Arrangement E-Skuter da a Municipalità Metropolitana di Izmir

Arrangement E-Skuter da a municipalità di Izmir Buyuksehir
Arrangement E-Skuter da a Municipalità Metropolitana di Izmir

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà creatu parchi privati ​​​​per via di l'aumentu di l'usu di veiculi definiti cum'è scooters elettrici è per via di sta situazione, i parchi difetti anu causatu l'occupazione in spazii publichi. Cù i travaglii, a maiò parte di i quali sò stati cumpletati, una zona di parcheghju di e-scooter cù una capacità di circa 63 2 serà creata in punti 500 in a costa è l'internu di a cità.

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà creatu spazii di parcheghju per i scooters elettrici (e-scooters), chì si sparghjenu rapidamente in u mondu cum'è un veiculu di trasportu sustinibule è ecologicu.

In u scopu di l'opere, a custruzzione di un totale di 20 parcheggi di e-scooter in punti 47, integrati cù BISIM, a stazione di tram è u portu di traghetti, nantu à a costa di 668 chilometri trà Üçkuyular Pier è Mavişehir, hè stata cumpletata. . In l'internu di İzmir, un totale di 16 parcheggi di e-scooter sò in custruzzione à 151 punti. A custruzzione di un totale di 16 parcheggi di e-scooter hè stata finita in cinque di questi 44 punti. A pruduzzione cuntinueghja à 11 punti. Quandu u travagliu coordinatu da u Dipartimentu di i Trasporti hè finitu, İzmir averà una zona di parcheghju di e-scooter cù una capacità di 63 per un totale di 2 punti.

Reunione cù cumpagnie di scooter nantu à e lagnanze

Una riunione hè stata tenuta cù i funzionari di 9 operatori di e-scooter chì operanu in Izmir in cunfurmità cù e lagnanze ricevute da a Municipalità Metropolitana di Izmir in quantu à i tipi di parcheghju sbagliati. In a riunione, sò stati discussi i prublemi riguardanti l'attuale restrizioni geografiche di parcheghju preparate da a Municipalità Metropolitana di Izmir, a prevenzione di l'occupazione di pavimenti, e nuove soluzioni di parcheghju, a sicurezza in l'usu di scooter è u sistema di raccolta di dati sustenibili.

Più sicura, più organizata

Özlem Taşkın Erten, Özlem Taşkın Erten, direttore di a succursale di pianificazione di u trasportu sustenibile di a municipalità metropolitana di İzmir, hà datu infurmazioni nantu à l'applicazione è hà dettu: "E-scooters parevanu strumenti indispensabili di micro-mobilità d'oghje è di u futuru. Attualmente, circa 9 mila veiculi scooter da 16 cumpagnie sò permessi in İzmir. Vulemu riservà un locu per i scooters longu a nostra costa di 22 km. Cum'è furnimu una zona di parcheghju per e biciclette per esse più sicura è più organizata, avà avemu fattu spaziu per l'usu di e-scooters ".

"I pedoni è e biciclette anu da esse parcheggiati senza ostaculi"

Erten hà dettu: "Avemu attribuitu spazii speciali longu a costa per assicurà chì i pedoni ponu parcheghju senza obstruisce u so passaghju o per prevene accidenti nantu à a strada di bicicletta. Tutte e cumpagnie puderanu aduprà sti spazii. Un utilizatore di scooter saperà chì pò piglià è abbandunà da u parcheghju di scooter. Pudemu pensà à questu cum'è un prughjettu d'incentivazione. Speremu chì l'imprese incuraghjenu i so utilizatori à aduprà scooters quì in termini di salvezza di vita per e persone chì utilizanu sta riva à pedi. In particulare dumandemu chì i punti induve l'utilizatori di scooter lascianu i so scooter lungo a costa sò questi spazii ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*