Prevene l'asma allitendu u vostru zitellu per un longu tempu

Prevene l'asma allitendu u vostru zitellu per un longu tempu
Prevene l'asma allitendu u vostru zitellu per un longu tempu

L'Allergie Dietista Ecem Tuğba Özkan, un membru di l'Associazione Allergii Alimentari, hà dettu in a so dichjarazione: "L'asma hè u prublema di salute cronica più cumuna in a zitiddina, chì afecta u 14 per centu di i zitelli in età scolare. Cum'è l'asma spessu si trova in a prima zitiddina, hè suggeritu chì i fatturi ambientali ghjucanu un rolu impurtante in i primi stadi di a vita.

U latti maternu cuntene assai cumpunenti innati è di sustegnu immune, è ancu furnisce una nutrizione sana per sustene a crescita di u zitellu. L'alimentazione di u zitellu hè un altru fattore impurtante chì pò influenzà l'infizzioni di e vie respiratorie è a prugrammazione di u sviluppu di l'asma. L'Organizazione Mondiale di a Salute ricumanda l'iniziu precoce di l'allattamentu in 1 ora di nascita, l'allattamentu esclusivu per i primi sei mesi di vita, è l'allattamentu cuntinuatu finu à l'età di dui o più. disse.

L'Allergià Dietista Ecem Tuğba Özkan, un membru di l'Associazione Allergii Alimentari, hà enfatizatu chì più una mamma allatta esclusivamente, u menu hè prubabile chì u so zitellu hà asma o malatie legate à l'asma.

Ecem Tuğba Özkan, I zitelli chì sò allattati per 2-4 mesi sò solu 2% più probabili di avè l'asma cà i zitelli chì sò allattati per menu di 64 mesi; Hà dichjaratu chì era 5% in quelli chì sò stati allattati per 6-61 mesi, è 6% in quelli chì sò stati allattati per più di 52 mesi.

Özkan hà dettu ancu: "Hè statu ancu revelatu chì a durata di l'allattamentu ùn furnisce micca u listessu livellu di prutezzione in i zitelli alimentati cù formula, succhi di frutta o altri alimenti, vale à dì micca esclusivamente allattati". utilizatu l'espressioni

Özkan spiegò: "In corta, pudete aiutà à prevene u sviluppu di l'asma in i zitelli cù l'allattamentu longu. ", hà cunclusu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*