Supportu tutale da Temsa à Adasokağı's Fairy Tale

Supportu tutale da u conte di fata di Temsa Adasokagi
Supportu tutale da Temsa à Adasokağı's Fairy Tale

Adana Adasokağı Sports Club, chì hè statu stabilitu in Adana in 2014 cù a participazione di e ragazze in risicu suciale, hà iniziatu a so avventura in a Super League di Handball Femminile. Adasokağı Sports Club, chì u so sponsorizazione di trasportu hè assuciatu da TEMSA, cuntinueghja à inspirà i ghjovani in Turchia cù a so storia di successu.

Adana Adasokağı Sports Club, chì hà una di e più grandi storie di successu di u sport turcu in l'ultimi anni, cuntinueghja a so strada cù piena rigna. Hà cuminciatu a so avventura di handball cum'è una squadra di a scola in 2014; Dopu à u passu di furmazione di u club fattu in 2016, u TOTEM Adasokağı Sports Club, chì hà riesciutu à andà in a Super League di Handball Women's a stagione passata, hà ancu ricevutu u sustegnu di e cumpagnie Adana.

Unu di i più grandi sustenidori di u sport turcu, u presidente di Adasokağı Sports Club Alper Tunga Kalsın, Head Trainer Nesimi Dağdoğan, Adana Social Assistance and Solidarity Foundation Direttore Provinciale Gökhan Sezer è i ghjucatori di Adasokağı Sports Club, di quale TEMSA hè ancu u sponsor di trasportu, anu participatu da U CEO Tolga Kaan Doğancıoğlu à l'urganizazione tenuta in a fabbrica TEMSA hà scontru cù Erhan Özel, Assistant General Manager per HR, è Ebru Ersan, Corporate Communications Manager. In l'urganizazione induve a storia di successu di 8 anni di Adasokağı hè stata celebrata, "Girls of the South" hà ringraziatu tutta a famiglia TEMSA per u so sustegnu.

SIAMU FIGURI D'ESSE CU LLI IN STU VIAGGIU

TEMSA Corporate Communications Manager Ebru Ersan, chì hà fattu valutazioni nantu à u sughjettu, hà dettu: "A storia di Adasokağı hè un indicatore di quantu Adana pruteghja i so propri valori. Noi, cum'è TEMSA, stanu à fiancu à sti ghjovani atleti è dà un esempiu per a nostra cità, regione è paese in quantu à l'ugualità di genere ; Avemu u scopu di cuntribuisce à u rinfurzamentu di u postu di e donne in a sucetà. Ciò chì anu fattu finu à avà prova à tutti noi ciò chì i ghjovani ponu ghjunghje quandu l'oportunità ghjustificate sò presentate è a guida curretta hè datu. Semu fieri di esse cù a famiglia Adasokağı in stu viaghju. Dittu.

A SQUADRA PIÙ GIOVUNA LOTTA À TUTTI I NIVELLI DI LEAGUE

Adasokağı, chì hè stata creata cum'è una squadra di scola in 2014 cù u sustegnu di Adana Governorship Assistance Social and Solidarity Foundation è cù a participazione di e ragazze à risicu suciale chì vivenu in zone svantaggiate in quantu à u livellu di redditu socio-ecunomicu, hà ottenutu u statutu di club in 2016.

Adasokağı, chì hà riesciutu à esse prumuvutu à a 2019a Lega di Handball Femminile in a stagione 2020-1, hà qualificatu per a Super League dopu a lotta di play-off à a fine di l'ultima stagione. Adasokağı, chì hà furmatu parechji atleti per a Squadra Naziunale, cuntinueghja à mantene u so tìtulu di esse a squadra "più ghjovana" in competizione in tutti i livelli di liga da u ghjornu chì hè stata fundata.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*