Versu a fine di u Prughjettu "Centru di Trattamentu dopu à i Pacienti di Cancer".

Versu a fine di u Prughjettu "Centru per a Cura Post-Trattamentu per i Pacienti di Cancer".
Versu a fine di u Prughjettu "Centru di Trattamentu dopu à i Pacienti di Cancer".

A custruzzione hà iniziatu cù a cooperazione di a municipalità metropolitana di Kayseri è u filantropu, u presidente Dr. I travaglii di custruzzione di u Prughjettu Hospice, chì serà un centru di cura post-trattamentu per i malati di cancro, sò ghjunti à a fine, chì hè mostratu cum'è un esempiu trà i prughjetti di salute di Memduh Büyükkılıç.

U travagliu cuntinueghja devotamente in u prughjettu di u "Centru di Cura dopu à Trattamentu per i Pazienti di Canceru", chì serà implementatu per assicurà chì i pazienti sottumessi à ogni tipu d'intervenzioni medichi passanu u prucessu difficiule in cundizioni migliori.

A custruzzione di u prughjettu 'Hospice', chì hè chjamatu un centru privatu o una casa, hè in rapida crescita per assicurà chì i malati in l'ultimu periodu di a so vita o i malati terminali di cancru campanu in pace è una alta qualità di vita.

Sindaco Metropolitanu Dr. Memduh Büyükkılıç, in a so dichjarazione annantu à u sughjettu, hà dichjaratu chì u 80 per centu di u prugettu hè statu finitu è ​​chì i so sforzi cuntinueghjanu à fà di Kayseri un centru di salute cù una infrastruttura di salute solida è di alta qualità.

Enfatizendu chì cù u prugettu, induve ogni tipu di opportunità seranu furnite à i pazienti, stanze private seranu attribuite è spazii induve i pazienti ponu passà tempu cù i so visitatori, anu u scopu di mantene a qualità di vita di i malati di cancro à u megliu livellu pussibule. è per assicurà chì passanu l'ultimi ghjorni di a so vita cum'è s'elli sò in casa, u sindaco Büyükkılıç hà dettu chì stu prughjettu serà realizatu da a municipalità metropolitana è u filantropu, disse chì seria u megliu esempiu di cooperazione.

Enfatizendu chì u Centru di Cura Post-Trattamentu per i Pazienti di Cancro, cunnisciutu cum'è Hospice, custruitu di fronte à l'Università Erciyes, hà una superficie di custruzzione tutale di 11 metri quadrati nantu à un terrenu di 950 metri quadrati, Büyükkılıç hà dettu: "In parte di u prugettu. , Ci sò 4 stanze di pazienti separati per u paci è un cumpagnu, è ancu di stanze di hobby. Ci saranu stanze policliniche, sala di riabilitazione, sala d'interventu è una sala polivalente. Avemu pensatu à ogni dettagliu necessariu per u cunfortu di i nostri malati di cancro cù una facilità ben attrezzata ".

U presidente Büyükkılıç hà aghjustatu chì cù stu prughjettu speciale chì piglià un esempiu è a preghiera, sò cun i citadini finu à l'ultimu mumentu di a so vita.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*