Business Jets di i Stati Uniti da esse pruduciutu in Ankara

Jets d'affari di i Stati Uniti seranu pruduciuti in Ankara
Business Jets di i Stati Uniti da esse pruduciutu in Ankara

L'industria di l'aviazione turca attira l'attenzione micca solu cù u so trasportu aereu, ma ancu cù e so cumpetenze di produzzione. Infine, BMH Aviation, basatu in Ankara, hà annunziatu à l'Istanbul AirShow chì hà firmatu un accordu per pruduce l'aviò MSC Aerospace SyberJet SJ30i, cuncepitu cum'è un jet d'imprese multi-purpose in i Stati Uniti, in u nostru paese. In u scopu di a cuuperazione, a cumpagnia hà u scopu di fà a Turchia un attore chì cambia a dinamica di u settore in u campu di i jet d'affari.

Turchia avanza rapidamente versu diventà un centru di fabricazione globale in l'industria di l'aviazione, cum'è in parechji altri settori. Infine, BMH Aviation and Investment Inc., basata in Ankara, hà annunziatu à l'Istanbul AirShow chì hà firmatu un accordu per riproduce l'aviò MSC Aerospace SyberJet SJ1986i, chì hè statu cuncepitu cum'è un jet d'affari multifunzione da Edward Swearingen in i Stati Uniti (USA). ) in u 30. Hè statu informatu chì a cumpagnia, chì serà stabilita in Ankara sottu u nome "SJA Turkey" cù certificazione FAR 121, assumerà a responsabilità di pruduzzione è di cuncepimentu di u SJ30i.

L'aviò seranu consegnati in 2024

Sicondu a dichjarazione fatta da BMH Aviation, a consegna di l'aeronave da esse prodotta in Ankara in u quadru di l'accordu principiarà in u primu trimestre di u 2024. Cù u riavviu di a produzzione di l'SJ6i, chì hà una capacità di sediu da 8 à 4 è una gamma di 630 mila 30 km, u jet, cumpatibile cù i mercati emergenti, serà prupostu in vendita in u mondu. U nostru paese, chì hà aumentatu a so capacità di cuncepimentu è di pruduzzione in u campu di a difesa è l'aviazione in l'ultimi anni, diventerà cusì u ghjucatore chì determina a dinamica di u settore in u campu di i jet d'affari.

L'accordu hà datu origine à parechje partenarii cummerciale trà i dui paesi

A decisione di pruduce l'aviò SJ30i, chì hà a capacità di vola più veloce è più altu ch'è l'altri jet in a so classe, in Turchia porta cun ellu parechje partenarii cummerciale in u scopu di l'accordu. SJA Turkey hà da travaglià cù u so cumpagnu di prughjettu di pruduzzione, OSSA, u cluster di l'aviazione è u spaziu di Ostim, nantu à a produzzione è u disignu di l'aviò. SJA Turchia cooperarà ancu cù l'Università Tecnica Ostim in R&D. Mentre a cooperazione hè fatta cù Williams Engines in i Stati Uniti per pruduce i mutori di u jet privatu, Honeywell serà u fornitore di a squadra d'avionica Sybervision.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*