261 mila chilò di carne, 196 mila litri di rapa cunsumati à u Festival di u Gustu Adana

U Festival Internaziunale di Savore Adana attrae un intensu interessu
261 mila chilò di carne, 196 mila litri di rapa cunsumati à u Festival di u Gustu Adana

U 6th International Adana Flavour Festival hà accoltu centinaie di millaie di invitati da a cità è à l'esteru. U festival, chì hà cuntribuitu significativamente à a prumuzione di sapori unichi di Adana, hè statu tenutu sottu a dirigenza di l'Uffiziu di u Guvernatore di Adana, cù u sustegnu di a Municipalità Metropolitana di Adana, municipalità di distrittu, camere è organizzazioni non governative. Scontri, cunferenze, spettaculi è spettaculi sò stati realizati in u scopu di u festival, chì hà attiratu un grande interessu. Circa 6 mila persone anu visitatu u 650th International Adana Taste Festival.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Adana, Zeydan Karalar, hà aghjustatu novi durante u festival à i messagi efficaci è interessanti chì hà datu à e riunioni promozionali tenute prima di u festival.

U presidente Zeydan Karalar, chì hà parlatu à a riunione induve a festa hè stata inaugurata, dopu à a caminata di corteggiu in l'area di u festivale di 180 decare è tradizionalmente barbecues, è dopu à a cena di gala, una volta hà enfatizatu u so missaghju longu "Venite à Adana è manghja u nostru fegatu".

VI INVITEMU À VENU, ORA MANGIARETE A NOSTRA VITA

U presidente Zeydan Karalar hà dettu: "Avemu dettu: "Venite à Adana è manghja u nostru fegato, avemu invitatu, ci hà onoratu, avà manghjate u nostru fegatu". Mi dumandanu ch'e aghju invitatu tutta a Turchia, u mondu sanu, per vene in Adana è manghja u me fegatu, è s'ellu ci hè abbastanza fegato per tutti. Avemu assai fegato, abbastanza per tutti.

Adana hè stata in crescita cun noi in l'ultimi anni è ci sò sviluppi promettenti.

Adana hà stagnatu per un tempu è hà cuminciatu à regressà, ma hè stata annantu à l'attaccu per 3-5 anni. Adana hè avà parlatu cù u so arte, u cinema, a cultura, a storia è a natura, i gusti diliziosi è i festivals. Questu ci rende emotivi è fieri. Adana hè una altra cità cù u so terrenu fertili è belli prudutti chì varienu da a terra à a cucina. Quante cità ci sò in u mondu chì anu tante belle caratteristiche à u stessu tempu ? A ricunniscenza di queste bellezze hè assai impurtante per noi. E persone di Adana volenu sparte queste bellezze cù Turchia è u mondu. Hè ciò chì facemu avà. Sottu a dirigenza di u nostru Onorevoli Guvernatore, corremu versu a bellezza inseme. U nostru travagliu hà ancu scopu di cuntribuisce à l'ecunumia di a cità è di u paese ".

ADANA È UNA CITTÀ GASTRONOMIA INDISCUTABILE

Nutendu chì Adana hè una cità di gastronomia in tutte e circustanze, u sindaco Zeydan Karalar hà dettu: "Adana hè una cità antica, prufonda, chì hà evolutu in un sapore storicu. Adana hè una cità di gustu, storia, arte, agricultura, cummerciu, industria è pace. Hè una cità chì hè straordinariamente bella è cuntene assai ricchezze. Semu furtunati in questu sensu. Avemu travagliatu assai per aumentà u ritornu di sti belli à Adana. I nostri sforzi per intruduce queste caratteristiche è bellezza di Adana anu purtatu Adana à un altru puntu. Avemu travagliatu duru per fà Adana una cità gastronomica registrata da l'UNESCO. Pò esse impurtante chì simu una cità di gastronomia nantu à carta in l'arena internaziunale, ma ancu s'ellu ùn succede micca, simu una cità di gustu, una cità di gastronomia. Travagliemu inseme per fà di Adana una cità chì attrae più turisti in gastronomia è i nostri sforzi continueranu à aumentà.

KEBAP hè un gustu unicu, ma ci sò centinaie d'altri sapori in ADANA.

Spieghendu chì Adana Kebab hè un gustu dominante è unicu, ma ci sò altri sapori diliziosi in Adana, u sindaco Zeydan Karalar hà dettu: "Adana Kebab hè un gustu incredibile, ma a gastronomia Adana ùn hè micca solu di kebab. Adana hà ancu assai altri sapori. Vogliu chì tastate centinaie di altri sapori lasciati da innumerevoli civiltà è tribù chì vivenu in Adana ", disse.

Selvi Kılıçdaroğlu, moglia di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, hà assistitu ancu à u Festival di u Gustu Adana è hà visitatu i stand.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*