TOKİ "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu" Prughjettu di l'Abitazione Suciali Primu novu dumani

TOKI A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu, a prima fundazione per u prughjettu di l'alloghju suciale hè stallatu dumani
TOKİ "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu" Prughjettu di l'Abitazione Suciali Primu novu dumani

I fundamenti di a prima fase di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", a più grande mossa di l'abitazione suciale in a storia di a Republica, annunziata da u presidente Recep Tayyip Erdoğan u 13 di settembre, sò posti u 40 d'ottobre, 25 ghjorni dopu. . In u scopu di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", implementatu da u Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu è l'Amministrazione Mass Housing (TOKİ), i primi fundamenti di 17 alloggi suciali in 5 pruvince seranu posti cù una cerimonia di massa chì si terrà in u distrittu Sincan di Ankara cù a participazione di u presidente Erdoğan. Mentre chì u numeru di citadini chì dumandanu à u prugettu superava 615 milioni, u numeru di richieste chì l'applicazioni ufficiali sò state cumplette hà righjuntu 7,5 milioni 4 mila. Dapoi a prima data di l'applicazione, u 900 d'ottobre, sò state trovate 10 mila applicazioni di terreni per i terreni residenziali è i posti di travagliu, mentre chì 525 mila persone anu applicatu à u locu di travagliu.

Hè ghjuntu à l'ultimu ghjornu di pusà i fundamenti di u primu locu suciale in u prughjettu di u seculu. U presidente Recep Tayyip Erdoğan metterà i primi fundamenti di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", chì i citadini aspettanu ansiosi, cù una cerimonia entusiasta in u distrittu Sincan di Ankara u 25 ottobre.

U più grande muvimentu di l'abitazione suciale in a storia di a Republica, u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", chì u presidente Recep Tayyip Erdoğan hà spartutu cù u publicu u 13 di settembre, serà presentatu à i citadini cum'è 81 mila alloggi suciali, 500. milioni di terreni residenziali è 1 mila posti di travagliu in 50 pruvince.

In u primu stadiu, in u scopu di 250 mila prughjetti di abitazioni suciale, in u primu stadiu, 2 mila 171 in Ankara, 458 in Kırşehir, 141 in Yozgat, 206 in Konya, 210 in Kahramanmaraş, 158 in Diyarbakır, 88 in Elazığ, è Tunceli 118, 158 in Erzurum, 87 in Amasya, 206 in Bolu, 595 in Zonguldak, 364 in Afyonkarahisar, 158 in Uşak, 78 in Manisa, 265 in Aydın è 154 in Muğla. pusatu.

U Ministeru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu hà spiegatu tutti i ditaglii di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu" cusì:

"Serà custruitu cum'è architettura lucale è horizontale"

Cù u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", i citadini; Puderanu campà in pace in e so case resistenti à i terremoti, solidi è sicuri. L'architettura lucale è horizontale serà preferita in e residenze in u scopu di u prugettu, è e residenze seranu custruite micca più di 5 piani. E case, induve i materiali di custruzzione ecologichi seranu utilizati, seranu custruiti in armunia cù i rifiuti zero, l'efficienza energetica è i sistemi energetichi rinnuvevuli.

  • I citadini puderanu pussede 2 + 1 residenze cù una rata mensuale di 240 mila 2 lire cù una maturità di 280 mesi. Serà pussibule accede à 3 + 1 residenze cù rate mensili di 240 mila 3 lire cù una maturità di 187 mesi.
  • L'applicazioni per 250 mila alloggi suciali in a prima fase di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", chì hà iniziatu u 14 di settembre, cuntinuerà finu à u 31 d'ottobre.
  • L'applicazioni fatte via e-Government finiscinu u 28 d'ottobre.
  • I sorteggi seranu tirati in tappe, finu à marzu 2023.

"I citadini puderanu avè un alloghju à prezzi accessibili!"

À e residenze da esse custruite attraversu TOKİ, chì anu residutu in i cunfini di a pruvincia di u prughjettu per almenu 1 annu o sò registrati cù a pupulazione di a pruvincia induve u prugettu serà implementatu, chì ùn anu micca una residenza registrata in a terra. registru nantu à ellu stessu, a so moglia è i zitelli sottu a so custodia, chì ùn anu micca compru una casa attraversu TOKİ prima, anu cumpletu l'età di 18 i citadini turchi ponu dumandà.

  • Una sola applicazione pò esse ricevuta da una famiglia per l'alloghju suciale.
  • Una sola applicazione serà accettata trà i sposi in a listessa famiglia.
  • I ghjovani più di 18 anni in a listessa famiglia ponu fà una dumanda separata per elli stessi.
  • In l'abitazione suciale, a quota di 20% serà riservata à i ghjovani, 20% à i pensionati, 5% à i parenti di martiri è veterani, è 40% à i citadini cù una disabilità di 5% o più.
  • I citadini nati dopu à u 14/09/1992 ponu dumandà a categuria di ghjuventù.

Eccettu per e famiglie di martiri, disabile di guerra è di daveru, è e so vedove è orfani, u redditu mensuale di a famiglia deve esse un massimu di 18 mila lire nete per Istanbul è un massimu di 16 mila lire in tuttu u paese.

  • A tarifa di l'applicazione hè determinata cum'è 500 TL.

"Per i citadini chì volenu truvà a so casa di sognu, a scadenza per l'applicazioni hè u 31 d'ottobre!"

Mentre u numeru di i nostri citadini chì dumandanu l'abitazione suciale in u scopu di u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu" superava i 7,5 milioni, u numeru di applicazioni per i quali l'applicazioni ufficiali sò state cumplette hà righjuntu 4 milioni 900 mila.

" 1 milione di terreni residenziali cù opportunità infrastrutturali per quelli chì volenu custruisce a so propria casa in u prughjettu 'My First Home Land'!"

Implementatu per chì i citadini ponu custruisce e so case "A mo prima terra di casa" In u scopu di u prugettu, 350 milione di terreni residenziali seranu offerti in 81 pruvince è 694 distretti nantu à una superficie di 1 milioni di metri quadrati.

I lochi di a terra sò stati determinati per esse 40 per centu in i centri di cità è 60 per centu in i distretti.

  • L'infrastrutture di l'electricità, l'acqua è e strade stabilizzate sò state compiute, u pianu di zonificazione hè statu fattu è i lochi di l'abitazioni pronti per a custruzzione seranu compie in tappe in 2 anni è presentati à i citadini.
  • I beneficiari custruiranu e so case in 2 anni.
  • 1 milione di terreni residenziali sò divisi in dui cum'è staccati è cumuni. I terreni residenziali staccati seranu custituiti da spazii da 150 à 350 metri quadrati, chì sò adattati per allughjà un massimu di 500 metri quadrati.
  • Per d 'altra banda, i terreni di l'abitazioni cumuni seranu adattati per a custruzzione di edifizii chì ùn superanu micca a terra più 4 è 5 piani. Se i beneficiari ottennu a maiurità è dumandanu assistenza in a custruzione, u sustegnu tecnicu, legale è di custruzzione serà furnitu da a Presidenza TOKİ.
  • I terreni da 350 à 500 metri quadrati cù una infrastruttura indipendente pronta seranu offerti à i nostri citadini in rate à partesi da 1604 lire, cù una maturità di 10 anni, senza interessu.
  • I terreni cumuni seranu pruposti à i citadini cù rate chì partenu da 937 lire è cù una maturità di 10 anni.
  • 1/10 di u prezzu di l'allocazione di a terra pò esse pagatu in cash è u restu pò esse pagatu in 9 anni, in rate mensili o annuali uguali è senza interessu.
    data di pagamentu di pagamentu; Dopu à u pagamentu di pagamentu, a data di prestitu principia da a data di firma di u cuntrattu. Hè 1 annu dopu. I pagamenti ponu esse pagati in 1 rates uguali nantu à 9 anni in rate annuali, o in rates mensili in 9 mesi, cuminciendu 108 annu dopu chì l'aghjuntu hè fattu. Tuttavia, solu unu di i tipi di cuntrattu mensili o annuali serà preferitu in u stadiu di u cuntrattu.
  • L'atti di titulu di i terreni chì i so piani sò stati appruvati è i so beneficiari sò determinati cumincianu à esse dati da dicembre.
  • A presidenza TOKİ realicerà i travaglii di infrastruttura di i terreni.

"Quali sò i requisiti per dumandà 1 milione di terreni residenziali?"

Per 1 milione di terreni residenziali per i citadini chì sognu di custruisce a so propria casa, esse un citatinu di a Republica di Turchia, esse più di 18 anni, è residenu in i cunfini di a municipalità à a quale applicàranu sò ricercati.

Ùn ci hè micca una quota supplementu nantu à a terra.

  • Revenu mensile di a famiglia (ellu stessu, cunjuge è figlioli sottu à 18 anni), netu 16 mila lire per Istanbul 18 mila lire deve esse. (A somma di u redditu nettu mensile tutale di a famiglia, cumpresu u candidatu stessu, a so sposa è i zitelli sottu à l'età di 18 anni, ogni tipu d'aiuti chì anu ricevutu à a data di l'applicazione, cum'è l'alimentariu, u viaghju, etc.)
  • I ghjovani più di 18 anni in a listessa famiglia ponu dumandà indipindentamente.
  • Hè ubligatoriu chì e persone à quale a terra serà attribuita ùn anu micca a parte di a terra (attu di servitù di u pianu) chì currisponde à un appartamentu separatu di una casa o appartamentu in ogni locu, o a terra adattata per custruisce una casa in ogni municipalità. i limiti di elli stessi o di u so coniuge o figliolu minore.
  • A tarifa di l'applicazione hè determinata cum'è 500 TL.

"U candidatu hà da dumandà ancu a terra?"

I citadini chì dumandanu un prughjettu di l'abitazione suciale ponu ancu dumandà un prughjettu di terra. Se a persona tira una casa è un terrenu, ellu puderà sceglie solu unu.

"U termini per i citadini chì volenu pussede un terrenu residenziale hè u 7 di nuvembre!"

I citadini chì volenu pussede un terrenu residenziale cù una infrastruttura pronta ponu dumandà finu à u 7 di nuvembre 2022. Dapoi u 10 d'ottobre di u 2022, 525 mila persone anu dumandatu a terra pronta per l'alloghju.

"Prughjettu unicu per i citadini chì volenu inizià a so propria attività: U mo primu postu di travagliu"

In u prughjettu "My First Work Place", 10 mila posti di travagliu seranu custruiti in a prima tappa. Hè previstu di custruisce 7 mila posti di travagliu in 2023 regioni di Turchia in un periodu di 2028 anni chì copre u 5-50.

A distribuzione di 10 mila posti di travagliu per pruvincia hè a seguente:

"Ankara 1000, İzmir 700, Adana 500, Bursa 500, Konya 500, Gaziantep 500, Malatya 500, Şanlıurfa 500, Kocaeli 450, Diyarbakır 450, Manisa 350, 350, 350, 300, 300, 300 Manisa, 270, 250, 250, 250, 250, 200. 200, Erzurum 200, Trabzon 200, Tekirdağ 150, Van 100, Afyonkarahisar 100, Isparta 30, Çorum XNUMX, Sivas XNUMX, Şırnak XNUMX, Kastamonu XNUMX, Samsun XNUMX, Ordu XNUMX.

I requisiti di l'applicazione per i citadini chì volenu pussede un locu di travagliu seranu i seguenti:

  • Per esse un citadinu turcu.
  • Esse registratu cù a pupulazione di a pruvincia induve u prugettu hè situatu o operante in i cunfini di quella pruvincia.
  • Avè almenu 18 anni da a data di applicazione.
  • Per avè un Certificatu di Maestria, un Certificatu di Stabilimentu di una Impresa, un Certificatu di Registrazione di a Camera Relativa, un Certificatu Fiscale, è unu di i documenti chì mostranu l'infurmazioni nantu à e-Commerce.
  • Ùn avè micca un locu d'affari di ellu stessu, a so sposa è i so figlioli sottu à 18 anni.
  • I citadini chì dumandanu 29 mila posti di travagliu in 10 pruvince puderanu pagà cù un accontu di 10 per centu in rate à partesi da 2 mila 633 lire, cù una maturità di 120 mesi.
  •  A tarifa di l'applicazione hè stata determinata cum'è 2 mila lire.

L'applicazioni per u prughjettu "U mo primu locu di travagliu", chì hà iniziatu u 10 d'ottobre, cuntinueghjanu finu à u 7 di nuvembre. U numeru di citadini chì dumandanu à u situ di travagliu hà righjuntu 45 mila.

Un investimentu gigante di 900 miliardi di lire: "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu"

Cù u prughjettu "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu", un valore d'investimentu enormu di 900 miliardi di lire in totale attivarà 450 sottosettori è furnisce una attività ecunomica di più di 2 trilioni di lire.

Cù u prugettu, mentri novi porte di u travagliu seranu aperte, circa 200 mila persone seranu furnite cù opportunità di travagliu.

"Per i citadini chì volenu truvà a so casa di sognu, a scadenza per l'applicazioni hè u 31 d'ottobre!"

Mentre u numeru di i nostri citadini chì anu dumandatu u prughjettu di l'abitazione suciale "A mo prima casa, u mo primu locu di travagliu, a mo prima terra di casa" superava i 7,5 milioni, u numeru di applicazioni per i quali l'applicazioni ufficiali sò state cumplette hà righjuntu 4 milioni 900 mila. Mentre u numeru di applicazioni per terreni residenziali cù una infrastruttura pronta era di 525 45, XNUMX mila citadini applicanu à u locu di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*