3 Mille Interviste di Travagliu in 10 Ghjorni à Bursa Textile Show

Un'entrevista di mille impieghi tenuta à Bursa Textile Show
3 Mille Interviste di Travagliu in 10 Ghjorni à Bursa Textile Show

Bursa Textile Show, chì hè stata urganizata per l'ottava volta quist'annu sottu a dirigenza di a Bursa Chamber of Commerce and Industry (BTSO), hè ghjunta à a fine. Quasi 3 prufessiunali di l'industria lucali è stranieri anu visitatu a fiera in Bursa Merinos Atatürk Congress and Culture Center per 5 ghjorni.

I stands di l'imprese di Bursa sò stati inundati di visitatori in u Bursa Textile Show, chì hè statu tenutu per a 8ª volta da BTSO è induve sò stati esposti tessuti di vestiti è accessori. I prufessiunali di l'industria di 50 paesi diffirenti, principalmente Inghilterra, Russia, Spagna, Messicu è Paesi Bassi, anu visitatu a fiera. I cumpratori stranieri anu avutu l'uppurtunità di scuntrà cù 133 cumpagnie di Bursa chì participanu à a fiera è esaminà e so cullezzione di tessuti 2022-23 autunno/inverno. Durante a fiera, guasi 10 mila riunioni cummerciale bilaterali sò stati. Parechji accordi d'ordine sò stati firmati in a fiera, induve ogni cumpagnia hà tenutu una media di 75 riunioni di cummerciale.

"Attori impurtanti riuniti in Bursa Textile Show"

U Vicepresidente di u Cunsigliu di BTSO, İsmail Kuş, hà dichjaratu chì Bursa hè un centru impurtante in l'arena internaziunale cù a so produzzione di qualità è u so designu in u settore tessili è tessili, è hà dettu: "Avemu lasciatu daretu à a nostra fiera induve l'imprese internaziunali anu participatu è sò vinuti attori impurtanti. inseme. Bursa Textile Show, chì avemu tenutu per a 8ª volta, hè trà e fiere impurtanti chì anu fattu assai rumore. Hè impurtante chì cumpagnie cum'è Zara, Armani è Hugo Boss sò in a fiera. Queste cumpagnie sò i più grandi cumpagnie in u mondu è u so tonnage di compra hè assai altu. Continueremu à cuntribuisce à Bursa è u nostru paese allargendu a nostra fiera in u prossimu periodu. U nostru presidente di u Cunsigliu di Amministrazione İbrahim Burkay hà ancu datu a bona nutizia in u primu ghjornu di a fiera. Speremu, organizzeremu u prossimu Bursa Textile Show in u nostru centru fiera internaziunale. Vogliu ringrazià i nostri rapprisentanti di l'industria tessili, in particulare u Ministeru di u Cummerciu, chì anu cura di a fiera dapoi u primu ghjornu, è tutti i nostri attori chì sustenevanu l'urganizazione di a nostra fiera. disse.

L'imprese è i cumpratori stranieri sò stati soddisfatti di a Fiera

Bursa Textile Show hà riunitu cumpratori di diverse parti di u mondu cù cumpagnie per 3 ghjorni. À a fiera, induve parechje marche famose in u mondu eranu ancu prisenti, i cumpratori anu avutu l'uppurtunità di esaminà e cullezzione di tessuti di l'autunno / invernu 2022-23 è abbandunonu u Bursa Textile Show soddisfatti.

"Avemu scontru cù i visitatori di tuttu u mondu"

Soykan Gülseçen, rappresentante di a Cumpagnia di Seçen Tekstil, hà dichjaratu ch'elli eranu assai soddisfatti di a fiera cù visitatori di 50 paesi diversi è hà dettu: "Avemu assistitu à Bursa Textile Show da u so primu annu. Avemu scontru cù i visitori di tuttu u mondu. Vogliu ringrazià BTSO per l'urganizazione di sta bella fiera ". disse.

"A Fiera hà rispostu e nostre aspettative"

A rappresentante di Timhan Tekstil, Denisa Aydın, hà dichjaratu chì a fiera hà risponde à e so aspettative è hà dettu: "Avemu prisentatu i nostri prudutti sia in maglia sia in tessitura. I nostri scontri sò andati assai bè, eramu soddisfatti di a fiera ". disse.

"Una fiera compacta è ben organizata"

Andrianna Kalinska da a Cumpagnia LPP, chì hà parlatu assai di l'urganizazione di a fiera, hà dettu: "Bursa Textile Show hè trà e fiere chì seguitemu. Una fiera compacta è ben custruita. Pudemu inspeccionà tessuti è accessori direttamente è facilmente senza perde u tempu. Eccu l'imprese chì travagliammu. Continueremu à participà à Bursa Textile Show in l'anni à vene ". disse.

"Tessuti di qualità esposti"

Lijanna Nagle, chì hè ghjunta à Bursa da i Paesi Bassi per visità a fiera, hà dichjaratu ch'ella hà assistitu recentemente à a fiera di marzu. Esprimendu chì sta volta a fiera era assai più attiva è vivace, hà dettu chì i tessuti assai belli eranu esposti.

Eric Chavez, chì hè ghjuntu à a fiera da u Messicu, hà enfatizatu chì hè vinutu à a fiera per a 5a volta è chì era una fiera assai successu. Dichjarà chì ponu truvà una larga varietà di tessuti di qualità per u mercatu messicanu, hà aghjustatu chì continuà à assistisce à sta fiera in l'anni à vene.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*