L'edificiu à risicu di un terremotu demolitu in Beşiktaş

L'edificiu à risicu di terremotu in Besiktas hè distruttu
L'edificiu à risicu di un terremotu demolitu in Beşiktaş

In u scopu di u prugettu "Trasformazione di l'Edifiziu Unicu" iniziatu da KİPTAŞ per a prima volta in a storia di l'istituzione. KadıköyDopu, un edifiziu à risicu di terramotu hè statu demolitu in Beşiktaş. Ali Kurt, Direttore Generale di KİPTAŞ, chì rinnuva l'edifizii chì ùn sò micca resistenti à i terrimoti in e cundizioni più adatte, hà dumandatu à i nostri citadini chì pensanu ch'elli campanu in un edifiziu risicatu, à dumandà à a piattaforma di Rinuvamentu di Istanbul.

KİPTAŞ, una filiale di a Municipalità Metropolitana d'Istanbul (İBB), rinnuva vechji edifici chì ùn sò micca resistenti à i terremoti. A cuntrariu di i prughjetti di trasfurmazioni urbani fatti nantu à a basa di un quartiere, situ o strada, l'edifizii custruiti prima di u 1999, chì ùn sò micca resistenti à i terrimoti, sò trasfurmati in un tempu chì ùn supera micca 1 annu, in e cundizioni più favurevuli è à un costu. Imprese IMM Urbanism Group; Fundatu da KİPTAŞ, İstanbul İmar AŞ è BİMTAŞ, u primu di l'unicu prughjettu di trasfurmazioni di custruzzione cù "İstanbul Renewing" Kadıköyhè statu realizatu in. Ieri, l'azzione hè stata presa per trasfurmà l'unicu edifiziu in u Distrettu di Beşiktaş Dikilitaş. L'Eren Apartment Building, chì hè statu custruitu in u 1985, hè statu demolitu dopu à i prucessi di cunciliazione è di evacuazione sò stati cumpletati, dopu a dumanda fatta da i beneficiari à l'indirizzu internet "istanbulyenilenen.com". L'imaghjini chì emergenu durante a demolizione cuntrullata di l'equipaggiu di custruzzione anu revelatu chì l'edifiziu ùn puderia micca stà in un eventuale terremotu.

7 mila 29 APPLICAZIONI

Mentre a piattaforma Istanbul Renewing hè stata accolta cun grande interessu da u ghjornu chì hè stata aperta, 39 mila 7 applicazioni per a trasfurmazioni sò state ricevute da 26 distretti di Istanbul finu à avà. U 68 per centu di queste applicazioni sò custituiti da strutture singuli. KİPTAŞ riceve una sola dumanda di cunversione di edifiziu da parechje cità oltri Istanbul. Per quelli chì volenu rinnuvà i so edifici risicatu in Istanbul, chì hà un stock di circa 600 mila edifici problematici, KİPTAŞ hè in discussioni cù i banche per furnisce un vantaghju finanziariu. Fornendu una garanzia, i sforzi sò fatti per assicurà chì i beneficiari piglianu in prestito soldi cù un pianu di pagamentu à longu andà à i tassi d'interessu più bassi pussibule.

"ISTANBUL HA FRAGRANZA DI COSTRUZIONE"

U direttore generale di KİPTAŞ, Ali Kurt, chì hà participatu à a demolizione di l'appartamentu Eren, hà dettu chì a trasfurmazioni di strutture instabili hè una necessità per un pussibule terremotu. "Avemu realizatu e nostre attività assai attivamente in u scopu di Istanbul hè Rinuvà", hà dettu Kurt, "Nisuna cumpagnia di a nostra scala hè cusì preoccupata per a rinuvazione di edifici unichi. Semu felici di evacuà e persone da queste strutture risicate prima di un eventuale disastru in ogni edifiziu chì avemu demolitu. Quì simu in un edifiziu in u centru di a cità è ùn ci hè pocu rinforzu di ferru. E strade sò strette, ùn pudemu mancu andà à salvà a ghjente da e macerie in casu di un eventuale disastru. Istanbul hà una tale fragilità strutturale. Hè per quessa chì ci preoccupa assai di stu prublema ", disse.

68 PERCENT OF APPLICATIONS SINGLE STRUCTURE

Chjamendu a ghjente d'Istanbul chì pensa chì vive in una struttura risicata, Kurt hà dettu: "Se pensate chì vive in una struttura risicata, venite à dumandà à a piattaforma di Rinuvamentu di Istanbul. Cunciliate, rinnuvemu a vostra struttura à u costu. Ci hè 89 punti diffirenti induve avemu ghjuntu à questu stadiu finu à avà. Continueremu cù sta determinazione finu à evacuà l'ultimu edifiziu risicatu in Istanbul. Avemu pensatu à cumplettà queste strutture singole in 8-9 mesi è li consegnanu à i nostri citadini ". Dichjarà chì anu ricevutu applicazioni da 964 di 626 quartieri in Istanbul, Kurt hà dettu: "L'applicazioni sò 153 nantu à una basa di unità indipendente, è u numeru di i nostri citadini chì campanu quì hè di circa 410 mila 560. Avemu ricevutu applicazioni da tutti i nostri 692 distretti. 39 per centu di l'applicazioni ricevute finu à avà sò una struttura unica. Quì vedemu chì millaie di persone pensanu ch'elli campanu in una struttura risicatu. Vulemu evacuà strutture risicate prima di un eventuale terremotu è assicurà a salvezza di a vita. Chjamemu l'imprese di l'imprenditori per esse un attore in questu ", disse.

COME APPLICA?

I residenti di Istanbul chì volenu candidà à a piattaforma Istanbul Renewal, chì hè stata creata per trasfurmà l'edificazioni à risicu di terremoti, devenu esse un membru di u situ web "istanbulyenilenen.com". In i criteri di appiecazione, ci sò e cundizioni per chì a parcella sia in pruprietà privata è chì sti strutture sò custruite prima di u 1999. Dopu l'applicazione, u prucessu di rinnuvamentu si svolge in 3 fasi cum'è "Applicazione, Offerta è Riconciliazione" rispettivamente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*