Notificazioni di u focu sò avà assai più faciuli cù l'applicazione mobile d'emergenza İzmir

Notificazioni di u focu sò assai più faciuli cù l'applicazione mobile urgente di Izmir
Notificazioni di u focu sò avà assai più faciuli cù l'applicazione mobile d'emergenza İzmir

Dopu à u terremotu maiò u 30 d'ottobre, l'applicazione mobile Emergency Izmir sviluppata da a Municipalità Metropolitana di Izmir hà allargatu u so scopu cù novi funzioni. L'utilizatori di l'appiecazione puderanu avà signalà u focu assai più veloce semplicemente pressu un buttone. Dopu à u terrimotu di u 30 d'ottobre, a Municipalità Metropolitana di Izmir hà sviluppatu l'applicazione mobile "Emergency Izmir" per cumunicà è ghjunghje à quelli chì si trovanu in situazioni difficili in casu di pussibuli disastri, è aghjunghje incendi à i tipi di disastru coperti da l'applicazione. Ci sò avà i buttuni "Aghju Testimone un Incendiu" è "Sò Espostu à un Incendiu" in l'applicazione. A foto è u locu di l'area di u focu pò esse spartutu cù u Dipartimentu di u focu attraversu u buttone "Aghju Testemu u focu". Quandu u buttone "Exposed to Fire" hè pressu, u locu di a persona chì l'hà pressu hè spartutu automaticamente cù u brigata di u focu è u focu hè intervenutu rapidamente.

Cumu funziona Emergenza Izmir?

L'applicazione mobile Emergency Izmir, chì hè stata messa in serviziu da a Municipalità Metropolitana di Izmir in marzu 2021, pò esse aduprata via smartphones.

  • L'applicazione pò esse scaricata gratuitamente da e piattaforme App Store è Play Store di smartphones.
  • Ancu in i casi induve i citadini ùn ponu micca ghjunghje à u telefunu dopu à un terremotu, li permette di chjamà automaticamente aiutu è sparte a so situazione cù i funzionari di u Dipartimentu di u focu di a municipalità metropolitana di Izmir cù u cumandimu "Truvami" o u buttone "Sò sottu à e macerie". chjamà à distanza.
  • L'applicazione accende a trasmissione "Bluetooth" di u citadinu sottu à e macerie è trasmette infurmazioni cum'è a forza di u signale è u livellu di a bateria restante per a ricerca è e squadre di salvezza.
  • Cumincendu a trasmissione audio 17 Mhz, diventa più faciule per e squadre di salvezza per localizà e vittime di u terrimotu durante u travagliu di detriti. Un cumandamentu di voce hè statu mandatu à i citadini sottu à i rubberi: "U vostru locu hè statu mandatu à e squadre". Hè mandatu u missaghju "Ùn àbbia paura, simu vicinu à truvà vi".
  • A persona chì face a chjama pò ancu trasmette u numeru di persone cun ellu à e squadre di ricerca è salvata cù un sonu di sirena via l'applicazione per informà di a so situazione cù u metudu di ascolta acustica.
  • Cù u buttone "Sò sicuru", i citadini ponu mandà l'infurmazioni di a so situazione à i so parenti è à i funzionari di u Dipartimentu di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Izmir in e camere di fiducia chì anu creatu prima, è sparte l'infurmazioni chì sò sicuri via messagiu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*