Versu a fine nantu à u tettu di u terminal di l'autobus colapsatu in a tempesta in Bursa

Versu a fine in a Copertina di u Bus Terminal Coken in a Tempesta in Bursa
Versu a fine nantu à u tettu di a terminal di l'autobus colapsata in a tempesta in Bursa

Mentre a vita cuntinueghja in u so cursu normale à l'Intercity Bus Terminal, chì u so tettu hà colapsatu per via di a forte pioggia è a tempesta sperimentata u 31 d'Aostu in Bursa, u travagliu nantu à a riparazione di u tettu cuntinueghja rapidamente.

Una parte di u tettu di Bursa Intercity Bus Terminal, chì hè stata custruita in u 1996, s'hè colapsata per via di a forte pioggia è a tempesta u 31 d'Aostu. Ùn ci era micca feriti è solu 3 veiculi sò stati dannighjati in l'incidentu. E misure di sicurezza necessarie sò prese "subitu dopu à l'incidentu" per evità ogni prublema in l'entrata è l'uscita di u terminal di l'autobus, mentre chì u travagliu di riparazione chì hè statu iniziatu cuntinueghja rapidamente.

U sindaco metropolitanu Alinur Aktaş hà esaminatu u travagliu in u terminal cù u "presidente di u distrittu di u Partitu AK Osmangazi Ufuk Cömez". U presidente Aktaş, chì hà ricevutu infurmazioni nantu à i travaglii da u Direttore Generale di BURULAŞ, Mehmet Kürşat Çapar, hà dettu: "Hè una struttura di 26 anni. Fattu cù u sistema di tettu spaziale. Dopu à l'avvenimentu, l'investigazioni tecniche necessarie sò state fatte da l'università è l'urganisazioni non governamentali. Per chì a vita cuntinueghja cù u so flussu normale, avemu principiatu a parte di fabricazione. Perchè e scole sò aperte, e vacanze d'estate sò finite. Da settembre à uttrovi sò i mesi più occupati. L'università sò ancu aperte, da una banda, ci hè l'intensità chì questu hà datu. E misure necessarie sò state prese. Avemu parlatu cù i nostri cummercianti aggravati nantu à l'aiutu à l'affittu. Ma faremu rivisioni è cuntinuà u sustegnu necessariu è a cuntribuzione à ciò chì pudemu fà. Havi un tettu di 12 mila 500 metri quatratu. Spergu chì avemu ricevutu un impegnu da a cumpagnia in quantu à a fine di tutti i travaglii è e transazzione da u 15 d'ottobre. Hè a nostra gioia più grande chì ùn ci era micca perdita di vita o ferita in l'incidentu. Guarisce prestu à Bursa ", disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*