100 anniversariu di a citadinanza di Atatürk in Ankara celebratu cun entusiasmu

L'anniversariu d'Atatürk di a Cittadinanza di Ankara celebratu cun entusiasmu
100 anniversariu di a citadinanza di Atatürk in Ankara celebratu cun entusiasmu

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà celebratu u 100 anniversariu di l'Accettazione di a Cittadinanza di Ankara da Gazi Mustafa Kemal Atatürk cun grande entusiasmu in a capitale.

Mentre i citadini stavanu sperimentendu orgogliu è eccitazione à u stessu tempu à u Atatürk Special Show è u cuncertu di Melek Mosso, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu in u so missaghju di felicitazione: "Ankara dorme cù Atatürk, si sveglia cun Atatürk; Hè fieru di esse u so compatriota. Felice 100. anniversariu di l'accettazione di u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk cum'è citadinu di Ankara.

U 100 anniversariu di l'Accettazione di a Cittadinanza di Ankara di Gazi Mustafa Kemal Atatürk hè statu celebratu cun grande entusiasmu in a capitale.
Ankara Metropolitan Municipality, Yenimahalle Municipality è Ankara Club Association; Hà preparatu un prugramma speciale per u 100 anniversariu di a Cittadinanza di Gazi Mustafa Kemal Atatürk in Ankara, è hà datu u populu di a Capitale un momentu fieru.

U prugramma ospitatu da ABB; I rapprisentanti di i partiti pulitichi, i rapprisentanti di l'urganisazioni è l'associazioni non governamentali, i sindaci, i membri di u cunsigliu, i burocrati di l'ABB è parechji citadini anu participatu.

SPARTA EMOZIONALE DA LENTO

In u missaghju di felicitazione chì hà spartutu nantu à i so cunti suciali, u presidente ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Ankara dorme cù Atatürk, si sveglia cun Atatürk; Hè fieru di esse u so compatriota. Felice 100. anniversariu di l'accettazione di u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk cum'è citadinu di Ankara.

"GAZİ MUSTAFA KEMAL ATATÜRK", I CITTADINI DI A CAPITALE

Momenti indimenticabili sò stati vissuti cù u "Atatürk Special Show" di Yenimahalle Municipality TUBİL Folk Dance Ensemble è Ankara Club Segmen in Atatürk Sports Hall. A celebrazione hè stata coronata cù u cuncertu di l'artista amatu Melek Mosso.

Facendu u discorsu di apertura di u prugramma, u Vice-Segretariu Generale di l'ABB Baki Kerimoğlu hà dettu: "Oghje, u 5 d'ottobre, esattamente 100 anni fà, u fundatore è salvatore di u nostru paese, u grande Atatürk, hè statu datu un certificatu di cittadinanza da u populu di Ankara. . Semu assai fieri è felici chì Atatürk hè u nostru compatriote. Ci impone responsabilità è obblighi preziosi cum'è residenti di Ankara. Great Atatürk hà fattu un sforzu è sforzu per u sviluppu di Ankara in ogni campu. Cum'è ABB, travagliemu sottu a dirigenza di u nostru presidente Mansur Yavaş per fà a capitale di u nostru salvatore è fundatore Mustafa Kemal Atatürk a capitale più sviluppata in u mondu. Ankara serà una capitale esemplare ", disse.

Dicendu chì a data di u 5 ottobre di u 1922 hè assai impurtante per Ankara è u populu di Ankara, Ali Bozkurt, Capu di u Dipartimentu di Cultura è Affari Suciali, hà dettu:

"Oghje hè u 100 anniversariu da chì Atatürk hà ricevutu u Certificatu di Cittadinanza. Semu davanti à a ghjente di Ankara cun un cuncertu assai speciale. Facemu questu avvenimentu in cunghjunzione cù Ankara Club è a municipalità di Yenimahalle. Cum'è a ghjente di Ankara, simu da Ankara, simu citadini di Ankara. Dichjaremu questu una volta in a capitale di a repubblica. A Republica cuntinuerà per sempre. Viva a Republica..."

U sindaco di Yenimahalle Fethi Yaşar hà dichjaratu chì u ghjornu di i citadini hè unu di i ghjorni storicamente impurtanti di Ankara è hà dettu: "Festemu oghje cù u nostru Club Ankara, a municipalità metropolitana è a municipalità di Yenimahalle cun un bellu artista. Credu chì stu ghjornu di a citadinanza hè un ghjornu impurtante da i ghjorni storichi di Ankara. Celebremu cun entusiasmu u ghjornu chì Atatürk hè statu premiatu u certificatu di cittadinanza ", mentri u presidente di l'Associazione Ankara Club, Dr. Metin Özaslan hà dettu:
"Ankara hè a nostra capitale, Atatürk è a cità di a Republica. In Ankara, sta cità puzza d'Atatürk è di a Republica più di fiori di steppa chè d'aria di steppa. Dunque, cum'è u mondu gira, questu continuarà cum'è a ghjente di Ankara ama Atatürk. Ankara hè Atatürk, Ankara hè a Republica è tutti i trè sò unu. Continueremu stu amore per sempre, cum'è Ankara cum'è Seğmens, cum'è Capitale ... "

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*