Lochi serbi di fata cù a natura

Lochi di fata di Serbia chì face a testa cù a natura
Lochi serbi di fata cù a natura

Monasteri medievali, vedute eccitanti di muntagna è lavu, parchi induve i culori unichi di u vaghjimu ponu esse fighjati inseme ... Cù e so bellezze naturali, a Serbia hè sempre stata trà l'indirizzi indispensabili di i viaghjatori è di i vacanzieri di famiglia.

Monasteri medievali, vedute eccitanti di muntagna è lavu, parchi induve i culori unichi di u vaghjimu ponu esse fighjati inseme ... Cù e so bellezze naturali, a Serbia hè sempre stata trà l'indirizzi indispensabili di i viaghjatori è di i vacanzieri di famiglia. Ùn vi scurdate di aghjunghje almenu uni pochi di sti lochi à u vostru itinerariu di vacanze quist'annu.

Parcu Naziunale di Djerdap

Unu di i lochi induve u fiume Danubiu, u sicondu fiumu più longu in Auropa, forma e cumpusizioni più rimarchevuli trà i diversi paesi chì passa, hè senza dubbitu a Serbia. Per questu, hè abbastanza per vede u Parcu Naziunale di Djerdap una volta, chì forma una fruntiera cù a Romania in u nord-est di u paese. Stendu più di 63 mila ettari, stu parcu naziunale hè famosu per accoglie parechje spezie vegetali è animali è bellezze culturali è naturali.

A gola impressiunanti fatta da u fiumu trà i Carpathian Mountains hè popularmente cunnisciuta cum'è e Porte di Ferru. Cù i so laghi, canyons, valli è castelli antichi, e Porte di Ferru di u Danubiu hè unu di i passaggi più attrattivi è più grandi d'Europa.

Cascata di Prskalo

Una di e meraviglie naturali veramente uniche di a Serbia hè a Cascata di Prskalo, situata nantu à u Monti Kuchaj in Serbia orientale. S'assumiglia à una scultura di petra alta in l'apparenza, a cascata offre una festa visuale à i so visitatori cù a riunione unica di acqua è calcariu. Cascata di Prskalo, chì si pò ghjunghje passendu per una strada forestale longa è parzialmente difficiule; Hè situatu in a regione Resava, chì hè famosa per i so monasteri è grotte è hè abbastanza turistica.

Uvac Canyon

Tutti, senza eccezzioni, chì vede u fiumu Uvac per a prima volta, hè maravigliatu da u culore verde lussureggiante di u fiume. Curvatu attraversu rocce calcarie, u fiumu Uvac hè ancu u sangue di a Riserva Naturale Uvac di 75 chilometri quadrati. Soprattuttu mozzafiato per fighjà da una vista d'uccello, u canyon hà percorsi di caminata è punti di osservazione d'uccelli chì varienu da 2 chilometri à 10 chilometri. U canyon pò esse visitatu in dui modi diffirenti, tour in barca è caminata, è hè necessariu di fà una riservazione in anticipu per viaghji guidati.

Topcider Park

Topcider Park, chì hè u puntu di scappata di Belgraders per rilassate è integrà cù a natura, hè cum'è un oasi in u centru di a cità. In stu parcu più anticu di Belgradu, situatu in a valle di u fiumu Topcider, hè pussibule di gode di u verde, a pace è a natura cumplettamente cunservata è fà un picnic. Ci hè ancu un palazzu in u parcu da u periodu quandu u principe Milos Obrenovic hà campatu. Dopu avè visitatu u palazzu, chì hè issa parte di u Museu di Storia Serba, assicuratevi di visità l'arburu prutettu ghjustu davanti à u bastimentu. U parcu hè a casa di l'arburi di platani più antichi in tutta l'Europa, unu di i quali hè statu piantatu mentre l'edifiziu era custruitu.

Djavolja Varos

Avà avemu da parlà di una furmazione chì hè un candidatu à esse una di e novi meraviglie naturali di u mondu. U nome di sta maraviglia naturali, chì hè stata furmata da a cumminazzioni di strutture di petra formate per via di l'erosione è di l'acqua minerale alta, hè a cità di u diavulu, vale à dì a cità di u diavulu. Ùn hè micca pussibule di stà indifferenti à Djavolja Varos, induve sta furmazione di natura rara è e vaddi in l'internu (Valle di u Diavulu è Vallu di l'Infernu) sò terribili ancu cù i so nomi solu. Ci sò parechje leggende chì circulanu nantu à questu perchè s'assumiglia à un gruppu di persone in forma; Pensemu chì u più famosu hè chì dui persone chì anu da entre in a casa mundiale per l'ordine di u diavulu sò stati trasfurmati in petra cù l'invitati chì anu assistitu à u matrimoniu. Tenite in mente, s'ellu pensate di vultà quì dopu avè visitatu Djavolja Varos, assicuratevi di beie l'acqua di e surgenti di a regione, perchè sicondu una altra legenda, quelli chì beie da queste surgenti tornanu sempre quì.

Vallée d'Ovčar-Kablar

Una altra regione prutetta da a Serbia hè sta valle, chì hè famosa per i so surgenti curativi, a ricca vegetazione di i Monti Ovčar è Kablar, è i monasteri storichi, induve u fiume Morava Occidentale prende vita. A valle, chì hè indiscutibilmente unu di i posti più belli di u paese, hè definitu nantu à a strada di tutti i viaghjatori cù u so aria pulita è l'esperienze chì offre à i so visitori. I monasteri ammucciati nantu à i pendii di e muntagne ripidi facenu stu viaghju ancu più fascinante.

Croupage Spa

Sta volta parleremu di un paradisu piatta in a natura intatta di u Monti Beljanica. Krupaj Hot Spring, chì hè ancu definitu cum'è "oasi ecologica" cù a so struttura è l'aspettu, hè una surgente carstica à una altitudine di 220 metri sopra u livellu di u mari. A strada per ghjunghje à u spa hè bella; Dopu una magnifica passeggiata in natura accumpagnata da vechji mulini d'acqua, stagni, strette gole è colline, ghjunghjerete à a fonte termale di Krupaj, chì hè ammucciata trà e viti è l'arburi. A prima cosa chì attira a vostra attenzione serà senza dubbitu a so acqua turchese chjara. Ci hè ancu parechje leggende chì circulanu nantu à a surgente termale, induve l'acqua termale-minerale è di primavera da e surgenti di Kruupage guariscenu. Dicemu solu unu di elli; Si dice chì ci hè una grotta d'oru ghjustu sottu à u lavu è un tesoru preziosu si trova in a caverna. Ùn si sà quantu hè vera, ma quandu vi vede u Krupaj Hot Spring, capite chì questa oasi ecologica hè veramente u tesoru stessu!

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*