I paesi europei piovenu ordini à i cantieri navali chinesi per evità i prublemi di gas

I paesi europei Mandanu ordini à i cantieri navali cinesi per evità i prublemi di gas
I paesi europei piovenu ordini à i cantieri navali chinesi per evità i prublemi di gas

I cantieri navali chinesi, chì custituiscenu quasi u 50 per centu di u mercatu mundiale, travaglianu senza stop per furnisce cisterna di gas naturale. L'esplosione di a dumanda da l'Auropa, chì hè in furia per aumentà u so stock di gas naturale u più prestu pussibule, hà acceleratu l'attività di custruzzione di sti cisterna chì portanu gas naturale licu.

U numeru di novi cisterna urdinatu à a Cina hà avà ghjuntu à una crescita di duie cifre, postu chì i danni à u pipeline Nord Stream è a guerra in corso trà Russia è Ucraina facenu prublemi di l'approvvigionamentu di gas europei. Tantu cusì chì l'ordini ricevuti da certi cantieri navali chinesi anu righjuntu un livellu chì permetterà à i cantieri navali di operare continuamente finu à u 2026. Per esempiu, un cantiere navale situatu in Shanghai travaglia attualmente 18 ore à ghjornu à 100 per centu di capacità nantu à 24 cisterna, ma ùn hè micca in una pusizione per accettà un altru ordine finu à u 2026.

A custruzzione di cisterna di gas naturale liquidu hè un tipu di pruduzzione chì esige alti standard di cumpetenza, linee di produzzione avanzate è catene di supply complete è stabili. Cina, chì hè diventata un centru glubale in stu campu, hà assai tecnulugii di custruzzione sviluppati indipendentemente. L'Europa hè u terzu più grande cunsumadore di stu tipu di cisterna; assai dipendente da i pipelines è i gasoli per l'impurtazioni.

U gruppu Hudong-Zhonghua Shipbuilding, una cumpagnia di custruzzione navale affiliata à a China State Shipbuilding Corporation (CSSC), travaglia 24 ore à ghjornu per pruduce cisterna di gas naturale giganti. Enfatizendu l'intensità di novi ordini, i dirigenti di a cumpagnia dicenu chì sei cisterna sò prudutte in i cantieri navali à u stessu tempu. U numeru di ordini chì a cumpagnia hà ricivutu stu mese solu hè aumentatu à 139.

Per d 'altra banda, u gruppu Hudong-Zhonghua Shipbuilding travaglia nantu à 33 cisterna d'alta capacità, 26 di i quali sò stati urdinati quist'annu. In questu cuntestu, hè pussibule cuntà u gruppu Jiangnan Shipyard. In sintesi, i paesi europei è asiatichi sò i principali mercati di i pruduttori cinesi di cisterna di altu standard.

In fatti, in i primi ottu mesi di questu annu, a produzzione di l'industria navale di China hà righjuntu un voluminu di 23,94 milioni di tunnellate. Questu hè u 45,4 per centu di u mercatu globale globale. Questa data pone a China prima in u mondu. Inoltre, cù novi ordini, a Cina hà una parte di 50,6 per centu di u mercatu globale.

Un altru aspettu di a materia hè a quantità astronomica pagata ogni ghjornu per i cisterna di gas naturale chì sò sempre in opera. Mentre u prezzu mediu di ogni ghjornu di un cisterna di 174 mila metri cubi in a regione atlantica era di 74 mila dollari à l'iniziu d'aostu, avà hè aumentatu à 397 mila dollari.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*