Principiu di travagliu di a caldaia a vapore

Principiu di travagliu di a caldaia a vapore
Principiu di travagliu di a caldaia a vapore

Principiu di funziunamentu di a caldaia a vapore sempre dumandatu. Hè cunnisciutu chì tali sistemi anu un principiu di travagliu unicu. In fatti, quandu avemu guardà u principiu di funziunamentu di a caldaia a vapore, truvamu parechje tappe critiche. In u principiu di u funziunamentu di a caldaia di vapore, u vapore hè creatu da a combustione di carburante in u furnace per riscalda l'acqua. U calore face chì l'acqua bolle è si trasforma in vapore. U vapuri poi passa per una pipa chjamata chimney, induve viaghja finu à a cima di a chimney per esse usata per riscaldamentu o altri scopi. Un fan aiuta à spinghje u vapore à traversu a chimney.

In u principiu di funziunamentu di a caldaia di vapore, l'acqua hè alimentata à una estremità di un tubu chjamatu tamburinu, chì circundanu un focu pienu di carbone o altru carburante. L'acqua hè riscaldata finu à chì si trasforma in vapore, chì si move à traversu i tubi à e diverse parti di l'edifiziu chì necessitanu riscaldamentu o rinfrescante. In u so caminu da u tamburinu à queste diverse parti di l'edifiziu, u vapore passa per valvule chì cuntrolanu quantu pressione hè permessa in ogni pipa. Queste valvule sò cuntrullate da valvule cunnisciute cum'è guvernatori chì aghjustanu a quantità di pressione permessa in ogni mumentu è assicuratevi chì nisuna pipa hè dannata quandu ci sò cambiamenti bruschi di temperatura o pressione in elli.

Chì ghjè u cuncettu basicu di a caldaia a vapore?

U cuncettu basu di a caldaia a vapore hè di cunvertisce l'acqua in vapore, utilizendu a combustione di carburanti d'idrocarburi per riscalda l'acqua. Stu vapore pò esse aduprata per alimentà e turbine per generà elettricità o per fà cullà altre machini. U principiu daretu à stu prucessu hè abbastanza sèmplice. Perchè quasi tuttu quì hè basatu annantu à u sistema di riscalda l'acqua è poi trasfurmà in vapore. Di sicuru, ci sò tappe critichi è tappe tecnicamente impurtanti di tali prucessi.

U primu passu in u funziunamentu di una caldaia di vapore hè a combustione. Questu succede quandu l'aria hè attirata in u fornu attraversu un tubu di ingressu d'aria è mischju cù carburante in una camera di combustione. U mischju brusgia à temperature estremamente elevate è libera energia in forma di calore. I gasi caldi sò poi sbulicati attraversu i tubi di scarico è sbulicati attraversu e torre di rinfrescamentu, chì utilizanu l'acqua per dissiparà una parte di a so energia termica mentre passa sopra elli prima di esse liberata in o fora di l'atmosfera.

Chì sò e tappe di u principiu di travagliu di a caldaia di vapore?

Principiu di funziunamentu di a caldaia a vapore Quandu i tappe sò in quistione, emerge un prucessu criticu. Dunque, quandu avemu realizatu una ricerca dettagliata nantu à u principiu di travagliu di a caldaia di vapore, scontru dinamiche diverse. U principiu di funziunamentu di a caldaia a vapore hè custituitu in fondu di e tappe elencate quì sottu;

Prima, u carbone hè brusgiatu in u fornu cù l'aiutu di l'aria. L'ossigenu in l'aria reagisce cù u carbone per furmà CO2 è energia calori. L'energia di u calore face chì e molécule d'acqua s'evaporanu in gasu. Questu si trasforma in vapore quandu riceve alta temperatura è pressione.

Allora, cum'è u vapore scende da a pompa di furnimentu, cumencia à agisce cum'è una fonte di pressione per altri equipaghji. Quandu ùn ci hè più vapore, a pompa di alimentazione si ferma di travaglià per mancanza di pressione. Questu significa micca più alimentazione per altri equipaghji.

Funzioni basiche di u principiu di travagliu di a caldaia a vapore

U principiu di travagliu di a caldaia di vapore hè di trasfirià l'acqua calda formata com'è u risultatu di a combustione di u carburante in u furnace à u cisterna d'acqua in a caldaia attraversu i tubi. Ci hè dui tipi di sistemi di caldaie à vapore, aperti è chjusi. In un sistema chjusu, l'acqua scorri da una estremità di i tubi à l'altru. In un sistema apertu, ùn ci hè pressione in i dui lati di a caldaia. Hè chjamatu un sistema apertu perchè ùn ci hè pressione in ogni latu. À a luce di tutte queste informazioni principiu di funziunamentu di a caldaia a vapore Quandu si tratta di questu, emerge un prucessu dinamicu.

https://www.hisarmak.com.tr/

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*