L'animali salvatichi sò tracciati in a natura cù i colli di trasmettitore GPS è i trappule di càmera

L'animali salvatichi sò tracciati in a natura cù colli di trasmettitore GPS è trappule fotografiche
L'animali salvatichi sò tracciati in a natura cù i colli di trasmettitore GPS è i trappule di càmera

A Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali (DKMP) di u Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta monitoreghja a diversità di l'animali salvatichi in tuttu u paese cù 3 trappule fotografiche, è cuntrolla i cicli di vita di questi animali cù u collar trasmettitore GPS chì anu attaccatu. 180 animali salvatichi in 10 anni.

I studii nantu à a fauna salvatica in Turchia sò stati principalmente basati nantu à l'osservazione diretta finu à pocu tempu.

Ricertamenti, i tecnulugii sviluppati per luttà contra a natura è superà e difficultà strutturale sò stati utilizati in modu efficace. I studii realizati cù trappule di càmera chì ponu detectà u muvimentu di e cose viventi mentre osservanu a fauna salvatica, minimizanu l'impattu di u fattore umanu nantu à a zona di travagliu quantu pussibule.

Cù studii di camera trap, l'infurmazioni cum'è e zoni di distribuzione di l'spezie, a dinamica di a pupulazione, a densità di pupulazione, l'identificazione di l'individui ponu esse revelati cù dati precisi. Sti dati sò usati in u pianu d'azzione di spezie, studii di piani di gestione è sviluppu è attività di prutezzione di e spezie.

L'animali salvatichi cum'è l'ovini salvatichi anatoliani, orsi, iene, cervi rossi, caprioli è lupi sò monitorati cù circa 3 trappule di càmera posti in natura in tuttu u paese.

L'animali salvatichi pruduciuti in e stazioni di produzzione di u Ministeru o liberati in i so spazii naturali dopu esse stati trattati in u centru di riabilitazione di a fauna salvatica è catturati in i so abitati naturali per a ricerca scientifica sò monitorati cù trasmettitori satellitari o collari GPS per determinà i so tassi di sopravvivenza è zone di distribuzione. Siccomu u surviglianza permette a determinazione di i spazii di ripruduzzione, alloghju è invernamentu di l'animali salvatichi, hè ancu a basa per e decisioni da piglià in quantu à u metudu di sti spazii.

In questu cuntestu, in l'ultimi 10 anni, 24 animali salvatichi da 260 spezie sò stati attaccati à un collar cù un trasmettitore GPS.

Cù sta applicazione di trasmettitore, hè statu determinatu chì una iena striata in Adıyaman hà viaghjatu 2013 chilometri à Kahramanmaraş in 10 mesi, in una zona di circa 2 chilometri, in 894. In novu, cù stu studiu, hè statu arregistratu chì una pecura salvatica anatolica, chì hè stata liberata à a natura in a muntagna Aksaray Ekecik in 1518 è seguita per 2016 anni, hà utilizatu un spaziu di circa 2 ettari.

A LOTTA CON I bracconieri

Inoltre, per aumentà u successu di l'attività in a lotta contru a caccia illegale, a Direzzione Generale hà cuminciatu à esse usata largamente in tuttu u paese in l'attività di prutezzione è di cuntrollu di a caccia.

In u scopu di a Legge di Caccia Terrestre, l'attività di prutezzione è di cuntrollu di a caccia sò realizate da e unità di u Ministeriu per prutege e risorse di caccia è animali salvatichi inseme cù i so abitati è trasferisce queste risorse à e generazioni future. U dittu travagliu cuntinueghja in tuttu l'annu in tuttu u paese cù 15 direzzione regiunale, 81 direzzione provinciale di filiale, 2 mila 94 guardiani di caccia, 400 veiculi off-road, 3 mila 180 foto trappule è 25 droni. Azzione hè stata presa contr'à 2012 mila 72 persone chì eranu cacciati illegale da e squadre DKMP dapoi u 297 è una multa amministrativa di 79 milioni 714 mila 542 lire hè stata imposta.

U Ministeru hè un stakeholder di a Cunvenzione di e Nazioni Unite nantu à u Cummerciu di Spezie in Periculu (CITES) nantu à l'animali salvatichi in periculu è i so derivati. In questu cuntestu, l'animali salvatichi in periculu chì entreranu è esceranu in Turchia per via di a dogana è i prudutti ottenuti da elli sò tenuti sottu à u cuntrollu è l'ispezione hè realizata da a realizazione di opere è transazzioni ligati à u cummerciu. Sicondu a lege, 44 mila 808 ducumenti sò stati preparati finu à avà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*