A rete di metro di Atene cunnessa da l'aeroportu à u portu di u Pireu

A rete di metro di Atene cunnessa da l'aeroportu à u portu di u Pireu
A rete di metro di Atene cunnessa da l'aeroportu à u portu di u Pireu

Cum'è membru di u cunsorziu Avax - Ghella - Alstom, Alstom, u capu mundiale in a mobilità intelligente è sustenibile, hà finitu u travagliu di l'infrastruttura per tutte e sei stazioni di l'estensione Haidari-Pire di a Linea 3 di a reta di metro di Atene. I primi trè stazioni sò digià stati consegnati per u serviziu cummerciale in lugliu 2020.

U scopu di Alstom include u disignu, l'approvvigionamentu è l'installazione di a putenza di trazione, cumpresa a terza ferrovia, l'alimentazione di media tensione è a distribuzione di bassa tensione. In u scopu di u prugettu, l'aghjurnamenti di u software sò stati fatti à 2 stanze tecniche esistenti chì operanu nantu à a 3ª è a 76ª Linea.

Frà e so rispunsabilità, Alstom hà stabilitu a longa soluzione di mobilità urbana Iconis per u cuntrollu di supervisione è l'acquisizione di dati (SCADA), chì furnisce una soluzione scalabile d'altu rendiment per l'alimentazione è permette un cuntrollu di energia ottimizatu.

"Alstom cuntinueghja à offre soluzioni di mobilità muderne per a Grecia cum'è avemu fattu per l'ultimi 40 anni. "Questa estensione di a Linea 3 di Metro hè impurtante perchè offre à i passageri è i turisti un serviziu di trasportu fluidu è più veloce da l'aeroportu internaziunale di Atene à u Portu di Pireu".

Trà l'apertura di trè stazioni novi, Alstom allarga u so sistema di cuntrollu automaticu di treni (ATS), ancu basatu annantu à a piattaforma Iconis, per copre e rete di linea 2 è 3 di u Metro Attiko. Grazie à ATS, u trafficu hè più sicuru è più efficiente postu chì u sistema furnisce una gestione di l'orari in linea, determinazione automatica di rotte è identificazione di treni, chì permette à i gestori di cuntrollu di u trafficu cunnosce automaticamente l'estatus di qualsiasi trenu in u trafficu in ogni puntu è evità risichi potenziali.

Avà cumplettamente operativa, a Linea 3 cunnetta u Portu di Pireu à Atene cintrali è altri centri di trasportu maiò cum'è l'Aeroportu è a Stazione Ferroviaria Centrale. U portu di u Pireu serà cunnessu à l'Internazionale Eleftherios Venizelos in solu 55 minuti. A linea servirà più di 130.000 XNUMX passageri per ghjornu, trasfurmendu a Stazione di Pireu in u più grande hub di trasportu in a regione Attica.

In a so storia di 30 anni, Iconis hà ottimizatu u rendiment di u trasportu urbanu in più di 20 paesi, cumprese Francia, Svizzera, Italia, Canada è India. Iconis hè una suluzione di centru di cuntrollu custituita da moduli chì indirizzanu diversi prudutti cum'è ATS, SCADA o Centru Integratu di Control è Sicurezza (ICS o ICSC).

Operatu in Grecia per più di 40 anni, Alstom hà participatu cù successu à alcuni di i più grandi prughjetti di custruzzione di l'infrastruttura di trasportu in u paese, cumprese l'estensione di e Linee 2 è 3 di Metro di Atene, a Ferrovia Suburbana di Atene è a Linea 3 di Metro à Pireu. Inoltre, Alstom hè u fornitore di l'ultima generazione di 25 tram Citadis X05 per Atene. In ghjugnu 2021, Alstom hà firmatu un cuntrattu per a Linea 4 di Metro di Atene, unu di i più grandi prughjetti chiavi in ​​mano d'Europa.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*