L'attaccu di l'energia solare in Turchia

L'attaccu di l'energia solare in Turchia
L'attaccu di l'energia solare in Turchia

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dichjaratu chì Turchia hè u terzu più grande pruduttore di pannelli solari in u mondu in termini di facilità di pannelli solari, è hà dettu: "U nostru scopu hè; Diventendu secondu in u mondu da l'annu prossimu ". disse.

U Ministru Varank hà assistitu à l'apertura di l'edificiu annessu di una fabbrica chì produce pannelli di energia solare in a Zona Industriale Organizzata di Kırıkkale. Varank hà dettu chì anu vistu è visitatu l'investimenti fatti in a cità in situ.

Dichjarà chì a facilità di pannelli solari chì hè stata aperta hè impurtante, Varank hà dettu: "Semu una cumpagnia chì hà implementatu un investimentu strategicu in Turchia anni fà. Mi pare veramente assai impurtante chì ellu piglia u so mira è investe in questu affari in Kırıkkale. A facilità, chì avemu apertu oghje, pruducerà pannelli solari di 750 megawatt in u primu locu. Cù a fine di a fabbrica, una capacità di 1,5 gigawatt serà creata ". disse.

Spieghendu chì l'altra parte di a fabbrica hà una produzzione di circa 500 megawatts, Varank hà dettu:

"A Turchia hè attualmente u terzu più grande pruduttore di pannelli solari in u mondu. Producemu circa 8 gigawatt di pannelli solari. Speremu, u nostru scopu hè di esse u sicondu in u mondu da l'annu prossimu. Recentemente sò andatu in Germania. Aghju fattu un discorsu à u cungressu di l'energia eolica. Aghju parlatu di e capacità di Turchia. Assicuratevi chì l'invitati chì venenu quì. Ci stavanu à sente cù a bocca un pocu aperta. Ùn cunnosci micca u putenziale di Turchia in u ventu è u sole. Investimu, impieghi, pruduzzione, esportazioni... Cù stu mottu, ci sforzemu di sviluppà Turchia. Ancu quì, i nostri più grandi sustenidori sò di sicuru u settore privatu è i nostri imprenditori ".

Enfatizendu chì l'investimenti in Turchia cuntinueghjanu à aumentà, Varank hà nutatu chì taglianu a cinta di un stabilimentu d'alta tecnulugia in Kırıkkale è chì ROKETSAN è MKE farà un grande investimentu in Kırıkkale.

Varank spiegò chì Turchia serà sviluppata cù tali investimenti è ringraziò quelli chì anu cuntribuitu à l'apertura di a facilità SPP.

Varank, chì hà visitatu a fabbrica dopu à u tagliu di ribbon, hà ricevutu infurmazioni da l'autorità nantu à u funziunamentu di e machini in a facilità.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*