A riserva di valuta di a Cina in settembre supera i 3 trilioni di $

A riserva di valuta di a Cina in settembre supera i 3 trilioni di $
A riserva di valuta di a Cina in settembre supera i 3 trilioni di $

Sicondu l'ultimi dati furniti da l'Amministrazione statale di u scambiu straneru di a China, à a fine di settembre, e riserve di valuta stranera di a China ammontavanu à 3 trilioni 29 miliardi di dollari americani. I flussi di capitali transfrontieri di a Cina sò generalmente stabili è l'offerta è a dumanda di valuta stranera domestica sò equilibrati.

China State Exchange Administration SözcüSiccomu u mercatu finanziariu internaziunale hè affettatu da e pulitiche monetarie è fiscali di i principali paesi, dati macroeconomichi è altri fattori, Wang Chunying hà nutatu chì l'indici di u dollaru americanu cuntinueghja à cresce è i prezzi di l'assi finanziarii glubale sò falati bruscamente.

Wang Chunying hà rimarcatu chì a scala di riserve di cambiu hè diminuite ligeramente in settembre per via di a cunversione di u scambiu è i cambiamenti in i prezzi di l'attivu. "A forte resilienza ecunomica di l'ecunumia chinesa, u so grande putenziale, u largu spaziu di manuvra, è u prugressu à longu andà di l'ecunumia ùn cambiaranu fundamentalmente", disse Wang. Questi prublemi cuntribuiscenu positivamente à a preservazione di a scala di riserve di valuta stranera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*