Cuuperazione per u Sviluppu di Parti di Motore Compositu trà TEI è Università Sabancı

Cullaburazione trà TEI è Università Sabanci per u Sviluppu di Parti di Motore Composite
Cuuperazione per u Sviluppu di Parti di Motore Compositu trà TEI è Università Sabancı

U secondu ghjornu di SAHA EXPO, TEI hà firmatu un accordu cù l'Università Sabancı per sviluppà parti di mutore compositu.

Direttore Generale TEI Prof. Dr. Mahmut F. Akşit è Rettore di l'Università Sabancı Prof. Dr. In u scopu di l'accordu firmatu da Yusuf Leblebici, u "Fan Inner Casing System Development Project from Composite Material in Turbofan Engines" serà realizatu in u Centru di Ricerca è Applicazioni di Tecnologie di Produzione Integrata (SU IMC) chì opera in l'Università Sabancı. Mentre l'usu di a tecnulugia di materiale compositu in i mutori di l'aviazione furnisce una soluzione competitiva chì permette un disignu di mutore ligeru, furnisce ancu un vantaghju seriu furnisce una forza più altu. L'usu di materiali cumposti in i mutori di l'aviazione hè diventatu generalizatu grazia à u sviluppu di e tecnulugia di produzzione.

Parlendu à a cerimonia di firma, u Direttore Generale di TEI Prof. Dr. Mahmut F. Akşit hà nutatu chì anu realizatu diversi prughjetti cù l'Università Sabancı dapoi parechji anni, in particulare in u campu di a fabricazione additiva, è chì i travaglii da esse realizati in cunfurmità cù questu accordu piglianu sta cooperazione trà e duie istituzioni u prossimu livellu. Akşit hà dettu chì in particulare e parti prodotte in l'industria di l'aviazione sò assai difficiuli è cumplessi, è chì anu ottenutu risultati impurtanti per via di u travagliu duru di tutte e squadre implicate in i prughjetti chì anu realizatu cù l'Università Sabancı. Akşit hà dettu: "U prughjettu di sviluppà stu sistema, chì serà utilizatu in u mutore più putente di Turchia, serà un passu impurtante in sta strada induve andemu versu prughjetti più difficili". disse.

Parlendu à a ceremonia, u Rettore di l'Università Sabancı Prof. Dr. Yusuf Leblebici hà dettu: "L'Università di Sabancı hà realizatu travaglii assai impurtanti è boni nantu à i materiali compositi è a fabricazione additiva dapoi anni. Avemu travagliatu cù TEI per un bellu pezzu, in particulare nantu à a fabricazione additiva, è avemu ottenutu assai boni risultati finu à avà. Oghje, in più di tutti issi studii, avemu un prughjettu chì apre a porta à l'usu di materiali compositi in l'industria di l'aviazione. Cù questu accordu, cum'è Università Sabancı, continueremu à sustene u travagliu di TEI cù i nostri ricercatori è impiegati in u nostru centru. Semu ancu fieri chì avemu fattu a Turchia unu di i pochi paesi in u mondu chì hà una parolla in questu campu ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*