A più grande cumpetizione NASA di l'Europa tenuta in Ankara

A più grande cumpetizione NASA di l'Europa hè stata tenuta in Ankara
A più grande cumpetizione NASA di l'Europa tenuta in Ankara

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà accoltu a NASA Apps Challenge, u più grande hackathon d'Europa in u campu di l'applicazioni spaziali. I prughjetti di e squadre 48 chì vincenu a corsa di 3 ore tenuta à u Centru Tecnologicu North Star TechBridge cù u sustegnu di u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Infurmazione è u Dipartimentu di i servizii di e donne è di a famiglia seranu esaminati da a NASA.

Cuntinuendu à sustene u settore di l'informatica è i ghjovani intraprenditori, a Municipalità Metropolitana di Ankara hà accoltu u Hackathon di Sfida di l'Applicazioni Spaziali NASA, a più grande cumpetizione d'Europa in u campu di l'applicazioni spaziali.

L'avvenimentu, assistitu da più di 600 cuncurrenti, durò 48 ore à u North Star TechBridge Technology Center. A Municipalità Metropolitana hà ancu risponde à i bisogni di i cuncurrenti cum'è u trasportu gratuitu, l'alloghju è l'alimentariu.

I VINCITORI CURRERERANU IN E FINALI GLOBALI

I vincitori di a cumpetizione, sustinuti da u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Infurmazione è u Dipartimentu di i servizii di e donne è di a famiglia, sò stati annunziati à a fine di una maratona di 48 ore.

Dopu à a valutazione di i prughjetti da a ghjuria lucale, i vincitori di a finale glubale facendu à i primi trè; Team Tulpare, Team FL Active è Team TT-Sci.

I prughjetti sviluppati da i primi trè squadre seranu riveduti da a NASA.

"LAVAREmu IN CONFORMITÀ A VISIONE E OBIETTIVI DI MANSUR YAVAŞ"

Dichjarà chì ospitu a più grande cumpetizione d'Europa in u campu di l'applicazioni spaziali, u Capu di u Dipartimentu di Tecnulugia di l'Infurmazione, Gökhan Özcan, hà datu infurmazioni nantu à l'avvenimentu è hà dettu: "Semu assai fieri di accoglie i nostri amici studienti in a più grande cumpetizione d'Europa in u campu di l'applicazioni spaziali. Questu hè unu di i mutivi per quessa avemu ospitu stu avvenimentu à u North Star TechBridge Technology Center, u primu centru tecnologicu chì avemu apertu. Cuntinuemu u nostru travagliu senza rallentà in cunfurmità cù a visione è i scopi di u nostru Onorevole Presidente Mansur Yavaş per fà di Ankara a capitale di a tecnulugia ".

Hülya Polat Yılmaz, unu di l'equipa di prughjettu di u Dipartimentu di i servizii di e donne è di a famiglia, a Direzzione di a Branca di a Vita di Famiglia, hà dettu: "Vulemu esse un cumpagnu in l'eccitazione spaziale di i ghjovani è di i zitelli. Quantu pudemu, cuntinuemu i nostri sforzi per fà i zitelli vultà à a scienza è l'arti. Grazie mille à tutti quelli chì anu participatu ", disse.

GRAZIE À ABB DA I NOSTRI CONCURRENTI

I cuncurrenti chì anu participatu à a maratona di 48 ore anu manifestatu i so pinsamenti cusì:

Ozlem Zehra Tosun: "Hè stata una cumpetizione chì aghju participatu l'annu passatu, ma questu annu aghju avutu l'uppurtunità di participà in faccia per a prima volta. Sò tantu entusiasta. Hè assai piacevule chì una municipalità metropolitana hà apertu un tali centru tecnologicu, grazie ".

Gulfem Bektas:
"Aghju leghje questu prima, pensu chì hè una idea assai bona. Hè fantasticu per esse innovatore ... Sò tantu entusiasmu per a cumpetizione ".

Emre Gulac: "Venu da l'Università Uludag. I mo cumpagni di squadra venenu da diverse università. U nostru prughjettu hè di creà un sistema di almacenamentu d'energia in Venus chì furnisce l'electricità ininterrotta per 60 ghjorni. Avemu furnitu trasportu quì cù navette gratuite. Era assai còmode per noi. U centru hè assai bellu ... Hè diventatu un locu innovatore. Vulemu ringrazià assai a Municipalità Metropolitana di Ankara ".

Dilara Star:
"Aghju assistitu da l'Università Tecnica di Gebze. Era a prima volta chì aghju assistitu à un avvenimentu faccia à faccia. Sta situazione hè più eccitante ... Hè assai piacevule per incuragisce a ghjente à stu tipu di prublemi è per una cumuna per esse un pioniere ".

settembre Ersoy: "L'atmosfera hè assai bella, mi piacia assai. Facemu prughjetti in faccia è hè assai pruduttivu. Grazie mille à a Municipalità Metropolitana ".

Yaltin civilisatu: "Hè un ambiente assai bellu per preparà un prughjettu. Tutti travaglianu. Questu mi motiva ancu. Ti ringraziu assai."

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*