a so vita in ligna per rigalà noi a Republica ; Cummemurà cù misericòrdia i nostri camaradi è martiri, in particulare Gazi Mustafa Kemal Atatürk, chì hà fattu sta patria celestiale a so casa à a spesa di a so vita, è i nostri veterani eroici cun gratitùdine è gratitùdine; Felicitate a nostra Festa di a Republica cù i mo auguri più sinceri.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*