"Semu ancu in" in Studii "Trasportu è cumunicazione senza barriere".

Semu ancu dispunibili in Studii di Trasportu è Comunicazione Senza Barriere
"Semu ancu in" in Studii "Trasportu è cumunicazione senza barriere".

U direttore generale di u trasportu di TCDD, Ufuk Yalçın, hà assistitu à a riunione intitulata "Trasportu è cumunicazione senza barriere" tenuta in Marmaris da a Federazione turca di e persone disabili cum'è parlante via accessu remoto.

Direttore Generale Yalçın: "Chì dirà a sucietà s'ellu facciu à u puntu di guidà a so propria vita, novi usi per u vechju paese, sapete megliu chè qualcunu altru, etc. Si appiccica à a so zona di cunfortu accecante a so visione cù scuse è, francamente, l'ostaculi chì si crea per ellu stessu. Accumincia à perde a vista di u so circondu, si alluntanassi da sensibilità, è perde a so capacità di empatizà. In u mo parè, questu hè veramente u più grande ostaculu. "Quandu avemu pigliatu sta idea da l'individualismu è a purtemu à u livellu istituziunale, u prublema crescerà assai più grande è un colapsu suciale accuminciarà". disse.

"Vogliu soprattuttu enfatizà chì, cum'è a famiglia di TCDD Transportation, agimu cun una cuscenza chì ùn permetterà mai questu". Yalçın hà dettu: "Cum'è l'istituzione chì serve u più altu numeru di amichi cù bisogni speciali trà tutti i sistemi di trasportu, TCDD Transportation hà pigliatu ogni tipu di misure per i nostri citadini per esercità u so dirittu di viaghjà, in u scopu di u "Trasportu senza barriere". è a Comunicazione" studii iniziati sottu a guida di u nostru Presidente è u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture. Grazie à queste misure chì avemu implementatu, i nostri citadini cù bisogni speciali ponu avà cumprà facilmente i biglietti à i banchetti speciali in e nostre stazioni è stazioni, da u nostru staffu chì cunnosci a lingua di i segni, da u nostru situ web è l'applicazione mobile pensata per esse accessibile à i nostri citadini. Per mezu di u "Punto di serviziu di tavola Orange", i nostri passageri cù bisogni speciali, i passageri anziani è incinte ponu facilmente cumprà biglietti senza difficultà. disse.

Nant'à i viaghji YHT, da l'applicazione ''Audio Book'' à i testi di guida creati cù l'''Alfabetu Braille''; Dichjarà chì ponu prufittà di parechje cunfortu, da i lavandini apposta (WC) à i spazii di ubligatoriu per sedie à rotelle, u direttore generale Ufuk Yalçın hà dettu: "In più di parechje altre misure chì avemu implementatu; Servimu a nostra nazione inseme cù quasi 250 di i nostri amici speciali in a nostra Direzzione Generale. Questi amichi, cù u so sustegnu, cumplettenu e nostre mancanze è aumentanu a nostra ricchezza intellettuale. E belle persone chì vegu davanti à mè, cum'è aghju dichjaratu u primu ghjornu chì aghju cuminciatu à travaglià in TCDD Taşımacılık A.Ş., anu abbracciatu u nostru mottu "Malgradu tuttu, ùn ci hè scusa" è camminanu cun fiducia versu u futuru rimuovendu ostaculi. .." Ellu enfatizatu u valore di l'impurtanza data à e persone.

"Avemu sempre stati cun voi, i ferroviari, è abbracciatu u serviziu à u nostru populu nantu à e ferrovie custruite in tuttu u nostru paese, cù u mottu di serviziu à Diu, è assicureremu chì sia purtatu à e generazioni future, inshallah. " Yalçın hà dettu: "In nome di a famiglia di TCDD Transportation di circa 11 mila persone, dicemu "Semu quì ancu" per chì i nostri citadini cù bisogni speciali ponu prufittà di diritti di trasportu còmode è convenientu. In questa occasione, vulemu ringrazià i dirigenti è i membri di a Federazione Turca di Disabili, chì ci aiutanu à capiscenu à l'altru empatizendu in ogni mumentu di a vita è chì sempre riescenu à mantene i nostri amichi cù bisogni speciali in l'agenda urganizendu sta urganizazione. ; Trasmettu i mo saluti à i mo fratelli di cori grandi chì brusgianu d'amore per u so paese è ùn cunnosci micca ostaculi ". Finì u so discorsu cù sti parolle:

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*