Cinema di u Mediterraniu Incontru cù l'amatori di cinema in İzmir per a seconda volta

I Cinema di u Mediterraniu si riuniscenu cù l'amatori di cinema in Izmir per a seconda volta
Cinema di u Mediterraniu Incontru cù l'amatori di cinema in İzmir per a seconda volta

A "Reunione Internaziunale di Cinemas Mediterranei" hè urganizata per a seconda volta da a Municipalità Metropolitana di Izmir. A pruiezioni di filmi si feranu in trè lochi durante a riunione, à a quale assisteranu registi, pruduttori è rapprisentanti di l'istituzioni cinematografici di i paesi mediterranei u 7-12 di nuvembre.

A Municipalità Metropolitana di Izmir urganiza per a seconda volta a "Reunione Internaziunale di Cinema Mediterranei di Izmir". A riunione chì si terrà u 7 à u 12 di nuvembre serà simultanea cù a riunione « Assemblea Regionale è Locale Euro-Mediterranea » quist’annu.

2021 filmi pruduciuti in 2022-34 da i cinema di i paesi mediterranei seranu proiettati cù sottotitoli turchi. U primu ghjornu di l'Izmir International Cinemas Meeting di u Mediterraniu, direttu da Vecdi Sayar, u "Good Boss", interpretatu da Javier Bardem è nominatu per a "Best European Comedy" à i Premii di Film Europeu quist'annu, s'incontrerà cù a ghjente di Izmir. . In a sezione "Memorie" di u festival, i filmi "Night" è "Conscience" di u maestru maestru Erden Kıral, chì hè mortu quist'annu, seranu presentati.

A sezione "One Country-One City" di u festival include i classici girati in Parigi da Marcel Carné, Jacques Rivette è Louis Malle, è ancu "France", "Paris Memories" è "Nocturama : Paris is Burning", chì sò impurtanti. opere di u cinema francese contemporaneo. Altre parti di u prugramma sò intitulate "Confrontations", "A Magia di u Mediterraniu" è "Da u nostru Cinema". I filmi seranu proiettati in i saloni di Izmir Art, Centru di Cultura Francese è Izmir Architecture Center. Tutti l'avvenimenti di u festivale ponu esse guardati gratuitamente.

I candidati à l'Oscar 2023 in Izmir

In u prugramma, a nostalgia d'Italia "Nostalgia" in a Category Best Film Internaziunale à l'Oscars 2023, "Campi Magnetici" di Grecia, u candidatu di u Libanu "Memory Box", u candidatu di Palestina "Fu Mediterraniu", u candidatu di Tunisia "Under the Fig Trees" è Candidatu svedese "Child From Heaven" da u direttore egizianu Tarik Saleh.

In u scopu di u festivale, si terrà una tavola rotonda di dui ghjorni, riunendu i direttori è i pruduttori invitati cù i direttori è i pruduttori di u nostru paese. À a riunione, seranu valutate e opportunità di cuuperazione in i campi di a cupruduzzione è di a distribuzione trà i cinema di u Mediterraniu è si discuterà di prughjetti cuncreti.

Premiu Henri Langlois

Un premiu d'onore hè presentatu à u nome di Henri Langlois, u fundatore di a Cinémathèque Francese, natu in Izmir, à l'Izmir Mediterranean Cinemas Meeting. Quest'annu, u scrittore-regista tunisini Ferid Boughedir riceverà u Premiu MEDCINE IZMIR Henri Langlois. I filmi di u direttore "Child of the Roofs" è "Zizou è a primavera araba" seranu proiettati in u festival.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*