Chì sò e Cause è i Metudi di Trattamentu di l'Ankle Sprains?

Chì sò e cause è i metudi di trattamentu di l'ankle sprains
Chì sò e cause è i metudi di trattamentu di l'ankle sprains

L'ankle hè una di e articuli più carichi in u nostru corpu. Hè custituitu di osse, ligamenti, musculi è a capsula articulare chì circunda l'articulazione. Tutte e strutture osse chì custituiscenu l'articulazione sò cuparti di cartilagine. I movimenti di l'ankle sò in quattru direzioni, su, giù, in e fora. Mentre chì l'angolo di muvimentu massimu hè in forma di movimenti su è falà, i movimenti di rotazione interna è esterna sò minimi. Questi movimenti sò causati da i movimenti di sliding and rolling di l'osse nantu à l'altri. A limitazione di i movimenti hè furnita da i ligamenti (ligamenti) in l'ankle. I ligamenti laterali esterni à l'esternu di l'ankle limitanu u pede vultendu troppu in l'internu, è i ligamenti laterali interni à l'internu limitanu a rotazione esterna di u pede troppu. Un ligamentu in l'articulazione di l'ankle chì impedisce chì i dui ossi di a perna inferiore (tibia è fibula) si separanu l'una di l'altru hè chjamatu syndesmos. I ligamenti quì anu a capacità di stende. Quandu sò stressati, si stendenu à un certu livellu è poi tornanu à i so limiti fisiologichi normali.

I sprains di l'ankle sò cumuni in atleti è donne.

Nutendu chì i sprains di l'ankle sò trà i prublemi più cumuni, Leyla Altıntaş, Fisioterapeuta Specialista di Therapy Sport Center Physical Therapy Center, hà dettu:

"I sprains di l'ankle sò assai cumuni, in particulare in l'atleti, ma sò ancu più cumuni in e donne. Si pò accade mentre eserciziu, o ancu simpricimenti caminari. A ferita hè generalmente causata da un allungamentu bruscu è eccessivu di i ligamenti in l'ankle. Sta tensione pò ancu esse causata da u passu sbagliatu o da i scarpi chì avemu usatu mentre camminendu nantu à una superficia irregulare. U dulore hè una di e lagnanze più cumuni dopu un sprain. A difficultà si vede soprattuttu in pisà è camminendu. Puderia esse gonfiore intornu à l'articulazione, sanguinamentu è contusioni nantu à u ligamentu affettatu secondu u gradu di ferita. Hè doloroso è teneru à u toccu. Pruvate di move l'ankle hè doloroso è limitatu. Se a ferita di ligamenti hè à u nivellu di rupture cumpleta, u muvimentu di l'articulazione hà aumentatu troppu perchè ùn ci hè micca un ligamentu chì limita l'articulazione. disse.

U trattamentu pò esse pianificatu in fasi aguda, subacuta è cronica.

Spieghendu chì u trattamentu deve esse applicatu secondu i sintomi emergenti, a Fisioterapeuta Specialista Leyla Altıntaş hà cuntinuatu u so discorsu cusì:

"U trattamentu varieghja secondu u gradu di ferita è u tempu passatu da a ferita. Pudemu pianificà u trattamentu in trè fasi diffirenti cum'è fase aguda, subacuta è cronica. A fase aguda include i primi 3-4 ghjorni di ferita. Per riduce u dolore è l'inflamazioni, 2 minuti di ghjacciu deve esse appiicati ogni 15 ore in u primu ghjornu è 15 minuti di ghjacciu deve esse appiicati in l'altri ghjorni, ma a freccia deve esse ridutta. L'ankle deve esse riposu, è questu pò esse fattu cù l'aiutu di una fascia o una splint stile brace. U pede deve esse allargatu quantu pussibule è mantene sopra à u livellu di u core. A droga antiinflamatorii prescritti da u duttore deve esse usatu. U muvimentu deve esse evitata durante stu periodu. In u periodu subagutu, u dulore è l'inflamazioni cumincianu à diminuisce un pocu più. Mentre l'applicazione di u ghjacciu è u bandage hè cuntinuatu, l'esercizii di u muvimentu di l'articuli ponu esse cuminciati quantu a persona pò tollerà à u limitu di u dulore. Duranti stu periodu, esercizii pisanti deve esse evitati è ùn deve esse forzatu troppu. In u periodu crònicu, u dulore è l'inflamazioni sò diminuite. Duranti stu periodu, esercizii più intensi di rinfurzà i musculi è esercizii di coordinazione di equilibriu deve esse cuminciatu. Programmi di corsa, l'atleti ponu principià u so ritornu à a furmazione sportiva. A fisioterapia è l'applicazioni di riabilitazione ponu esse usate in tutti i prucessi di trattamentu per guarì currettamente è per prevene a recurrenza di sprains. Hè sempre u megliu metudu per piglià misure di precaution per evità tali ferite. Per questu, hè necessariu di mantene i musculi in l'ankle forte (esercizii di banda, camminendu nantu à u toe è u taccu), equilibriu è coordinazione (travagliu nantu à una gamba). Hè ancu assai impurtante di sceglie i scarpi adattati per a struttura di u pede di a persona. disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*