Akkuyu Nuclear diventa partenariu principale di EIF-2022

Akkuyu Nukleer hè diventatu u Partner Principale di EIF
Akkuyu Nuclear diventa parteneru principale di EIF-2022

Hà ospitatu u 15u Cungressu Internaziunale di l'Energia è Esposizione EIF-2022. L'avvenimentu, di quale Akkuyu Nuclear A.Ş hè u partenariu principale, hà riunitu i capi di u settore energeticu da Turchia è rapprisintanti di u settore di 52 paesi.

A cerimonia d'apertura di l'EIF-2022 hà assistitu u presidente di u Cumitatu Esecutivu di u Cungressu è l'Attrettu Specialista in Dirittu Energeticu. Çiğdem Dilek è Direttore Generale di a Cumpagnia di Azioni di Generazione di Elettricità (EÜAŞ) Dr. İzzet Alagöz hà iniziatu cù i discorsi di u presidente Süleyman Sönmez di a Cunfederazione Turca di l'Intraprese è di l'Affari (TÜRKONFED), Vice Ministru di u Settore Energeticu di Bosnia-Erzegovina Admir Softiç, Vicepresidente Regionale di Rosatom è Direttore di u Centru Regionale "Rosatom - Mediu Oriente è Africa di u Nordu" Alexander Voronkov. .

In u so discorsu, Alexander Voronkov hà ringraziatu l'urganizatori di u cungressu è u Ministeru di l'Energia è i Risorsi Naturali di a Republica di Turchia per furnisce una piattaforma di dialogu prufessiunale trà i principali rapprisentanti di u settore energeticu. Voronkov hà dettu: "U Cungressu hè urganizatu cù u slogan di sustene l'Obiettivi di Sviluppu Sostenibile. In una ecunumia mundiale turbulenta è a crescita di u cunsumu glubale, a dumanda di risorse energetiche chì ponu stabilizzà i sistemi energetichi, minimizzà i fluttuazioni di u mercatu è risponde à l'impegni di riduzzione di carbonu hè più impurtante chè mai. L'energia nucleare risponde à sta dumanda cum'è un pilastru affidabile, un catalizzatore per u sviluppu ecunomicu è industriale sustinibili ".

Rosatom è Akkuyu Nuclear Inc. i rapprisentanti anu participatu ancu à u prugramma di travagliu di u cungressu. Una sessione di panel separata di u cungressu hè stata dedicata à a gestione di a catena di supply per i prughjetti di e centrali nucleari. U Vicepresidente di l'Autorità Regulatoria Nucleare Turca (NDK) Oğuz Can hà moderatu e presentazioni di u pannellu, u Direttore Generale Yusuf Ceylan (NUTED) di a Cumpagnia di Supportu Tecnicu Nucleare, u Dipartimentu di Sviluppu di l'Infrastruttura Nucleare di u Dipartimentu di Sviluppu di Infrastrutture Nucleari di NDK Equipment Manufacturing Inspection Group Yasin Çetin. Specialista Hakan Hatipoğlu è Akkuyu Nuclear A.Ş. Hè statu fattu da Denis Sezemin, Direttore di l'urganizazione di a Produzione è a Custruzzione. A sessione hà iniziatu cù un tour virtuale di Novovoronej NGS-2, chì hè a centrale elettrica di riferimentu per l'Akkuyu NPP. I participanti à u Cungressu anu vistu in linea e parti principali di a centrale nucleare alimentata da reattori di generazione III +.

Denis Sezemin, in riferimentu à u statu attuale di l'implementazione di u prugettu Akkuyu NPP, hà dettu u seguente in quantu à l'approvvigionamentu di l'equipaggiu per a prima centrale nucleare in Turchia: "L'imprese turche sò assai attivamente implicate in u prugettu Akkuyu NPP. Sò implicati in diverse aree in a fornitura di materiali, attrezzature è servizii. A maiò parte di i materiali di custruzzione in u situ di custruzzione sò fatti in Turchia. I pruduttori domestici furniscenu miscele di cimentu, rebar, strutture metalliche, materiali impermeabilizzanti, tubi è prudutti di cable per i bisogni di u prugettu. I pruduttori turchi ponu furnisce a ventilazione, u scambiu di calore è l'equipaggiu elettricu, pompe, vasi à pressione è assai di più per i principali impianti NPP, isule nucleari è turbine, sempre chì anu i certificati necessarii.

Dmitry Turchin, Direttore Commerciale di RENERA, parte di TVEL Fuel Company, l'integratore di l'industria di Rosatom per i sistemi di almacenamentu d'energia, hà participatu à a sessione di panel "Storage di l'energia da a Griglia à l'Usuariu Finale" cù una presentazione nantu à "Produzzione è Tecnulugia di Sistema di Storage di Energia". Trasferimentu". Alexey Golubev, CEO di Piattaforme Digitali è Smart City Solutions, una parte di Rusatom Infrastructure Solutions, hà parlatu in una sessione nantu à u cuncettu di Smart City.

U stand di Akkuyu Nuclear A.Ş. operatu in u campu di fiera EIF-2022. I visitori di u stand anu mostratu un grande interessu in l'applicazione mobile di realtà aumentata chjamata "NGS cù a tecnulugia VVER-1200". Cù l'applicazione, u mudellu 3D interattivu di Akkuyu NPP puderia esse vistu, e facilità principali è l'elementi di l'equipaggiu di a centrale nucleare sò stati visualizzati è l'infurmazioni nantu à i principii di travagliu di u NPP ponu esse ottenuti.

U stand includeva ancu una zona di cunferenza induve l'esperti Nucleari Akkuyu anu fattu una presentazione nantu à u prughjettu di u NPP Akkuyu è l'impurtanza di l'energia nucleare per u sviluppu tecnologicu di Turchia à i studienti di i licei in Istanbul chì sò stati invitati in particulare à a fiera. Un tour video di u situ di custruzzione di l'Akkuyu NPP hè statu trasmessu nantu à u schermu gigante, è l'ingegneri nucleari turchi furmati in Russia anu servitu cum'è guide turistiche. Dopu à u video tour, l'assistenti di u stand facianu e dumande à l'invitati è distribuitu rigali à quelli chì anu rispostu bè.

I specialisti di acquisti di Akkuyu Nuclear A.Ş anu ancu più di 2 riunioni di travagliu cù i fornitori potenziali di u prugettu Akkuyu NPP nantu à e prucedure d'acquistu è i requisiti per i fornitori in a parte b50b di a fiera.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*