L'identità urbana hè furmata cù "Memoria Ankara"

Una identità di a cità hè furmatu cù a memoria Ankara
L'identità urbana hè furmata cù "Memoria Ankara"

A Municipalità Metropolitana di Ankara hà implementatu u prughjettu "Memory Ankara" per creà l'identità urbana. Dichjarà chì u prugettu hè statu sviluppatu cù u scopu di determinà, documentà è sparte i valori suciali è spaziali di a Capitale è di fà cunnosce à i citadini di a cità, u presidente di ABB Mansur Yavaş hà dettu: "Cù una visione assai al di là di solu scaccià. asfaltu è appiccà un poster di bona furtuna accantu; Avemu u scopu di guardà Ankara da un puntu di vista culturale ", disse.

A Municipalità Metropolitana di Ankara cuntinueghja à aghjunghje novi prughjetti à i prughjetti chì hà implementatu per creà l'identità urbana.

In più di u protocolu firmatu trà u Dipartimentu di u Patrimoniu Culturale è Naturale di a Municipalità Metropolitana di Ankara è l'Università Başkent, cù i cuntributi di accademichi di parechje università, determinanu, documentendu è sparte i valori suciali è strutturali / spaziali di Ankara, a Capitale di u Republica, è cusì assicurendu ch'elli sò ricunnisciuti è cunnisciuti da i citadini di a cità. Per questu scopu, u prughjettu "Memory Ankara" hè statu preparatu.

YAVAŞ: "U NOSTRE DOVERE hè di trasferisce i valori di a cità à ogni individuu di a sucità"

U prughjettu sviluppatu per fà a storia è i valori di a cità di Ankara più cunnisciuti; Hè statu introduttu cù un prugramma tenutu in a Sala di Cunferenza ABB.

"Da u ghjornu chì avemu pigliatu l'uffiziu, cù una visione assai più al di là di mette asfaltu in a nostra cità è appiccà un cartellu di bona furtuna accantu; U sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, chì hà iniziatu u so discorsu cù e parolle "Avemu destinatu à guardà Ankara da un puntu di vista culturale", hà dettu: "In questu cuntestu, cum'è a municipalità metropolitana di Ankara, avemu riunitu cù l'Università di Başkent è decisu di Determinà, registrà, sparte è prumove i valori suciali è spaziali di Ankara, a Capitale di a nostra Republica. In questu modu, avemu preparatu u prughjettu Memory Ankara per fà li cunnosce è cunnosce da u populu di Ankara ".

Slow continuò u so discorsu cusì:

"Comu hè cunnisciutu, in u scopu di a continuità culturale è i valori di diversità, a nostra età muderna ci furnisce assai cunvenzioni è porta cun ella assai negatività. U nostru duvere in stu prucessu hè di trasfiriri i valori culturali di a cità à ogni individuu di a sucetà. In u scopu di u prughjettu Memory Ankara, l'infurmazioni è i risultati ottenuti attraversu 3 studii simultanei, chì sò stati prima realizati intornu à u Situ Urbanu di u Centru Storicu di Ulus, seranu ligate l'una à l'altru è sparte nantu à u situ web memory.ankara.bel. tr dopu à a riunione introduttiva ".

"ARRRICCHIEMI CU I CONTRIBUTI DI ANKARA"

Yavaş hà cuntinuatu a so spiegazione dicendu: "Piastre cù l'infurmazioni di l'impronta turca è inglese sò stati preparati è appesi à i valori strutturali chì pensemu avè un postu impurtante in a furmazione di l'identità urbana di Ankara da un puntu di vista folkloristicu.

"Per un annu, a nostra squadra di prughjettu hà compilatu e strutture, i monumenti è e zoni chì sò stati in a memoria culturale di i residenti di Ankara, è hà ancu studiatu è documentatu e persone è l'istituzioni chì anu lasciatu tracce impurtanti in l'affari, a scienza, l'arte è a vita culturale di Ankara. Inoltre, i stori di l'imaghjini urbani chì ghjucanu un rolu impurtante in l'identità cumpleta di u populu di Ankara è e strutture chì custituiscenu u sistema di credenze sò stati compilati è purtati à l'archiviu. Infine, in u sensu di u folklore urbanu, una sezione di prughjettu, intitulata i stori di a cità, custituita principarmenti di memorie è storie compilate, serà arricchita cù u tempu cù i cuntributi di u populu di Ankara. À u tempu, u prugettu cuntinueghja à sviluppà cù novi compilazioni è participazioni.

A ZONA DI PROGETTU DIVENTA CENTRU STORICO NAZIUNALE

L'infurmazioni è i risultati ottenuti attraversu 1 studii simultanei chì duranu 3 annu è realizati in u circondu di u Ulus Historical City Center Urban Site è u so circondu seranu ligati l'un à l'altru è spartutu nantu à l'indirizzu internet "memlek.ankara.bel.tr" dopu. a riunione introduttiva.

Inoltre, in u scopu di u prugettu, i piatti di stampa chì cuntenenu l'infurmazioni turchi è inglesi di i valori determinati à avè un postu impurtante in a furmazione di l'identità urbana di Ankara sò stati preparati è appiccicati nantu à l'edificazioni.

A squadra di u prughjettu "Memoria Ankara" hà realizatu e seguenti attività in u Centru Storicu di Ulus per 1 annu:

-In u scopu di u Studiu 1; E strutture, monumenti è spazii chì anu pigliatu un postu in i ricordi di u populu di Ankara o anu purtatu à a furmazione di valori suciali sò stati investigati.

- In u scopu di u Studiu 2; E persone di Ankara chì anu lasciatu tracce impurtanti in l'affari, a scienza, l'arte è a vita culturale è e strutture induve e famiglie campanu, studianu, travaglianu, producianu, marche è strutture currispundenti chì furniscenu u sviluppu ecunomicu, istituzioni cultura-arte chì furniscenu u sviluppu suciale, i lochi currispondenti à a vita di ogni ghjornu studiata è documentata.

- In u scopu di u Studiu 3; I storii di e strutture chì ghjucanu un rolu impurtante in l'identità multi-strati di Ankara, e strutture chì custituiscenu u sistema di credenze, e persone o famiglie chì aghjunghjenu valore à Ankara, a cultura è l'istituzioni d'arte, i marchi, a vita di ogni ghjornu strutturi/spazi currispundenti sò stati rivelati, è in questu modu, a ricchezza di significatu di a cità hè stata revelata è presentata in modu pluralista.

I STORIE DI A CITTA CUMPITE

A squadra di Memory Ankara hà ancu realizatu un studiu di storia orale sottu u titulu di "City Stories". L'esperienze è i ricordi di i citadini ligati à a vita di ogni ghjornu è avvenimenti straordinarii in Ankara sò stati compilati. In stu studiu; Si trattava di palisà l’identità di a cità, arricchita da i so valori spaziali è suciali, cù i ricordi cugliati da l’entrevista.

À a fine di u prugramma, u sindaco di a municipalità metropolitana di Ankara, Mansur Yavaş, hà pigliatu ritratti cù l'invitati davanti à a placca Memory Ankara eretta in l'edificiu di a municipalità metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*