Başkent ha ospitato corse di vela

Baskent ha ospitato corse di vela
Başkent ha ospitato corse di vela

Cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) è di u Club di Vela di Ankara, l'avvenimentu "Addiu à l'estiu è à i Festival di Vela: Tutti i Barche in Acqua" hè statu tenutu in u Parcu Gölbaşı Mogan.

Cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Ankara (ABB) è di u Club di Vela di Ankara, l'avvenimentu "Addiu à l'estiu è à i Festival di Vela: Tutti i Barche in Acqua" hè statu tenutu in u Parcu Gölbaşı Mogan. Mentre chì a cumpetizione feroce hè stata sperimentata in i razzii tenuti in i classi ottimisti è laser, i primi atleti sò stati premiati.

Ospitatu da ABB, i razzi urganizati da Ankara Sailing Club per attirà l'attenzione à a malatia di Parkinson cù u prughjettu "Mare, Vela è Surfing per Parkinson" anu vistu scene culurite.

Dichjarà chì u so scopu hè di sensibilizà attinendu l'attenzione à a malatia di Parkinson, u Tesoriere di Ankara Sailing Club, Deniz Esen, hà dettu: "Avemu riunitu cù tutti i nostri membri à l'avvenimentu chì avemu urganizatu cù u sustegnu di ABB. À u populu di Ankara; Avemu dimustratu chì hè pussibule di navigà nantu à u lavu in questa facilità, chì tutte e cundizioni sò adattati per u sportu quì è chì simu pronti per fà questu. In u scopu di un prughjettu chì hà u scopu di cunnette i malati di Parkinson à a vita cù u sportu, discutemu cumu i pazienti ponu esse riabilitatu da a vela, in quali spazii ponu participà à a vela, è navigà secondu a so malatia. U nostru scopu hè di sensibilizà. Avemu pruvatu à fà a ghjente capisce chì i pazienti di Parkinson ùn anu micca bisognu di stà in casa, ponu participà à a vita è ponu avè un rolu in u sport ", disse.

Ankara City Orchestra hà ancu presentatu una festa musicale à i participanti cù belli pezzi.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*