Viaduct Karaköprü aghjuntu à Abide Junction Apertu à u trafficu

Viaduct Karakopru aghjuntu à u Monument Junction Apertu à u trafficu
Viaduct Karaköprü aghjuntu à Abide Junction Apertu à u trafficu

L'apertura di u Viaduct Karaköprü hè stata fatta in modu cuntrullatu nantu à u ponte supplementu custruitu cù l'iniziativi di u sindaco metropolitanu di Şanlıurfa Zeynel Abidin Beyazgül à Abide Junction, chì assume una grande parte di u trafficu urbanu in Şanlıurfa è hà difficultà à risponde à a necessità. . Passendu u viaductu in vittura, u sindaco Beyazgül hà dettu: "Cuntinuemu a nostra strada di serviziu in Şanlıurfa".

A Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, chì produce soluzioni radicate è permanenti à u prublema di trasportu in Şanlıurfa, hà apertu u Viaductu Karaköprü di Abide Junction, chì alleviarà u trafficu urbanu, à u trafficu di i veiculi in modu cuntrullatu.

Abide Junction, chì unisce Recep Tayyip Erdoğan Boulevard, İpekyol Boulevard, Necmettin Cevheri Boulevard, Atatürk Boulevard è 18 Mart Çanakkale Street, è hè a via di u trafficu di a cità di Şanlıurfa, darà u centru di a cità un suspiru di sollievu.

Una parte di u ponte supplementu, chì alleviarà significativamente u flussu di trafficu urbanu in Abide Junction, chì hè una di e rotte di transitu impurtanti di a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa, chì riunisce i citadini cù modi còmode di trasportu, hè stata cumpletata assai prima di u tempu necessariu è apertu à u trafficu di i veiculi.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "Abbiamu APERTURA U VIADUCT KARAKÖPRÜ DI ABİDE INTERCHANGE À U TRAFFU DI VEHICULE"

Sottulineendu chì u serviziu di Şanlıurfa hè una forma di cultu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, hà dettu: "Continuemu u nostru modu di serve in Şanlıurfa".

U sindaco Beyazgül hà dettu: "U Viaductu Karaköprü di Abide Junction hè statu apertu 55 ghjorni prima di a data di scadenza. Speremu, apremu l'altru viaduttu prima di u so tempu. Ringraziemu à Diu chì ci hà datu un serviziu cusì bellu. U nostru amore cuntinueghja finu à a morte in a strada per serve Şanlıurfa. Sapemu adurà Şanlıurfa cù l'amore cum'è una forma di cultu. Speremu chì avemu da attraversà a parte diritta di u nostru ponte. Da avà, i nostri citadini passeranu ancu per quì. Quandu avemu apertu u latu manca, u ponte sarà cumpletu. Spergu chì u latu manca serà apertu u più prestu pussibule. Stu serviziu era un serviziu chì i nostri compatrioti anu aspittatu. C'era una folla quì. Ci hè stata agglumerazione à l'entrata di Gaziantep. Dopu quì, quelli pile seranu finiti. Cuntinuemu a nostra strada. È continueremu nantu à a nostra strada di serviziu in Şanlıurfa ". Hà fattu e so dichjarazioni.

Cù determinazione è determinazione, a Municipalità Metropolitana di Şanlıurfa cuntinueghja à furmà a Şanlıurfa di dumane, una per una, chì hà passatu i tappe chì hà stabilitu cum'è un scopu in a strada per serve a ghjente di Şanlıurfa.

PRESIDENTE BEYAZGÜL, "L'INTERCAMBIO DI ABIDE VA CROSSÀ IN POCHI MINUTI"

Passendu u ponte cù u so veiculu, u sindaco Beyazgül hà dettu: "Şanlıurfa avia bisognu di stu serviziu. I nostri citadini aspettavanu minuti per passà quì. Avà avemu finitu in una quistioni di minuti. Da avà, continueremu a nostra strada cù a listessa eccitazione à u puntu di u Boulevard di a Pesca è a so cuntinuazione.

U presidente Beyazgül, chì hà esaminatu u Viaduct Karaköprü, chì hè statu finitu à Abide Junction è apertu à u trafficu di i veiculi in modu cuntrullatu, trasmette servizii assai impurtanti à Şanlıurfa è i grandi prughjetti chì purteremu à Şanlıurfa in i ghjorni à vene. Şanlıurfa sperimenterà un grande cambiamentu. Sentemu stu cambiamentu in ogni campu. Şanlıurfa ne vale la pena." Hà utilizatu e so espressioni.

GRAZIE À U PRESIDENTE BEYAZGÜLE DA I CITADINI

I citadini chì passanu per Abide Junction cù i so veiculi anu ringraziatu u sindaco di a municipalità metropolitana di Şanlıurfa, Zeynel Abidin Beyazgül, per avè purtatu stu serviziu à Şanlıurfa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*