L'infrastruttura di trasportu di Tarsu hè rinfurzata

L'infrastruttura di trasportu di Tarsu hè rinfurzata
L'infrastruttura di trasportu di Tarsu hè rinfurzata

I squadre di u Dipartimentu di Custruzzione di Strada, Mantenimentu è Riparazione di a Municipalità Metropolitana di Mersin cuntinueghjanu a so nova attività di custruzzione di strada, espansione è migliurà in parechji punti in Tarsu.

A municipalità metropolitana di Mersin, chì hà rinfurzatu rapidamente l'infrastruttura di trasportu in tutta a cità, realiza travaglii di custruzzione di strade in Tarsu, sia in novi insediamenti sia in e zone induve a produzzione agricula hè intensa.

Serà a prima strada à 3 corsie di Tarsu

E squadre di a Municipalità Metropolitana travaglianu febbrilmente in a sezione di 2 metri trà l'incrozione Turalı è l'incrociazione di Gazi Paşa Boulevard, chì si trova à u nordu di Tarsus è forma a fruntiera di u Distrettu di Atatürk, induve l'alloghju cuntinueghja rapidamente.

A strada, chì hè u puntu di partenza di l'Autostrada Tarsus-Çamlıyayla, hè stata custruita cù 3 corsie di andata è una strada di bicicletta.

E squadre di a Municipalità Metropolitana facenu attività nantu à a strada di u gruppu Çiçek, chì hè cunnessa à Tarsus, induve a pruduzzione agricula hè intensa. U terrenu rottu di a strada di 13 chilomitri longu, chì hè spessu utilizata da parechji quartieri in u circondu, in particulare in u Çiçek Mahallesi, è sopratuttu utilizatu da i veiculi di serviziu di a pruduzzioni agricula è e machini di custruzzione, hà cuminciatu à esse cumplettamente smantellati. A pavimentazione di asfaltu caldu serà realizatu dopu à i travaglii di migliione di a terra nantu à a strada chì partenu da Çiçek Mahallesi à Yenice Mahallesi.

Murat Olgaç: "A nostra strada serà larga 35 metri"

Murat Olgaç, Ingegnere Civile in a Municipalità Metropolitana di Mersin, hà nutatu chì a custruzzione di u muru è l'opere di culvert sò state finite à u puntu di partenza di a strada Çamlıyayla, a prima strada di 3 corsie di Tarsus, è hà dettu: "I nostri travaglii di muru è di scavazione sò stati. compie. Avemu ghjuntu à a tappa finale di i nostri travaglii di infrastruttura. Avà, cù a fine di u travagliu di l'altri istituzioni, passeremu à pocu à pocu à a superstruttura. Sta strada, chì hè 2 mila 100 metri, serà a prima strada à 3 corsie in Tarsu. Inseme cù a strada di bicicletta è a mediana, ci sarà una larghezza di zonificazione tutale di 35 metri.

"A capitale di Çukurova è soprattuttu di l'agricultura"

Enfatizendu chì e squadre passanu assai tempu nantu à a strada di u gruppu Çiçek, Murat Olgaç hà dettu: "A strada di u gruppu Yenice-Çiçekli include ancu quartieri cum'è Kargılı, Karsavuran è Baltalı. Hè una regione chì pudemu chjamà a capitale di Çukurova è soprattuttu di l'agricultura. Ci sò stati prublemi seri in questa strada per parechji anni. Noi, cum'è a municipalità metropolitana di Mersin, avemu principiatu u nostru travagliu nantu à sta strada ". Nutendu chì u Martyr Mehmet Şen Boulevard, chì hà causatu lagnanza per via di u deterioramentu di a terra, hè statu ancu realizatu cù u travagliu di asfaltamentu caldu, Murat Olgaç hà dettu: "Siccomu questu hè un novu stabilimentu, sta strada, chì hè assai dumandata da i citadini. , era in gravi prublemi. Prima avemu principiatu u nostru scavi trimer. Allora, u nostru asfaltu caldu travaglia nantu à PMT è nantu à ellu cuntinueghja ".

Ferahim Şalvuz District hà una strada pulita

U pavimentu purtatu nantu à u Martyr Mehmet Şen Boulevard, chì hè l'arteria principale di u Distrettu di Ferahim Şalvuz, chì si trova in a parte orientale di Tarsus è induve si concentranu e residenze d'altura, hè stata smantellata da a Municipalità Metropolitana di Mantenimentu è Riparazione di Strada. squadre è u prucessu di rivestimentu di asfaltu caldu hè statu realizatu. U travagliu nantu à a strada di milla metri di longu hè statu finitu.

Mehmet Keskin, u capu di u quartiere Tarsus Ferahim Şalvuz, hà ringraziatu u sindaco Vahap Seçer per i so servizii è hà dettu: "Vogliu ringrazià in nome di u nostru quartiere per l'asfaltu chì hè statu custruitu in u nostru quartiere. Vulemu chì l'asfaltu di Adana Boulevard sia fattu. Vogliu ringrazià tutti i mo amichi chì anu cuntribuitu ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*