U cuntenutu di e social media per i zitelli hè seguitu da u Ministeru

U cuntenutu di e social media per i zitelli hè seguitu da u Ministeru
U cuntenutu di e social media per i zitelli hè seguitu da u Ministeru

U Gruppu di Travagliu Social Media, furmatu da u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, intervene in 1555 cuntenutu in l'internet chì era determinatu à cuntene elementi chì puderanu esse dannusu à i zitelli.

U Gruppu di Travagliu di i Social Media, stabilitu sottu a Direzzione Generale di i servizii di l'infanzia di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali, travaglia in cooperazione cù l'istituzioni pertinenti per prevene o caccià u cuntenutu chì pò affettà negativamente u sviluppu di i zitelli, sia scrittu o visualmente, Internet è e social media, è chì cuntene elementi di negligenza, abusu è crimine. U Social Media Working Group, chì hà monitoratu u cuntenutu 2017/7 in u Ministeru dapoi 24, hà intervenutu per sguassà o bluccà un totale di 1555 cuntenutu finu à a data.

Cuntinutu bluccatu

In più di l'autorità ghjudiziarie, u Gruppu di Travagliu di i Social Media coopera cù l'Uffiziu Presidenziale di Comunicazioni, l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di Comunicazione (BTK), a Direzzione Generale di Sicurezza, u Dipartimentu di Luttamentu di Cybercrime è RTÜK.

In questu cuntestu, Storie Reali, Finestra di a Vita, Eccu a mo storia è a mo storia ùn hè micca finita. YouTube I cuntenuti chì "disturbanu a famiglia è a struttura suciale, violanu a moralità generale è includenu l'abusu sessuale di i zitelli" sò stati rilevati nantu à i so canali. In u ragiò chì guardà questi cuntenuti da i zitelli pò affettà negativamente u so sviluppu psicosociale, una dumanda hè stata fatta à u BTK per impedisce l'accessu in cunfurmità cù a Legge N ° 5651 è l'azzione necessaria hè stata presa.

Inoltre, u video "Tale of the King Who Wants Marry his Daughter" hè statu bluccatu per dichjarazioni incestuose è immorali.

U Mariam Game hè statu ancu sguassatu per ragioni cum'è ottene l'infurmazioni persunali di i ghjucatori, applicà a pressione psicologica à i zitelli, lassannu in dispirazioni è dispirazioni, è pruvucannu à pensà à u suicidiu.

Avvertimentu à e famiglie per u caratteru di ghjocu

Per d 'altra banda, u Ministeru avvirtenu ancu e famiglie nantu à u cuntenutu chì pò affettà negativamente i zitelli.

A Direzzione Generale di i servizii di i zitelli hà avvistatu chì u caratteru "Huggy Wuggy" in u video game Poppy Playtime pò causà timore à i zitelli. In a dichjarazione preparata per avvistà e famiglie, "Stu caratteru hè utilizatu cum'è un elementu spaventoso in assai cuntenutu nantu à e social media. Hè statu evaluatu chì stu caratteru, chì si sparghje in pocu tempu in i media digitale è in u mercatu cum'è un ghjoculu, pò suscitarà a paura in i zitelli per via di e so caratteristiche fisiche, è per quessa, l'esposizione di i zitelli à sta maghjina serà negativu. influenza u so sviluppu psicosociale. In questu cuntestu, ùn hè statu ritenutu adattatu per cumprà u ghjoculu in quistione per i zitelli per via di a valutazione fatta da l'esperti di u nostru Ministeru ". dichjarazioni sò state incluse.

Cumu funziona u Gruppu di Travagliu di Social Media?

U Gruppu di Travagliu Social Media hè statu stabilitu in 2017 sottu a Direzzione Generale di i servizii di i zitelli di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali per identificà e minacce chì i zitelli ponu scontru in ambienti digitale, per piglià attività protettive è preventive è per piglià misure.

U Gruppu di Travagliu di i Social Media assume u compitu di realizà prucessi d'intervenzione istituzionale è inter-agenzia per u cuntenutu in Internet chì pò affettà negativamente u sviluppu di i zitelli, induve i zitelli sò esposti o ponu esse esposti à negligenza è abusu.

In questu cuntestu, in quantu à e determinazioni di u Gruppu di Travagliu di i Social Media, a Direzzione Generale di i Servizii Legali di u Ministeru si applica à l'autorità ghjudiziarie, dumandendu u bluccatu / rimuzione di cuntenutu è presentanu una denuncia penale nantu à e materie chì custituiscenu un crimine. Inoltre, i corpi ghjudiziali sò applicati per piglià misure quandu hè necessariu in quantu à i prublemi trasferiti à e direzzione pruvinciali, è e misure date da i tribunali in quantu à i zitelli è in u campu di i servizii suciali di u Ministeru sò prontamente implementate.

U Gruppu di Travagliu di i Social Media coopera cù l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di Comunicazione (BTK), a Direzzione Generale di Sicurezza, u Dipartimentu di Luttamentu di Cybercrime, è u Cunsigliu Supremu di a Radio è a Televisione in u prucessu di cumbattimentu è di risponde à u cuntenutu in quistione.

Cuntinutu chì pò influenzà negativamente u sviluppu di i zitelli hè immediatamente signalatu à BTK per esse eliminatu / bluccatu in u scopu di a Legge N ° 5651 nantu à a regulazione di emissioni in Internet è a lotta à i crimini cumposti attraversu queste emissioni, tenendu in contu l'effettu multiplicatore di a diffusione di a velocità di spartera. l'Internet.

I cuntenuti chì cuntenenu a negligenza è l'abusu di i zitelli sò trasmessi à u Dipartimentu EGM Cybercrime per a rilevazione di l'indirizzu è a determinazione di l'indirizzu URL è, se ne necessariu, à a Direzzione Generale di i Servizii Legali di u Ministeru per u prucessu ghjudiziale.

In quantu à u cuntenutu di e social media, ALO 183 linea è indirizzi e-mail di u Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali è CIMER, Cyber ​​​​Crime Department siber@egm.gov.tr è l'Autorità di Tecnulugia di l'Infurmazione è di a Comunicazione https://www.ihbarweb.org.tr E notifiche ricevute via i so indirizzi sò valutate è l'azzioni necessarii sò pigliati.

U Ministeru di a Famiglia è i Servizii Suciali urganizeghja furmazioni in cuuperazione cù istituzioni è urganisazioni pubbliche pertinenti, università è urganisazioni non governamentali per attirà l'attenzione à i risichi in l'ambiente digitale per u sviluppu sanu di i zitelli è per sensibilizà.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*