Inaugurata a mostra di fotografia "Colors of Basmane".

Apertura di a mostra fotografica Colors of Basmane
Inaugurata a mostra di fotografia "Colors of Basmane".

A mostra "Colors of Basmane", creata da e fotografie scattate da u fotografu Aydan Özlü in u distrittu di Basmane, hè stata aperta. A mostra, chì include ancu frames da a vita di i rifuggiati, pò esse visitata à a Galeria d'Arte Çetin Emeç finu à u 30 d'ottobre.

A mostra di fotografia "Colors of Basmane" di u fotografu Aydan Özlü hè stata aperta à a Galleria d'Arte Çetin Emeç di a Municipalità Metropolitana di İzmir. U vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, u secretariu generale adjuntu di a municipalità metropolitana di İzmir Ertuğrul Tugay è parechji invitati anu assistitu à l'inaugurazione di a mostra, chì include ancu e fotografie di l'immigranti chì vivenu in u distrittu Basmane di İzmir.

"Semu tutti valori diversi"

Parlendu à l'apertura di a mostra, Aydan Özlü hà dettu chì e persone chì fughjenu a guerra è l'oppressione cercanu una nova speranza in Basmane è hà dettu: "Tutti eranu in Basmane, u centru di Izmir, forse u centru di u mondu, secondu alcuni. . Prima di tuttu, simu umani. Pudemu esse in circustanze assai difficili. Ma pudemu esce da sta situazione cù i nostri sforzi. Ùn aghju mai scurdatu di questu quandu aghju pigliatu ritratti in Basmane. A religione, a lingua, a razza è a professione ùn importa micca. Semu tutti valori diversi ", disse.

"Un travagliu cun cuscenza"

U vice sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir, Mustafa Özuslu, hà dettu ancu chì ogni fotografia hà una storia diversa è hà dettu: "Basmane hè un fattu di a nostra vita è mette in luce nantu à questu in questa mostra. Stu travagliu impurtante ci insegna chì ci vole à fighjà di manera diversa. Hè ancu appellu. L'arte rifiuta sta inghjustizia è u dramma. Spergu chì a maiò parte di a ghjente di Izmir visita sta mostra è sente a so storia.

A mostra di fotografia pò esse visitata finu à u 30 d'ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*