Akdag Ski Center si prepara per a stagione

Akdag Ski Center si prepara per a stagione
Akdag Ski Center si prepara per a stagione

A Municipalità Metropolitana di Samsun cuntinueghja i so investimenti in Ladik-Akdağ Ski Center, unu di l'indirizzi di u turismu invernale di u paese. A municipalità, chì cura di i sistemi di seggiovia di a stallazione à una altitudine di 1900 metri, travaglia intensamente per preparà per a staghjoni invernu.

Samsun, una di e cità impurtanti di u Mari Neru in u turismu, cuntinueghja à attirà l'attenzione di i turisti cù u so putenziale. Cù a so storia ricca, caratteristiche culturali, spiagge, spiagge, altipiani è bellezze naturali, u settore turisticu in a cità cuntinueghja à sviluppà cù l'opere infrastrutturali di a Municipalità Metropolitana in i quartieri. Unu d'elli hè Ladik, u distrittu turisticu di a cità cù e so fonti termali, u lavu naturali, u Museu Apertu Ambarköy è u più mudernu stabilimentu di ski in a regione.

GRANDE ATTENZIONE hè DATA

Facendu sforzi per aumentà u putenziale turisticu di u distrittu, a Municipalità Metropolitana di Samsun attribuisce una grande impurtanza à Akdağ Ski Center. U centru di sci, chì si trova à 80 km da Samsun è à 7 km da u distrittu, hè inundatu da i turisti lucali in l'invernu. A seggiovia di 1360 posti è 16 sedie in a facilità, chì hà una lunghezza di pista di 84 metri, porta l'amatori di sci à u piccu di eccitazione.

SCHEDULE MANTENTION CONTINUA

A municipalità, chì hà fattu investimenti supplementari in modu chì a facilità puderia serve à i turisti chì volenu fà ski d'erba micca solu in l'invernu, ma ancu in l'estiu, hà pigliatu a seggiovia in mantenimentu sta volta. In u scopu di u mantenimentu di a seggiovia, chì hè stata offerta per 6 milioni 836 mila TL, e squadre facenu assai studii tecnichi. Sustituendu 230 pneumatici di rulli, 460 cuscinetti è 74 sistemi di archiviazione nantu à i pali cù novi, e squadre chì cuntrollanu l'arbureti di i rulli è i bushings aghjustà l'assi di i pali. In u scopu di mantenimentu è riparazione, corde di trasportu di 300 metri di lunghezza, cuscinetti di volante di a stazione di guida, rivestimenti di frenu di serviziu è pneumatici di rota seranu rimpiazzati cù novi. Inoltre, i mutori di salvezza seranu rivisioni, è i cuntrolli di torque di i terminali è di e cunnessioni di l'ancoraggio di 86 sedie di dui persone seranu fatti cù u metudu di teste non distruttivu, è seranu muntati in u locu. U sistema d'automatizazione è a linea di cumunicazione di facilità è u cimentu di pesu di a stazione di ritornu seranu ancu rinnuvati.

ARRIVÀ À A STAGIONE INVERNALE

U sistema di seggiovia, chì a so mudernizazione hà iniziatu cù l'appruvazioni di l'offerta, serà messu in opera durante a stagione turistica invernale. Fornendu infurmazioni nantu à i travaglii di mantenimentu è riparazione, u Tecnicu Elettricu Onur Albayrak, Akdağ Ski Facility Responsabile di u Dipartimentu di Fornitura è Riparazione di Macchine, hà dettu: "I travaglii di mantenimentu è riparazione di a nostra seggiovia cuntinueghjanu per purtà a nostra facilità à a stagione invernale. In quantu à l'automatizazione, tuttu u mantenimentu hè realizatu, e parti meccaniche sò trattate una per una. Inoltre, i bastioni sò dismantellati è i pezzi di ferru sò pruvati per cracks o cracks. Spergu chì a nostra seggiovia serà messa in serviziu in dicembre o principiu di ghjennaghju.

I TRAVAILI SONT ASPETTATI PER ESSERE COMPLETI

Unu di i citadini, Salih Telli, chì hà dichjaratu ch'ellu hà truvatu u travagliu di mantenimentu è di riparazione di a Municipalità Metropolitana assai bè in quantu à u sviluppu di u turismu in u distrittu, hà dettu: "I travaglii in a nostra facilità avanzanu assai bè cù l'investimenti. fattu da a nostra cumuna. Questu hè assai impurtante per u sviluppu di u turismu in u nostru distrittu. U centru di sci hè l'unicu in u Mari Neru Centrale è a perla di u nostru distrittu. L'annu passatu, i turisti domestici, chì sò ghjunti à ski perchè a seggiovia è a macchina di neve ùn anu micca travagliatu, ùn anu pussutu vede abbastanza satisfaczione. I nostri sciatori di longa distanza ùn pudianu sperimentà stu piacè. Parechji sò tornati. Vogliu ringrazià u nostru sindaco metropolitanu Mustafa Demir per i so servizii è investimenti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*