U Centru di Vita Sociale di l'Alzheimer di Ankara Metropolitan Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati

Ankara Metropolitan Alzheimer Social Life Center cuntinueghja à accoglie i so invitati
U Centru di Vita Sociale di l'Alzheimer di Ankara Metropolitan Cuntinueghja à Ospitu i So Invitati

U centru di vita suciale custruitu da a Municipalità Metropolitana di Ankara per i malati di Alzheimer in u Parcu Demet Mahallesi Cemre cuntinua à accoglie i so invitati.

In u centru, chì hè u primu in a Municipalità Metropolitana; furnisce un serviziu gratuitu à i pazienti cun Alzheimer iniziale, precoce è medio-termine è demenza. I citadini chì volenu prufittà di u centru induve l'attività mentale, fisica è psicomotrice sò urganizati ponu dumandà à l'indirizzu "alzheimerhizmeti.ankara.bel.tr".

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja i so travaglii orientati à l'omu senza rallentà.

I citadini mostranu un grande interessu in u "Centru di Vita Sociale Alzheimer" custruitu da u Dipartimentu di i Servizii Suciali per i malati di Alzheimer è di demenza in u Parcu Cemre in u distrittu di Yenimahalle.

L'APPLICAZIONE CONTINUA

In u centru, induve l'attività mentale, fisiche è psicomotriche sò realizate per i malati d'Alzheimer è di demenza iniziale, precoce è mediu, i servizii di guida è di cunsigliu sò ancu furniti à i parenti di i pazienti. I citadini chì volenu prufittà di u centru, chì furnisce un serviziu gratuitu prima è dopu meziornu in i ghjorni di a settimana, ponu dumandà via l'indirizzu "alzheimerhizmeti.ankara.bel.tr".

Dichjarà chì i servizii di cunsiglii psicologichi individuali sò ancu furniti in u centru, u Supervisore di l'Unità di u Centru di Vita Soziale di Alzheimer Evrim Küçük hà dettu:

"In u nostru Centru di Vita Soziale di Alzheimer; Permettemu à i nostri anziani diagnosticati di Alzheimer in u primu è mediu stadiu di campà, di gode di e so attività di a vita di ogni ghjornu, di socializà è di passà u so tempu in modu produttivu cù attività mentali, psicomotrici è artistiche. Grazie à u nostru Centru Alzheimer, i parenti di i pazienti sò furniti cù tempu per elli stessi, è ancu cunsiglii psicologichi individuali. I citadini chì dumandanu à u nostru centru sò dumandati a so infurmazione d'identità, l'indirizzu di residenza, un rapportu di salute chì mostra chì a malatia hè in u primu stadiu o mediu.

"Eranu i nostri mani"

I residenti di Ankara chì sò ghjunti à u Centru di Vita Soziale di Alzheimer è anu participatu à l'attività mentali, fisiche è psicomotrici urganizate per elli anu ringraziatu ABB è hà dettu:

Ulku Karayakan: "Se vulete andà in Europa o stà quì, preferimu questu locu. Amu tantu stu locu. Tutti quì sò assai belli... Sò diventati i nostri mani è pedi. Capiscenu ciò chì vulemu da i nostri ochji. Ùn pudia mancu esce da a porta solu, ma avà possu vene quì solu. Grazie mille à quelli chì ci anu datu sta opportunità ".

Sema Elcin: "Femu parechje attività cù i nostri amichi. L'impiegati sò assai preoccupati è assai educati. Ùn era mai statu in un centru cum'è questu prima, era a mo prima volta quì. Grazie tante."

Ahmet Kamil Bilge: "Femu assai belle attività educative inseme cù l'amichi chì travaglianu quì. Facemu attività per sviluppà è esercite u nostru cervellu. Un locu assai bellu. Grazie à quelli chì anu messu stu locu dispunibile per noi ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*