L'Olimpiadi d'informatica di e ragazze europee coronate cù una grande vittoria

L'Olimpiadi d'informatica di e ragazze europee coronate da una grande vittoria
L'Olimpiadi d'informatica di e ragazze europee coronate cù una grande vittoria

L'Olimpiadi Europee di Computer Girls, chì si sò tenute in Turchia per a prima volta in forma di faccia à faccia, hè stata coronata da una grande vittoria. Duru Özer, un studiente di 11th in a squadra naziunale turca, hà ottinutu u primu postu cù u puntu più altu in l'Olimpiadi è diventa u pruprietariu di a medaglia d'oru. L'Olimpiadi tenuti in Antalya, ospitati da TÜBİTAK, anu superatu e fruntiere di l'Europa. 45 studienti femine da 164 paesi, da u Giappone à i Stati Uniti, anu cumpetitu per a medaglia.

U Ministru di l'Industria è Tecnulugia Mustafa Varank hà presentatu à Duru Özer a so medaglia d'oru in l'ultimu ghjornu di l'Olimpiadi. Nutendu chì anu da cuntinuà à invistisce in a scienza è a tecnulugia, u Ministru Varank hà dettu: "Quandu avemu investitu in questi spazii, i nostri ghjovani amichi cuntinueghjanu à fà noi fieru". disse. Duru Özer, medaglia d'oru, hà spressu u so orgogliu di l'ospitu Turchia di l'urganizazione è hà dettu chì vulia diventà un ingegnere di l'informatica.

INIZIATU L'ANNU PASSU

L'Olimpiade Europea di e Ragazze in Informatica (EGOI) hà cuminciatu à esse urganizata in 2021 per aumentà l'interessu di e studienti femine in u ramu di l'informatica. 43 studienti di 157 paesi anu participatu à l'Olimpiadi, u primu di quale hè statu in linea in Svizzera l'annu passatu, è a squadra naziunale turca hà guadagnatu una medaglia di bronzu.

PROBLEMI ALGORITMI DIFFICULTI

EGOI hè stata urganizata per a prima volta quist'annu in forma di faccia à faccia in Turchia. 16 studienti femine da 29 paesi, 45 di quali si trovanu in u cuntinente europeu, cuncorse in EGOI, chì hà iniziatu in Antalya u 164 ottobre. L'Olimpiadi era custituita da dui ghjorni di cumpetizione induve i participanti anu pruvatu à risolve i prublemi algoritmichi. Ogni paese participante hà participatu à l'Olimpiadi cù un gruppu di finu à 4 studienti femine chì studianu in u liceu o u liceu.

UN ORO UN BRONZE À TURCHIA

A squadra naziunale turca, chì hà participatu à l'Olimpiadi quist'annu, era custituita da 2202 studenti dopu chì a furmazione hà iniziatu secondu i risultati di l'esame di prima tappa tenuta in 81 pruvince in u scopu di u prugramma di l'Olimpiadi di Scienze 8 realizatu da TÜBİTAK BİDEB è dopu. l'esame di determinazione di a squadra. Duru Özer hà guadagnatu a medaglia d'oru classendu u primu in u puntu di classificazione. Bergüzar Yurum hà ancu vintu a medaglia di bronzu.

PRIMU PAESE À FISICAMENTE

In a so valutazione, u Ministru Varank hà dichjaratu chì Turchia era u primu paese à realizà fisicamente l'Olimpiadi di l'informatica di e ragazze europee è hà dettu: "Semu assai piacè di accoglie una urganizazione cusì bella è soprattuttu orientata à e ragazze". disse.

ERA PRIMA

Dichjarà chì l'urganizazione è a rispunsabilità di l'Olimpiadi di a Scienza hè in TÜBİTAK, Varank hà dettu: "Preparemu i nostri studienti di successu da tutta a Turchia per l'Olimpiadi in diverse categurie, allora questi ghjovani amici rapprisentanu i so paesi. Ancu quì, u nostru amicu Duru hà cumpetitu è ​​hà avutu u puntu più altu è hè diventatu u primu trà i participanti ufficiali. Semu veramente felici di accoglie una urganizazione cusì bella è di riceve una medaglia d'oru ". disse.

SPECIALMENTE E FETE DEVERU LAVARE IN QUESTI ZONI

Sottulineendu chì a scienza è a tecnulugia sò i campi chì formanu l'avvene, Varank hà dettu: "Vulemu chì tutti i nostri fratelli ghjovani à travaglià è avè successu in questi campi, ma soprattuttu per e ragazze chì prestanu più attenzione à questi campi è travaglianu più in questi campi. Industria è Tecnulugia sottu a dirigenza di u nostru presidente, u Signore, avemu diversi prugrammi è prughjetti previsti cum'è u Ministeru di l'Educazione Naziunale, u Ministeru di l'Educazione Naziunale è u Ministeru di a Ghjuventù è u Sport ". disse.

CONTINUARE A VELOCITA COMPLETA

Enfatizendu chì anu da cuntinuà à investisce in questi spazii, Varank hà dettu: "Cumu investimu in questi spazii, i nostri ghjovani amichi continuanu à rendemu fieri. Semu assai felici, spergu chì avemu più medaglie l'annu prossimu. Turchia hà accoltu una urganizazione cusì bella, u nostru travagliu cuntinuerà à piena velocità. disse.

INVITAZIONE À L'OLIMPICA DI MATEMATICA

U presidente di TÜBİTAK, Mandal, in u so discorsu à i cuncurrenti, hà manifestatu u so piacè di accoglie l'Olimpiadi è hà dettu: "Speru chì ùn avete micca tutti un tempu piacevule quì è chì tornerete in casa cun boni ricordi. Ancu s'ellu hè a seconda Olimpiadi, avemu riisciutu à riunite quì 45 studienti femine da 164 paesi. In questa occasione, vogliu invità vi à l'Olimpiadi di Matematica Balcanica chì ospiteremu in u 2023 ". disse.

VU DIVENTÀ UN ENGINEER IN COMPUTER

Duru Özer, chì hà vintu a medaglia d'oru cù u puntu più altu in l'Olimpiadi, hà dettu ch'ellu avia 17 anni è andò à 11 in Kahramanmaraş TOBB Science High School. Spieghendu ch'ellu hè statu interessatu in a matematica è l'informatica da u liceu, Özer hà dettu: "Aghju cuminciatu à intensificà stu interessu, soprattuttu da u principiu di u liceu. Aghju participatu à l'Olimpiadi in u 9u gradu, aghju passatu a prima tappa è avà sò quì. Genti assai boni da tutti i paesi cumpetenu. Pensu di diventà un ingegnere di l'informatica in u futuru ". disse.

U SUPPORTU DI E FIGLIE hè IMPORTANTE

Quandu hà dumandatu nantu à l'ospitu di Turchia di l'avvenimentu, Özer hà dettu: "Sò fieru di questu perchè avemu bisognu di più persone in questu campu in Turchia, u campu di l'informatica hè un pocu più in u fondu cumparatu cù l'altri Olimpiadi. Hè per quessa chì pensu chì hè una cosa assai bona per avè più participanti è hè impurtante ancu di sustene e ragazze ". disse.

INGEGNERIA O SCIENZE BASICA

A medaglia di bronzu Bergüzar Yurum hà ancu nutatu ch'ella avia 16 anni è hà assistitu à Kayseri Science High School è hà dettu: "A cumpetizione hè stata un pocu stressante per mè, aghju mancatu uni pochi di dumande, ma hè andatu bè. Avemu avutu un cursu in a scola media, aghju cuminciatu à esse interessatu à l'urdinatore, ma ùn aghju micca andatu. U mo interessu in l'Olimpiadi hà cuminciatu à u liceu. U mo pianu di carriera hè di avanzà in u campu di l'informatica, pò esse ingegneria, pò esse scienza basica ". disse.

ZEYBEK E HORON SHOW

L'Olimpiade Europea di Computer Girls, chì hà iniziatu in Antalya u 16 d'ottobre, hà finitu cù a ceremonia di medaglia tenuta in u Centru di Cungressu di Antalya Mimar Sinan. U guvernatore di Antalya Ersin Yazıcı, u presidente di a filiera femminile di u Partitu AK è u diputatu di Düzce Ayşe Keşir, u deputatu di u partitu AK Kemal Çelik, u rettore di l'Università Akdeniz Prof. Dr. Missing Özkan, u sindaco di Kepez Hakan Tütüncü è parechji invitati internaziunali anu participatu. In a cerimonia, u spettaculu di zeybek è horon hè statu seguitu cun interessu da studienti stranieri.

MEDAGLIE TROUVE I SO PROPRIETARI

In più di Turchia, i studienti di Ucraina (3), Georgia, Slovacchia, Francia, Singapore, Estonia, USA è Pulonia vincenu 10 medaglie d'oru in totale. 33 medaglie d'argentu è 32 di bronzu da parechji paesi sò stati ancu truvati. Inseme cù u Ministru Varank, u guvernatore di Antalya Yazıcı, u presidente di a filiera di a donna di u Partitu AK Keşir, u presidente di TÜBİTAK Mandal è u rettore di l'Università Akdeniz Özkan anu prisentatu e so medaglie à e studentesse.

IN Svezia 2023

À a fine di a cirimonia, a consegna di a bandiera hè stata fatta. U Ministru Varank hà dumandatu à u medagliatu d'oru Duru Özer di furnisce a bandiera EGOI. Duru Özer hà consegnatu a bandiera à Anna Molina, u rapprisentante di a Svezia, chì accoglierà l'Olimpiadi in u 2023. Dichjarà chì sò stati ospitati assai bè in Antalya, Molina hà dettu: "Grazie per l'urganizazione perfetta". disse.

BENVENUTU A VISITÀ TURCHIA

Dopu à a ceremonia di consegna, u Ministru Varank hà dichjaratu ch'elli eranu assai felici di accoglie EGOI è hà dettu: "Girls Computer Olympics hè una nova categuria. L'avemu ospitu in u so secondu annu. Semu assai cuntenti chì i nostri studienti anu guadagnatu una medaglia d'oru è una di bronzu in u sicondu annu di sta cumpetizione. Questa hè a prima volta chì avemu ricevutu una medaglia d'oru in questa categuria. Salutemu tutti torna in Antalya, Turchia ". disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*