U primu focu di prova di u missile ÇAKIR serà fattu da AKINCI

U primu tiru di prova di u missile CAKIR serà fattu da AKINCI
U primu focu di prova di u missile ÇAKIR serà fattu da AKINCI

U direttore generale di ROKETSAN, Murat İkin, hà rispostu à e dumande di Hakan Çelik in u prugramma "Weekend" in CNN TÜRK. U direttore generale di ROKETSAN, Murat İkin, hà fattu dichjarazioni impurtanti nantu à u travagliu di i sistemi di difesa aerea naziunale in u prugramma chì hà assistitu. Dichjarà chì Turchia hà righjuntu un puntu assai bonu in questu sensu, İki hà dettu:

"In verità, avemu bisognu di parlà un pocu di u cuncettu di difesa aerea. Si riferisce à un sistema in quale i sistemi chì coprenu l'altri travaglianu inseme in una manera stratificata, cum'è una col. Quandu si mette tutti questi inseme, uttene un sistema di difesa aerea stratificata. Ognunu di elli hè un puntu chì porta tecnulugia differente. Türkiye hà righjuntu un puntu assai bonu grazia à i sforzi di micca solu ROKETSAN, ma di tutte e nostre cumpagnie. "Questa deve esse una struttura aperta nantu à quale pudete constantemente custruisce talentu". Hà dettu:

"ÇAKIR serà utilizatu da KIZILELMA"

Ricurdà chì ATMACA Anti-Ship Missile hà intrutu pocu in l'inventariu di e Forze Armate Turche è serà utilizatu contr'à e minacce cù una gamma di 220 km, Second hà dettu;

"A prima prova di tiru di ÇAKIR si terrà in AKINCI à a fine di l'annu. A mela rossa serà ancu utilizata. Un travagliu seriu hè ancu fattu nantu à i veiculi marittimi. ÇAKIR serà utilizatu cù successu cum'è missile anti-nave. U sicondu sistema custiera mobile hè ghjuntu à a vita. Emergerà una capacità assai più seria ". disse.

Missile di crociera di nova generazione ÇAKIR

U missile da crociera ÇAKIR di ROKETSAN, chì pò esse lanciatu da e plataformi di terra, mare è aereo, serà un novu multiplicatore di putenza per e forze armate cù e so funzioni di punta è una testa efficace.

U novu missile di crociera ÇAKIR, chì pò esse lanciatu da l'aviò di l'ala fissa è rotativa, TİHA / SİHA, SİDA, veiculi tattici terrestri cù roti è piattaforme di superficia; Offre à l'utilizatori una larga gamma di alternative operative contr'à i miri di terra è di mare. Cù una gamma di più di 150 chilometri, l'obiettivi di ÇAKIR includenu miri di superficia, terreni è obiettivi di superficia vicinu à a riva, miri strategichi di terra, miri di zona è grotte.

ÇAKIR, chì hà un mutore turbojet KTJ-1750 naziunale è naziunale sviluppatu da Kale R & D, grazia à l'agilità di u so disignu; Puderà facilmente eseguisce travaglii chì implicanu punti di svolta tridimensionale definiti durante a pianificazione di a missione. ÇAKIR offre una alta capacità di distruzzione contr'à obiettivi cù a so selezzione di punti di colpu nantu à u mira è a so testa unica.

Cù u so stadiu intermediu avanzatu è i sistemi di guida terminali, ÇAKIR hè capaci di impegnà i so obiettivi cun alta precisione in tutte e cundizioni climatichi. Grazie à u ligame di dati basatu in a rete, permette ancu u cambiamentu di destinazione è l'annullamentu di u travagliu secondu a selezzione di l'utilizatori mentre avanzanu à u mira. E caratteristiche più impressiunanti di ÇAKIR sò u so designu chì permette trasporti multipli nantu à a piattaforma è a so capacità di realizà e so attività in u cuncettu di a mandria.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*