Binali Yıldırım hà avutu un accidente di trafficu

Binali Yildirim hà avutu un accidente di trafficu
Binali Yıldırım hà avutu un accidente di trafficu

U Vicepresidentu di u Partitu AK Binali Yıldırım è u Vicepresidentu di u Partitu AK Şamil Ayrım anu avutu un accidente di trafficu in Azerbaijan.

Accumpagnendu a visita di u presidente Recep Tayyip Erdoğan in Azerbaijan, u veiculu di u vicepresidentu di u partitu AK Binali Yıldırım è u diputatu di u partitu AK Şamil Ayrım s'hè lampatu in a strada di l'aeroportu Zangilan.

Hè statu dichjaratu chì Binali Yıldırım è Şamil Ayrım, chì eranu dichjarati in bona salute, sò stati purtati in un ospedale in Baku in elicottero per scopi di cuntrollu. Hè statu infurmatu chì u cunduttore di u veiculu era in bona salute.

U vicepresidentu di u Partitu AK Ömer Çelik è Efkan Ala sò stati ancu in Baku per accumpagnà Yıldırım è Ayrım.

Facendu una dichjarazione nantu à u so contu Twitter, u Ministru di a Salute Fahrettin Koca hà dettu ch'ellu hà scontru cù Binali Yıldırım.

Koca hà dettu: "Sr. Cù a prutezzione di Binali Yıldırım, u veiculu di u nostru amicu MP Şamil Ayrım hè statu implicatu in un accidente. Aghju parlatu cun ellu. Aghju amparatu chì tutti i trè sò in bona salute, è sopravvivevanu à l'accidentu ligeramente. Di novu, offre i mo migliori auguri ".

Dipartimentu di cumunicazioni : BON CONDIZIONI

In a dichjarazione fatta da a Direzzione di a Comunicazione di a Presidenza, hè statu dichjaratu chì u veiculu di Yıldırım è Ayrım, chì accumpagnava u presidente Recep Tayyip Erdoğan in a so visita in Azerbaijan, s'hè lampatu nantu à a strada di l'aeroportu Zangilan.

In a dichjarazione, hè dichjaratu chì Yıldırım è Ayrım, chì sò in bona salute, sò stati purtati in un ospedale in Baku in elicottero, accumpagnati da squadre mediche, per scopi di cuntrollu. A salute generale di u cunduttore hè ancu nutatu chì era bona.

SPIEGAZIONI DA BINALI YILDIRIM

Fendu una dichjarazione nantu à u so contu di rete suciale dopu l'accidentu, Yıldırım hà dettu: "Avemu avutu un accidente di trafficu durante u nostru viaghju in Azerbaijan. Grazie à Diu simu in bona cundizione. Semu sottu cuntrullati in l'uspidale per precauzione. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu pricatu è mandatu i so auguri ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*