U Heart of Textile Beats in Bursa cù Bursa Textile Show Fair

U Heart of Textile Beats in Bursa cù Bursa Textile Show Fair
U Heart of Textile Beats in Bursa cù Bursa Textile Show Fair

Organizzata sottu a dirigenza di a Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), cù u scopu di aghjunghje forza à l'esportazioni di l'industria tessili, a fiera Bursa Textile Show (BURTEX) hà apertu e so porte per a 8ª volta. À a fiera, induve u core di u settore batte, quasi 40 imprenditori di 500 paesi tenenu riunioni di cummerciale bilaterali cù cumpagnie di Bursa per 3 ghjorni.

Bursa Textile Show Fair hà riunitu rapprisentanti di l'industria è prufessiunali di l'affari stranieri per a 8ª volta. Urganizata da KFA Fairs cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, 133 cumpagnie anu prisentatu i so cullezzione di tessuti è accessori per l'autunno-invernu 2023-2024 à i visitori. Più di 40 cumpratori stranieri di più di 500 paesi anu assistitu à a fiera tenuta in u Centru di Cultura di u Cungressu Merinos Atatürk. Ancu à a fiera, i prufessiunali stranieri anu tenutu riunioni di cummerciale bilaterali cù cumpagnie participanti in cuuperazione cù u Prughjettu Safari Commerciale di BTSO è dui Prughjetti di Sviluppu di Competitività Internaziunale (UR-GE) separati per l'industria tessili è UTİB. U cocktail d'apertura di Bursa Textile Show Fair, chì hè diventata una di e fiere di marca di u settore, hè stata realizata cù a participazione di u protocolu di a cità.

"Bursa hè una cità induve i tendenzi sò stabiliti"

In u so discorsu, u presidente di u Cunsigliu di BTSO, İbrahim Burkay, hà dettu chì cum'è BTSO, realizanu prughjetti impurtanti per l'imprese per apre u mondu. Nutendu chì l'urganizazione di fiera realizata cum'è una camera hè unu di i prughjetti orientati à l'esportazione, Burkay hà dettu: "Organizemu a Bursa Textile Show Fair per a 8ª volta. A nostra fiera intraprende una missione impurtante per rinfurzà a pusizione di Bursa cum'è centru di produzzione è di esportazione. Inseme cù UTİB, facemu una cooperazione impurtante per mantene a forza di i tessili Bursa è Turchi in u mercatu mundiale. Bursa Textile Show Fair hè diventata una di e poche fiere in u so campu. Bursa rinforza a so pusizioni cum'è u centru induve i tendenzi è a moda sò determinate ghjornu per ghjornu. Questu hè assai preziosu è impurtante ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Fair News da u presidente Burkay

U presidente Burkay hà ancu annunziatu una bona nutizia nantu à a prossima organizazione fiera in u so discorsu. İbrahim Burkay hà dettu: "Bursa face passi fermi per diventà unu di i centri più impurtanti di Turchia in u turismu di fiera è di cungressu. Vogliu sparte una bona nutizia nantu à a nostra fiera cù u nostru cumitatu di fiera è i nostri amichi in l'industria tessili. Avemu più di 130 cumpagnie chì participanu à sta fiera. Avemu dinò cumpagnie chì sò in lista d'attesa. Spergu chì a nostra prossima fiera si terrà à u Centru Internaziunale di Fiera è Cungressu. Teneremu a fiera più impurtante di Turchia è di a regione da a nostra cumpagnia KFA Fair Organization. Serà un avvenimentu degnu di a nostra industria è cumpagnie. Vogliu chì a nostra fiera sia benefica per u settore ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"Una fiera eccitante"

U guvernatore di Bursa, Yakup Canbolat, hà dichjaratu chì Bursa Textile Show Fair hà aghjustatu forza à l'esportazioni di u settore è hà dettu: "Una fiera eccitante hè stata tenuta. Avemu vistu quì cumu i nostri affari di Bursa producenu prudutti di qualità è di marca è cumu si appellu à u mercatu mundiale. Cum'è u nostru presidente BTSO İbrahim Burkay hà dettu, Bursa Textile Show Fair, chì hè una marca per Bursa, si move in una nova zona cù a dumanda. Trasferimentu di BURTEX à u centru di fiera hè a decisione ghjusta. Spergu chì l'urganizazione porta à novi cunnessione cummerciale per l'imprese. Vogliu ringrazià BTSO, UTİB è u nostru cumitatu fieru per l'urganizazione ". disse.

"Avemu una storia tessili forte in u nostru DNA"

U presidente di UTİB, Pınar Taşdelen Engin, hà dettu: "Hè una bona nutizia chì a prossima fiera di Bursa Textile Show serà in u Centru Fiera Internaziunale. Questa fiera hè stata cuncepita cù una bona strategia. In fatti, u scopu ùn hè micca d'urganizà una fiera pè a fiera, ma d'urganizà una fiera per l'imprese. Hè per quessa chì mi pare assai preziosu di principià quì. Era una fiera induve venenu i cumpratori chì avianu bisognu di e cumpagnie quì. In Bursa, avemu un sfondate tessili chì hè codificata in u nostru DNA è in a nostra cultura. L'industria tessili hè cusì ben situata in Bursa chì simu in una cità induve tutte e tappe di a catena di fornitura sò prodotte. L'industria tessili turca hè una industria chì piglia decisioni incredibbilmente veloci è piglia azzione rapida. Spergu chì a nostra fiera serà bona per a nostra industria ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

Venuti affari di 40 paesi

Dopu à i discorsi, i membri di u protokollu anu visitatu l'imprese chì anu apertu stand in a fiera è anu esaminatu e zone di tendenza. Più di 40 prufessiunali stranieri di l'affari di più di 500 paesi di destinazione, cumprese Russia, Spagna, Italia è Inghilterra, visitanu a fiera, induve l'innuvazioni in u settore è i prudutti di moda di Bursa sò esposti. A fiera, chì hè urganizata da a Cumpagnia di l'Organizazione Fiera Global Fair Agency (KFA), hè ancu supportata da u Ministeru di u Cummerciu, KOSGEB è ​​UTİB. Bursa Textile Show, chì accoglierà i so visitatori per 3 ghjorni, finisce u ghjovi 20 ottobre.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*